Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Legfélelmetesebb jelenetek

2012.01.21. 19:22 | BlackSheep89 | 29 komment

Címkék: top 10

Íme az ígért lista, amiben a tíz legijesztőbb után a tíz legfélelmetesebb jelenetet állítottam össze! Sajnos néhány jelenet youtube-ról van, ezek minősége nem valami jó, ezért elnézést kérek.

Jó szórakozás!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr453636449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkristof92 2012.01.21. 21:02:59

Ez a lista sokkal közelebb állt a szívemhez, mert én jobban szeretem a jól megkomponált, fokozatosan kiépülő félelmet, mint a szimpla "jump scare"-t. Jól is lett összeválogatva a lista, az első helyzet belőlem is hidegrázást váltott ki.

jptknight 2012.01.21. 21:47:45

Bakker, engem is kirázott a hideg miközben néztem. :)

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.01.21. 22:51:05

Nem tudom láttad-e az 1408-as szoba című filmet de nálam az verte ki a biztositékot. Amúgy jah, igazad van általában nem a horror filmekben vannak a legijesztőbb jelenetek, inkább a drámákban vannak olyan hatások amik nagyon fel tudják borzolni az ember idegeit.
Én még azért betettem volna hupikék törpikéket, és a jack and jillt is :xddddddddddd

(" az élet olyan mint a nyalóka, édes, és kemény is..... csak nyalni kell tudni .")

Becsületsüllyesztő 2012.01.21. 23:26:01

Jó kis lista! :)
A Fűrészben lévő jelenet azt tényleg paráztatós. Mikor először láttam nem is számítottam rá, hogy lesz benne ilyen jelenet. De ezt az Árvaház jelenetéről is el lehet mondani. Abszolút nem számítottam rá, de nyilván pont ezért volt félelmetes.

Viszont nem tudom láttátok-e a Pang fivérektől a Hírnök című filmet. Az egész filmben vannak ijesztő és félelemgeneráló jelenetek is, de itt volt EGY olyan jelenet, amitől tényleg megborzongtam.
4:35-től
www.youtube.com/watch?v=IYYdGRl5gTI

Mindenkinek ajánlom aki nem látta, szerintem nagyon jó film, és mindenképpen este érdemes megnézni. És Kristen Stewart pedig inkább ehhez hasonló filmekben szerepeljen.

nish2 2012.01.21. 23:45:39

igen igen tetszett :)
nálam
1-múmia
1.1 -árvaház
2 -jurassic park
3 -fűrész
amugy a lista egész jóóó :)

de még anno a múmia első része ,amikor először a szkarabeuszokat mutatták amik kergetik a szereplőket.
na attól még a lábamat is felhúztam a fotelből és betakartam hogy semmim ne érintkezzen a semmivel. Az HBO-n láttam 1999-es a film szóval olyan 11-12 éves lehettem (most 22 vok és mély nyomot hagyott bennem. azóta nem láttam ahhoz fogható horrort :) )

nish2 2012.01.21. 23:47:17

igaz a múmia nem is igazán horror de... 11-12 évesen azért NA...

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.01.22. 09:57:52

Nézzétek meg az én 10-es listámat is :))))

indavideo.hu/video/10_legremisztobb_jelenet_-_filmkiller

(" az élet olyan mint a nyalóka, édes, és kemény is..... csak nyalni kell tudni .")

Waking_Waste 2012.01.22. 10:48:19

jó kis top 10 lett:Dbár én még a japán szem-et raktam volna bele a liftes jelenetet, az a szart is megfagyasztotta bennem, akkoriban egyedül liftbe szállni nem voltam hajlandó:D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.01.22. 11:59:23

@Waking_Waste: jaja, az nekem is top 10-es (amúgy kínai, nem japán).

A Jurassic Park-ot nem kellett volna belerakni, oké, h saját, meg gyerekkori, de akkor is kilóg:)

Viszont szerintem belefért volna a Kampókéz akármelyik jelenete is:)

De elég sok ázsiai horror végén vannak kifejezetten szaratós jelenetek: Reinkarnáció, Arang, Vörös cipő, Cselló, stb. még ha egyes esetekben nem is nagy számok, azért...

Waking_Waste 2012.01.22. 12:31:26

@purga: igazad van, elfelejtettem hogy kínai film de akkor is odabaszott:Dha már gyerekkor akkor Freddy:D attól eléggé fostam és voltak álmatlan éjszakáim:D no meg a mesék a kriptából, az a báb a szart is kifagyasztotta belőlem:D

Habbobitas 2012.01.22. 12:54:37

Jó lett:)
A fűrésznek szerintem is benne kellett lennie. Az első kettő jelenet volt a legfélelmetesebb.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.01.22. 13:29:34

Nem ide tartozik.
Nem tudom észrevettétek-e ? Az inda videón a számláló nem a legjobb. a youtub úgy számolja a nézettséget, hogy ha megnézed a videó legalább felét csak akkor számol, de az indán elég ha csak rá kattintasz a videóra, és máris ugrik egyet a számláló.
És azt is észrevettem mert direkt kipróbálta, hogy egyszer mentem rá a videóra de kettőt ugrott a számláló.
Szóval az indán nem nagyon hitelesek a számláló adatai.

(" az élet olyan mint a nyalóka, édes, és kemény is..... csak nyalni kell tudni .")

TerrorBlade 2012.01.22. 14:03:35

jó összeállítás de a 10-es skála sztem kevés :D

xx18Rolandxx 2012.01.22. 14:08:05

Jó kis lista lett Blacksheep,ha nem baj akkor leírom az én 10 legfélelmetesebb jelenet listámat

10:A Dadus Halála az Ómenben (az eredetiben)

9:Angelica Huston és a többi nő átalakulása a Boszorkányokban (nem horrora film de egy igazi "feláll a szőr a hátamon" a jelenet)

8:A Szellemidézős flashbeck a Kisértetjárás Connecticutban-ból (Nagyon jó kis film,kicsi tAmityville érzete van de tényleg jó)

7:A röhögések a Gonosz Halott 2-ben (na ebbe egyet értünk hogy hihetetlenül parás jelenet főképp amikor a szarvas röhög)

6:Aragog jelenete a Harry Potter 2-ben (most lehet hogy kiröhögtök de anno moziban rohadtul paráztam rajta)

5:A Lépcsős jelenet az Ördögűzőben (szerintem nem kell ecsetelnem hogy miért)

4:Az Ördögűzés az Ördögűzőben (ezt se kell ecsetelnem)

3: Carol Anne 2.Tv-s jelenete a Poltergeistben (bár az inkább az Ijesztő listába illene bele de tény hogy nagyon para jelenet)

2:A Végső jelenet a Rec-ben ( na az nálam is ütött plusz egyedül néztem meg este így sokkal jobban ütött)

1: Az 1979-es Amityville horror nyitójelenete ( Na ez para! A Házat láthatjuk majdnem sötétben de a két ablaka ki van világítva mintha a szemei lennének plusz hozzáadva Lalo Schifrin háborzongató zenéjét... hát mit ne mondjak! Esküszöm mikor előszőr láttam a filmet ettől paráztam a legjobban.

www.youtube.com/watch?v=yav2eKnYMm0 )

skinhead-SS 2012.01.22. 19:57:01

jó lista csak kár hogy kihagytad az ezer halott éjszakáját szerintem az a legfélelmetesebb film

sacred devil 2012.01.22. 20:48:22

Nagyon jó a lista, kb nekem is ezek a jelenetek és filmek, amik a frászt hozzák rám, külön örültem, hogy Az árvaház című filmet is beleraktad, ráadásul első helyen, szerintem az kicsit alul értékelt film, mert véleményem szerint nagyon nagyon jó, és hát igen. Az a jelenet nem semmi, mikor először láttam iszonyúan befosatott, és még mindig baromi félelmetes sokadszorra is, én is első helyre tenném.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2012.01.22. 21:18:51

Amikor az 1. helyezettnél megemlítetted 2008-at, beugrott, hogy annó az évértékelésnél ezt mondtad a sötét lovaghoz: "Joker monológja a sebhelyéről a fogadáson pedig az év legfélelmetesebb jelenete". Szóval felcsillant a szemem, hogy ez lesz az első helyezett (igazából az egész videó alatt reménykedtem, hogy benne lesz valahol). Na nem baj, jó összeállítás volt, MÉG TÖBB TOP10-et! :D

Navajonki 2012.01.22. 22:36:14

Velem lehet a baj, de nekem a horrorfilmek java túl... túlvilági, hogy tényleg féljek alattuk. Engem inkább az olyan jelenetek tudnak naggyon kirázni, amik valóságalappal rendelkeznek/megtörténhetnek. Így számomra a legfélelmetesebb jelenet a világon A texasi láncfűrészes rendőrségi felvétele. Az az egy jelenet annyira, de annyira befosatott, hogy a filmet azóta se mertem megnézni, mindez legfőképp azért, mert mikor először láttam, azt mondták igaz történeten alapszik az egész. Azóta már tudom, hogy különbség van aközött, hogy igaz történeten alapszik, és igaz történet inspirálta, de ezt akkor se merem megnézni.

dexexe 2012.01.23. 01:23:20

3 filmet hiányoltam: ideglelés sátras jelenet,mikor a gyerek sirás van...kedvencek temetője zeldás jelenet...azért nehogymár az ne legyen félelmetes,sztem a világ legijesztöbb filmje és jelenete,ördögűző << ennek van vagy 10 ilyesztő jelenete,mikor nem lehet elaludni...de akopogó szellemben is van egy rész amitől kirázott a hideg,ez a lista nem egy nagy szám

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.01.23. 06:56:01

@sacred devil: Akkor még nem láttam az Árvaházat :)

@dexexe: Az ideglelés lecsúszott, a Kedvencek temetőjét én speciel végigunatkoztam, a kopogó szellemben volt pár jó jelenet, de annyira nem féltem rajta. Az Ördögűző az egyik legfélelmetesebb film szerintem is, de az számomra inkább az atmoszférája miatt. A jelenetek is nagyon jók, de ide nem fértek be.

dexexe 2012.01.23. 12:31:10

@BlackSheep89: ördögűző az atmoszféra miatt ez a lényege...már amiatt rémálmaid vannak,benned marad életed végéig afilm...emiatt lesznek rémálmaid...

Mr. Schreck 2012.01.23. 17:35:32

BlackSheep, ha szereted borzongatni magad, nem tudom eléggé ajánlani az Amnesia nevű játékot. Attól én 24 éves létemre lélegzetvisszafojtva mentem le éjjel a klotyóra, várva hogy mikor csoszog el a félhomályban egy torz alak.:D

Itt egy kis ízelítő:
www.youtube.com/watch?v=u1nY_5-UrY4

galbence 2012.01.24. 12:43:49

Én 2 filmet hiányoltam.
Egyik a Túlvilág Szülötte,Az hemzsegett az ijesztő jelenetektől,a másik a Viharsziget.
Én személy szerint a közepétől végigkekszeltem a filmet. :D
Amúgy jó lett a videó Blacksheep :)

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.01.24. 18:18:48

A Gonosz halott 2 - n kívül minden helyezést láttam, és nagyjából egyet is értek, bár Samara jelenete inkább röhejes. Az Árvaház bújócska jelenete valóban hátborzongató, de nálam inkább a Shutter lett volna az első. A telefonos jelenet tényleg mindent visz.

beke8 2012.01.25. 15:39:06

Hihetetlen de már 5 éve mindig egyszer megnézem a jurassic parkot és még mindig bezsarok a t-rextől meg a velocy raptortól!!!!!!!!!!!!
Mondjuk egyszer lehetne legjobb vígjáték vagy legviccesebb jelenetek...

CookieMonster 2012.01.26. 16:25:45

Jó a lista, az első helyezettet tényleg félve néztem végig, ezek után kíváncsi vagyok magára a filmre :o

A Jurassic Park-ot hat, azaz 6 évesen láttam először, és hadd ne mondjam, a T.Rex jelenettől, meg a végén a raptorostól azóta is kiheveretlen rémálmaim vannak :S Vagy ha már Spielberg, akkor a Cápa c. filmnek az a jelenete, amikor megtalálják Ben Gartner hajóját éjszaka a vizen... na azt sem mertem újra megnézni kb. 14 éves koromig.

Ami még jöhetne ebbe a listába: a Rózsa vére c. film. Na, az kegyetlenül rámijesztett, pedig kb. 17 éves voltam amikor először láttam, főleg az a rész az elején amikor a szemüveges halottlátó csávó belenéz a hűtőszekrényébe, aztán meg hátranéz és látja maga mögött azokat az alakokat... aztarohadt de beparázok tőle most is ha eszembe jut! :S

Laronil 2012.01.26. 22:58:25

Kedves Blacksheep89!

Kíváló listát készítettél. Egyetértek mindenben - legalábbis egyetértenék, ha énis 'csak' annyit láttam volna, mint amennyit te. Na de én láttam a Dr. Who sorozatot is (az újat), amiben annyi félelmet és rettegésre leltem, hogy el se hittem. Nem hittem volna, hogy egy szobortól konkrétan rosszul fogok aludni :D Be is linkelnék egy videót, amelytől én lefordultam a székről. Nem ijjesztegetés volt. Rettegtetés. Persze, lehet hogy én kombinálom az egészet, de elég komoly hatással volt rám.

www.youtube.com/watch?v=4ZigY1LKXpw&feature=related ez kiváló bevezető a 'weeping angelek' miben létéről. Ezek után javaslom ezt:
www.youtube.com/watch?v=kokvIMWEuFM&feature=related

Ezenkívűl több olyan epizód is volt, ahol kellett kapaszkodnom a szék karfájába rendesen :D Ilyen volt az 'empty children' rész is a sorozat elején. Ízelítő: www.youtube.com/watch?v=iNQy9Y4-IwY

Továbbá a Doktor kalandja a 'gonosz' bolygóján, illetve a Könyvtárbolygón is ütötte a mércét. Ez utóbbiról linkelnék egy jelenetet:
www.youtube.com/watch?v=enG6Z3zqOWE

Megvallom egy évad lemaradásban vagyok, és állítólag ott előfordul egy olyan faj ami az összes eddigi szemétládát übereli. Hamarosan neki is kezdek.

Remélem gazdagítottam élményeidet:]

Near93 2013.01.20. 10:54:43

A ragyogásból az a jelenet a legfélelmetesebb, amikor Jack Nicholson meredten néz maga elé. Kibaszottul félelmetes. Mai napig ha nézem el kell takarnom a szememet, mert olyan rémisztő a tekintete ott.
süti beállítások módosítása