Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movie? - Iron Sky

2012.05.04. 10:33 | BlackSheep89 | 19 komment

Oké, oké, értem, hogy ez direkt ekkora nagy marhaság, de azért megkérdem: Szerintetek annyira rossz lesz, hogy az már jó? A trailer végén a film rendező elárulja, hogy szerinte igen. Meglátjuk!

Mivel még nincs besorolva idehaza, 18 éven aluliaknak nem ajánlott!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr784488014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzac 2012.05.04. 12:20:31

jó lesz ez XD ... legalább nem uwe boll rendezte....

Cs@tLós 2012.05.04. 12:52:52

Kövezzetek meg, de sztem a trailer jó érzékkel lett összerakva. Ha a film lesz ilyen jó (sztem jó sok beszólás, meg néhány paródia elem kell bele csak, hogy ne vegye magát komolyan), akkor akár 1 mozijegyet is megérne, de nem tudom, a berlini filmfesztes mozik eljutnak hozzánk moziba?

Laronil 2012.05.04. 12:52:56

Iron Sky... szerintem ez minden, csak nem baaad movie. Ez egy kísérlet - annak ki nemtudná: csak és kizárólag adományokból készült a film, nem volt semmi pénzes zsák a háttérben, hogybeleszóljon a dolgokba (ami lehet hogy jó, lehet hogy rossz, meglátjuk).

A zenéje marhajó az egésznek, nagyon feelinges. Az ötlet maga olyan banális, hogy engem az első pillanattól kezdve megnyert magának:D S mivel magam igazi techno-mán embernek gondolom (azaz a technológiai dolgok érdekelnek kifejezetten), ez a felem is elégedett vigyorral nézte az előzeteseket - a zeppelin mint űrhajó megoldása szerintem hihetetlen jó :D

Jó lesz ez... csak győzzük kivárni:)

Blaine 2012.05.04. 15:10:51

Már van Asylum változata www.imdb.com/title/tt2130142/ az is érdekes lehet.

Navajonki 2012.05.04. 18:57:19

Az igazat megvallva, a Trailer alapján akár meg is nézném. Kellően hülye humor, rengeteg Kickass beszólás, és a zene... Ha ezt a film tudja 2 órán át tartani, akkor nálam nyert ügye van :)

zecske 2012.05.04. 20:43:31

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XQf3YP8p85I

Expendables 2-előzetes

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááábasszus kegyetlen.

rammsteinfan 2012.05.05. 03:53:46

Jó lessz az elsőre ne ítélkezzetek .D

Near93 2012.05.05. 18:50:48

A Battle Ship is rossznak tűnt aztán kiderült mégsem olyan rossz kis film. :D A Nácikat összekeverni a Sci-fivel szerintem egy nagyon jó ötlet, és úgy érzem ennek lesz egy groteszk morbid humora is, ami egy ilyen filmnek jól áll. Az előzetese nagyon epic, remélem a maga a film is ilyen lesz.

Rowell X 2012.05.06. 00:45:27

Elnézést ha tévedek de ez a film nem 2012 aprilis 4.-én jelent meg? Jön a hazai mozikba? Ha tényleg igaz, hogy a pénzt így szereztek szerintem ahhoz képest nagyon jól néz ki látványilag.

Waking_Waste 2012.05.06. 09:39:39

szerintem ez egy kellemes kis film lesz^^ ráadásul ha ez a gyüjtött pénz igaz, akkor csak nem fogják elszórni egy asylum vagy egy sandlers szintű rendezéssel és forgatókönyvvel. Ebbe még benne van az a lélekből jövő filmgyártás, mivel ezt azok kedvéért is csinálták akiknek ez bejön, lehet nem fog mindenkinek tetszeni de nekem elnyerte a tetszésemet:D A második világháborű egy alternatív mellékágát mutatják be, hisz sok bizonyíték volt hogy ha a náciknak lett volna több idejük, akkor még a holdat is megjárták volna, mindenesetre nagyon egyedi látásmód

Waking_Waste 2012.05.06. 09:40:09

@zecske: sly vs van damme:D epic lesz az biztos

lagzilajcsiforever 2012.05.06. 10:39:36

@Rowell X: Szerintem Magyarországon biztos nemfog meg jeleni ez a film

nish2 2012.05.09. 07:17:47

hát 7.4-es imdb értékelés nem hinném hogy Baaad Movie lenne :D

lasver199375 2012.05.09. 20:22:10

@nish2: Az IMDB-ben nem mindig lehet hinni. De attól még várom.

Sayan 2012.08.01. 13:46:07

Ezt a filmet Én nagyon vártam, amióta egyáltalán hallottam róla. Amire, úgy tudom, még pénzt is gyűjtöttek hogy befejezhessék, és Öcsém asszem még 2000 pénzt is küldött nekik.

Ééééés, megérte. Nekem a film első 20 pere után, nem bírt leolvadni a vigyor a képemről. Most ne értsetek félre nem hahótázva röhögtem végig az egészet. De hogy egy invázió közepén az amcsik elnöknőjének mi a legfontosabb, ki mennyire tart be bizonyos építési engedélyeket, fehér szőke náci néger prédikátor...:)

Annyira abszurd marhaság, hogy az már jó.

A végén viszont hatalmasat röhögtem. Gondolom nagy titkot nem árulok el, ha azt mondom a támadást visszaverték. Volt egy beszólás a vége felé ami bizonyos méretekkel foglalkozik. Na ott is hangosan felnevettem. De nem ez a lényeg, hanem hogy a győzelem után mi is történik? Na AZ szerintem zseniális lett.

Szóval csak ajánlani tudom. De készüljetek fel rá, mert ekkora baromságot ilyen jó tálalásban még szerintem nem láttatok..
süti beállítások módosítása