Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movie? - Resident Evil 5

2012.01.23. 09:48 | BlackSheep89 | 26 komment

Lássuk csak: volt egy közepes első rész, egy borzasztó második, egy korrekt harmadik, és egy annyira-rossz-hogy-az-már-jó negyedik. Ezek után nem is nagyon tudom, mire kéne számítani az ötödiktől.

Mindenesetre megint lesz sok videojáték-szintű akció, a látvány egész korrektnek tűnik, de már az előzetesből lerí, hogy ennek se lesz több értelme az előzőeknél (vajon hogy a toszba kerül ide Michelle Rodriguez???). De ennek a sorozatnak éppen az a legnagyobb erénye, hogy egy ideje már meg sem próbálja komolyan venni magát, felvállalva, hogy nem több B-kategóriás pénzmágnesnél. Remélem legalább a 3D-t jól fogja ez is használni.

Valószínűleg rossz film lesz, de reméljük nem annyira, hogy az már ne legyen jó! (és ezzel jelentkeznék "Az év magyar mondata"-díjra!)

Ja, és 00:15-nél: PS VITAAA!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr563740227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nish2 2012.01.23. 10:07:27

hát nemtom, én sose szerettem a játékokat se meg a filmeket se de a 4.részt csak Scofield miatt néztem meg (wentworth miller) :D

Mangekyo22 2012.01.23. 10:47:05

Hát ennek már abszolút semmi köze nem lesz a játékokhoz....

gyurci97 2012.01.23. 14:06:04

Egy másfél órás kikapcsolódásnak nem lesz rossz szerintem.
Meg amelyik filmben játszik Michelle Rodriguez az nem lehet rossz. (bár az egyben meghalt) Én még kettő dolgot észrevettem: 1.-A zene a TRON zenéje.
2.- Az első 30sec. egy SONY reklám :D

lasver199375 2012.01.23. 15:20:07

Mivel "ebben a világban" a génmanipuláció semmi, gondolom az egy klón Rodriguezről. Főleg, hogy Umbrella-s cucban volt. Ami azt illeti a 2. részt nem tartom rossznak, mert 1. városi harc, ami a személyes kedvencem, 2. nem tudok semmi borzasztó bakit benne.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.01.23. 15:54:24

Nekem a harmadik, és negyedik rész bejött az első része az tényleg csak közepes a második rész nekem nem jött be de ettől függetlenül lehet, hogy megnézem az ötödiket de különösebben nem várom.

(" az élet olyan mint a nyalóka édes, és kemény is..... csak nyalni kell tudni.")

klaci86 2012.01.23. 16:03:48

0:54-0:56 között enyhén szólva Avatar-szagú :)

jptknight 2012.01.23. 16:15:56

Közepes első rész? Szerintem az marha jó volt, ahogy a második is tetszett, és nálam pont a harmadik és a negyedik az, ahol esni kezd a színvonal. Persze kinek a pap kinek a paplan. :D

Becsületsüllyesztő 2012.01.23. 18:58:03

Nekem speciel a Degeneration vagyis a Bioterror tetszett a legjobban. Na arra már lehet azt mondani, hogy Resi film. Ezekkel sincs különösebb bajom, sőt kifejezetten szórakoztatónak mondanám minden részét. Várom a filmet ez kétségtelen, főleg úgy hogy benne lesz Leon, Ada, Barry, Jill, Carlos (SPOILER: Aki ugyebár felrobbant a 3. részben!!) és Rain (SPOILER: Aki meg kapott egy szép nagy headshot-ot Alice-től!!). De ők szerintem nagy valószínűséggel klónok lesznek, mondjuk már ennél a pontnál elég fura az egész, de mégis úgy érzem, hogy ez jobb lesz mint a 4. rész.
Ja és remélem még idén moziba kerül a következő animációs Resi film, ami a Damnation címet kapta, és 3D-s lesz (de persze nem ezért várom).

Amúgy a figyelmemet most jobban lekötötte a nov.20-án megjelenő Resi játék 6. részének a trailere, amit már nagyon de nagyon várok és szerintem ez már trailer alapján jobb lesz, mint az 5. rész (habár azzal sem volt különösebb bajom).

www.youtube.com/watch?v=BmC1lZeQad4

Becsületsüllyesztő 2012.01.23. 18:59:58

*
SPOLIER: Nem Alice-től kapta a HS-t Rain, hanem Matt-től.

Golden Heart Chris (törölt) 2012.01.23. 19:32:38

@Danitronhun: Ez csupán egy fanok által készített kisfilm.

Danitronhun 2012.01.23. 20:19:09

uffff... már megijedtem, hogy ilyen tényleg van

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.23. 21:43:22

Szeretem ezeket a blazírt hanyagsággal odavetett jelzőket. Közepes első rész - ami alapokat rak le, dögös Rodriguezzel, dobermannt állcsúcson rúgó Milla Jovo-val kaszkadőr nélkül, és geci számítógéppel, ami felszeleteli a rohamosztagot - borzasztó???? második rész, amikor ez volt a leginkább játék hű? és valódi 90 fokos falon futást láthatunk benne, nem CGI

és korrekt???? harmadik, ami legalja az egésznek, annyira, hogy utána már nem is volt biztos, hogy ezt folytatják, annyira, hogy a Camcom csinált egy saját CGi Resi filmet
a negyedikből leginkább a baszott jó 3D tetszett, meg az első negyedóra Tokióban,

az a legnagyobb baja ennek a sorozatnak, hogy mindig többet ígér mint amit ad, de Retribution, mindezek ellenére megnézős

M@X. 2012.01.23. 21:45:28

a trailer elején a sony teljes termék palettáját bemutatták már csak 1 full hd tv hiányzott volna szerintem ez az úgymond bujtatott reklám vicces volt benne ,de a film már 1 vicc az előző is nézhetetlen volt számomra gondolom ez is az lesz

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.01.24. 07:17:35

@scal: A Resident Evil 1 alapokat rakott le????? Na ne viccelj! A lézeres szoba kiváló ötlet volt, maga a film sem volt unalmas, de azért attól hogy Rodriguez dögös, Jovovich meg pofánrúg egy dobermannt, még nem lesz alapokat felállító kultfilm.

A második szerintem egy rémgáz, erőltetett, értelmetlen zagyvaság. Bár az is igaz, hogy régen láttam, de arra tisztán emlékszem, hogy már húsz perc után a tököm tele volt vele.

A harmadik már játékadaptációként egy nulla volt, viszont önálló filmként élvezhető, szórakoztató, még úgy is hogy a Madaraktól kezdve a Mad Maxig mindenből lopott valamit.

A negyedik szerintem 2010 legviccesebb filmje volt, én legalábbis egyetlen filmen se röhögtem annyit, mint a Kaptár 4-en. Persze egy marhaság volt az egész, de én nem tudtam és azóta se tudok rá haragudni.

A Bioterror meg... hát piszok jó látvány, dögunalmas sztori. Az elején a repülőgép becsapódása igazi animációs bravúr, de utána beállt az "ennek most érdekelnie kéne?"-effektus, és ezen még Leon megjelenése se segített. Egyszer elmegy, de azért messze van a jótól.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.01.24. 12:35:05

"I am Alice."
Jól tudjuk, hogy ki vagy! Minden filmben bemutatkozik a csaj, arra az esetre, ha bárki elfelejtette volna a nevét. :D

A Resident Evil filmekben jól elbánnak Jill karakterével is, mintha Jovovich őt helyettestené. Jill feltűnik a negyedik rész végén is a stáblista után, de csak egy IMDB-s keresés után jöttem rá. Ha nem lett volna szőke a haja, más lenne a helyzet.

Az Afterlife nagy hülyeség volt, de szórakoztató. Végénél már azt hittem, a filmeknek ennyi volt. De jön a helikopterek inváziója. Hú, most mi lesz?

Az új film hasonló lehet az előzőhöz: sztori szinten nagy katyvasz, viszon látványos, mintállat. Szerintetek még hány alcímet tudnak még a Resident Evil után biggyeszteni? :D

Near93 2012.01.25. 19:15:35

Hát nem tudom... Kíváncsi vagyok rá, de félek is. Tény hogy semmi köze a játékhoz, de önálló filmként működhetne a dolog, csak ne legyen benne annyi lopás. Ha valami kerek de egyszerűbbet mutatnának be akkor azzal nagyon megnyerhetnék a nézőket és a kritikusokat.

Near93 2012.01.25. 19:17:16

Viszont Elvileg Visszajön Jill Valentine. Amire kíváncsi vagyok. Mondjuk az se lenne baj, ha a mostani játék játék menetét venné föl.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.25. 21:33:08

@BlackSheep89:

a Bioterrorban én is csalódtam, látványilag teljesen korrekt, de az egészen látszik hogy nem tudtak a készítők egy koherens sztorit kitalálni, és kb 3* határozzák meg most mi is legyen itt. Ebben egyetértek. :)

Viszont. az első rész alapokat rakott le. A Resident Evil filmek alapjait, amiben a főhősnő kúlabb mint bárki 2000-2010 között. Egy modernkori Ripley. Hol volt ehhez képest a Tomb Raider, az Aeon Flux, vagy bármilyen "kemény" csaj. Ráadásul az a rész nagyon szépen vezeti fel a dolgokat, először nem emlékszünk semmire aztán Mila szépen öntudatra ébred, és a végén már abszolút ő tartja kézben a dolgokat. és hozzátenném, hogy a film az egyik leghangulatosabb befejezést tudhatja magáénak ami valaha filmben létezett. Már ezért önmagában megéri végignézni.

A kettesre nem értem miért haragszik ennyi mindenki. Én játszottam a Resi 3 Nemesissel, amire épül az egész, több jelenetet egy az egyben onnét emeltek át. Vagyis játékfeldolgozás szempontjából jelesre vizsgázott, sokkal több az írtás benne, és maga a városból való menekülés olyan klausztrofóbiát teremt, hogy nem értem mit nem lehet benne szeretni. (esetleg elméletedet bizonyítandó, csinálhatsz belőle egy BaadMovies bejegyzést) Szerintem rég láttad, nézd újra majd. Arról nem is beszélve, hogy Jill Valentine kis híján lejátssza Milát a vászonról, annyira jól összerakták azt a csajt. Szerintem csak azért nem sikerült, mert visszavágtak a jelenetiből.

Annyira nem haragszok a hármasra sem, csak nekem furcsa volt hogy hirtelen fordítottak egyet, és átmentek Mad Maxbe.

Az új epizód viszont szerintem épp attól lesz jó, hogy minden jelentősebb arc visszatér.

Kis olvasnivaló, ha érdekel:

www.fatumteam.com/blog/comments.php?y=10&m=09&entry=entry100913-210000

www.fatumteam.com/blog/comments.php?y=10&m=09&entry=entry100930-090020

www.fatumteam.com/blog/comments.php?y=10&m=11&entry=entry101105-141536

CookieMonster 2012.01.26. 16:37:37

Resident Evil = gyenge, de azért nézhető

Resident Evil 2 = szar

Resident Evil 3 = szar

Resident Evil 4 = szar

Resident Evil 5 = a francba, ezek még mindig nem tanultak ebből a sok szarból?!

mayhem 2012.02.13. 23:24:46

Menjetek ahova akartok a Resident Evil játékok jók, az a resident evil filmek sem rosszak, még ha nincs is sok közük a játékhoz.. elegem van hogy már minden filmet szid mindenki és elkönyvelik "rossznak" csak azért mert nekik nem tetszik... minek kell egy olyan filmmel foglalkoznotok amit nem szerettek, sőt, minek kell bemutatnotok? Szánalmasság felső foka, eddig szerettem a sorozatot, sokszor megharagudtam rá, de most már betelt a pohár...

mayhem 2012.02.13. 23:25:41

@mayhem: Hupsz, elírás, -az*.
süti beállítások módosítása