Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek (8-12) --- Happy Birthday Baaad Movies!!!

2012.03.27. 12:54 | BlackSheep89 | 21 komment

Címkék: kérdezz felelek

Éppen a mai napon lett 4 éve, hogy felkerült az első bejegyzés, vagyis hivatalosan ma lett 4 éves a Baaad Movies. Mivel a Kérdezz-Felelek közepén vagyunk, ezen kívül nem terveztünk semmi különleges kiadást, a rengeteg kérdés megválaszolása közben úgy is annyi apróság és kulisszatitok fog kiderülni, hogy nem is kell.

A kérdések megválaszolásával egyébként nagyjából félútig vagyunk meg, ez jelenleg még kb 4 órai anyag, plusz még a maradék, szóval összesen még nagyjából 12 órányi (!!!!!) Kérdezz-Felelek videóra számíthattok. (Srácok, amikor azt mondtuk, ne kíméljetek, azért erre nem gondoltunk... :) )

Köszönet illet minden kedves (és kevésbé kedves) látogatót és kommentelőt, amiért ilyen sokáig kitartottatok a Baaad Movies mellett, reméljük, még legalább eddig velünk is maradtok!

Sorter és BlackSheep

Ajándékként pedig íme egy maratoni adag:

Kérdezz - Felelek (8)

Hang ITT!

Kérdező(k):
uccse

 

Kérdezz - Felelek (9)

Hang ITT!

Kérdező(k):
MrHeroGenius
Sihavara (01:22)
bunny96 (09:37)

 

 

Kérdezz - Felelek (10)

Hang ITT!

Kérdező(k):
dante
nomad15 (13:35)

 

 

Kérdezz - Felelek (11)

Hang ITT!

Kérdező(k):
nomad15

 

 

Kérdezz - Felelek (12)

Hang ITT!

Kérdező(k)
nomad15
EarlMagget (03:54)
Laughing Angel (06:05)
Pelikán Bence (12:25)
Vince1997 (13:50)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr994343312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.03.27. 13:24:10

Én mindig itt leszek szerintem.Egy ilyen színvonalas blogot öröm olvasni és a videóitokat nézni:)

maffiozo 2012.03.27. 13:57:18

a penumbrát blek plég-nek kell kiejteni és nem iskolában játszódik. azon kívül jó :D ajánlom senshi inoue végigjátszását

Dante12 2012.03.27. 14:34:37

Kikérem magamnak, nem vagyok beteg, szimplán kíváncsi. :D Mellesleg köszönöm a válaszokat.

Cs@tLós 2012.03.27. 15:25:58

Hmmm, nekem az az érzésem, hogy nem igazán erre a válaszra számított aki írta a "csokigyárban pakolást". (Sztem ez burkolt "buzi-e vagy" kérdés volt XD)

A Hülyék Pörölye 2012.03.27. 16:02:32

Én köszönöm, amiért megkedveltettétek velem a filmeket, azóta túl vagyok a hatszázadikon is :)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.03.27. 16:22:09

Gratulálok és boldog szülinapot a blognak!

Mr. Schreck 2012.03.27. 16:26:49

Én elhittem hogy nagy a hó amikor combközépig érő dűnék alakultak ki egy nap alatt az udvarban, de ezek szerint engem is átvertek. ;)

szkristof92 2012.03.27. 16:51:01

Boldog szülinapot!:9 amúgy én lazán várom azt a 12 órát, még úgyis hogy az egyik kérdésem ki lett lőve (az EX2 ugyanis most már R kategóriás lesz, maga Stallone garantálja).

Catchkinson 2012.03.27. 17:06:33

Boldog születésnapot!
Csak azért, hogy ne csak dicsérő kommenteket kapjatok:
Ezt a kérdezz-felelek dolgot remélem úgy csináljátok, hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon.
Magyarán: én még egyet sem néztem meg, nem is fogok, mivel őszintén megmondom, nem érdekel, viszont a filmvideók annál inkább...
Úgyhogy ha felváltva csepegtetitek ezt is, azt is, legalább én is, és a hozzám hasonlók is kapnak valamit, ha nem is annyit mint amennyit megszoktunk.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.03.27. 18:02:26

@Catchkinson: Nyugi, készülget közben rendes videó is, de azért azt remélem megérted, hogy még 12 órányi anyag felvétele nagyon sok időt vesz el, ráadásul ezeket utána visszahallgatni, megvágni és folyamatosan feltölteni megintcsak idő, hétköznap pedig nem sokat vagyunk otthon. Ráadásul ezt nem ártana valamennyire aktuálisan is tartani, mert például az expendables 2-re vonatkozó kérdés (amit szkristof említett is) válasza már nem megváltozott azóta, hogy felvettük. Ezért inkább most ezt próbáljuk minél gyorsabban lezavarni, de ilyen iszonyatos mennyiségnél nekünk se megy gyorsabban.
Azért van függőben videó, amit szeretnék legkésőbb a hétvégén feltölteni.

Catchkinson 2012.03.27. 18:46:42

Köszönöm a választ. Természetesen megértem. Csak gondolom ti is tudjátok, hogy sokan nézik az oldalt, akik nem szólnak hozzá a bejegyzésekhez, nem itt élik ki közösségi hajlamaikat, "csupán" egy fáradt nap után felnéznek, van-e valami röhögni való.

Pl én is már 3 éve kb hetente többször megnézem, mi a helyzet, gyakorlatilag napi rutinná vált az oldal. Ennek ellenére ez lehet lkb a negyedik-ötödik hozzászólásom.

Viszont az eleve dicséretes, hogy a kérdésekre ilyen mértékben válaszoltok a rajongóknak (igen, ennyi kérdésnél már rajongókról beszélünk), máshol csupán egy 10-20 példányból álló válogatást közölnének.

gyurci97 2012.03.27. 20:02:34

Sziasztok,boldog születésnapot!
Lemaradtam erről a Kérdezz-Felekről,és csak kettő kérdésem lenne:
1, Ki volt Logan? (barát,tesó...)
2, Mi az igazi nevetek? (természetesen nem kötelező válaszolni rá)

A válaszokat előre is köszönöm!

Dante12 2012.03.27. 20:23:23

@gyurci97 Erre szerintem én is tudok még válaszolni. :D
1. A testvérük.
2. Biztos nem mondják meg.
Köszöntem a lehetőséget! :D

vazzegabi 2012.03.27. 21:12:08

Boldog szülinapot ! És további sok sikert ! Köszönjük a válaszokat :)

A Hülyék Pörölye 2012.03.27. 21:33:08

Boldog szülinapot elfelejtettem, és azt, hogy van király nebében 2. Dolph Lundgrennel!!! Uwe Boll a rendező (megint) XD

bence4ever 2012.03.29. 00:56:45

Boldog szülinapot Baaad Movies! Kívánok nektek még több ripacs színészekkel, ganaj effektekkel, sült krumpli bonyolultságú történetekkel, kis csésze mélységü fordulatokkal, óvodába való beszólásokkal teli fekáliává mutálódott filmekkel, de velük együtt sok sok vidámsággal teli eljövendö éveket! :D

Danitronhun 2012.03.29. 18:52:28

Boldog Szülinapot! Csak egy kérdés: lesz majd olyan listátok, hogy top10 legkeményebb akcióhős (Chelios,Bauer stb.)?

ricsi13272 2012.03.29. 23:24:07

Sziasztok Boldog szülinapot a csempészekről csináltok élmánybeszámolót?

FaKe.beL1eVe 2012.03.31. 18:25:49

Boldog születésnapot, BM!:D
Szerintem amit idén nem lehet kihagyni a moziban az nálam csak is a Prometheus lehet.
A legutolsó 3 trailer-t látva szerintem egy olyan monumentális látvánnyal, epikus történettel, és feszültséggel teli alkotás kapunk majd, hogy biztosan nem fogunk benne csalódni.

Trailer-ek:
www.youtube.com/watch?v=TpLH9ocVxAs
www.youtube.com/watch?v=HHcHYisZFLU
www.youtube.com/watch?v=a9jRaa4Wkbk

Amire nem kaptunk választ az Alien-ben (a lezuhant hajó eredetéről, meg a benne lévő Space Jockey-ról) azt itt majd kamatostul megkapjuk...
Én speciel az Eredet óta nem vártam ennyire egy filmet, mint most a Prometheus-t, sőt ezt még jobban is várom mindennél...

Dante12 2015.01.31. 09:54:08

Ejjha, igy 3 evvel kesobb kesz kuriozum ezeket a valaszokat visszahallgatni.. Nem tudom mi utott belem amikor feltettem azt a kerdest, igy utolag is elnezest kerek toletek sracok, elegge a joizles hataran kivul esett:D
süti beállítások módosítása