Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz - Felelek (24-27)

2012.05.15. 18:17 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: kérdezz felelek

Kérdezz - Felelek (24)

Hang ITT!

Kérdezők:
Danton01
A Hülyék Pörölye (13:06) 

 

Kérdezz - Felelek (25)

Hang ITT!

Kérdezők:
A Hülyék Pörölye
Alkoholmentes pénztár (10:03)
Dryenful (10:23)

 

Kérdezz - Felelek (26)

 Hang ITT!

Kérdezők:
Dryenful
snipz (05:02)
Sparrow (07:11)

 

Kérdezz - Felelek (27)

Hang ITT!

Kérdezők:
Napobolasszar
Revenge (00:26)
dexexe (07:46)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr414514864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.05.15. 18:52:44

Köszönöm a tartalmas válaszokat!
Videókat mostanában tényleg nem csinálok, mert rájöttem, hogy annyira nem az én stílusom, sokkal inkább rágyúrok az írásos bejegyzésekre már egy ideje. De a 3. Oscarra természetesen nevezek.

Cs@tLós 2012.05.16. 15:37:55

Csak nekem marad le mindig a vidik vége?
Sorterrel sajnos nem értek egyet, majd akkor visszatérhetünk a munkanélküliség témájára, amikor megpróbál a szakmájában elhelyezkedni. Amíg tanultam, az én arcom is nagy volt, hogy van itt állás, csak nem akarnak az emberek dolgozni, stb.
Azt nem tudom hogy egész pontosan mit tanul Sorter, de úgy rémlik, hogy vmi bölcsész szakon végez, hát, lesznek ott még mókás pillanatok a munkakeresésnél. IT, mérnök, abból is főleg gépészmérnök, ilyesmikkel lehet boldogulni.

Én marketinget, nemzetközi kapcsolatokat tanultam, úgy gondolom, hogy az előbbihez érzékem is van (az utóbbi sikeresen megutáltatta velem a politikát, még jobban mint amennyire eredetileg utáltam), csak épp munkahely nincs amire egyáltalán leadhatnám a jelentkezésem. Tesco clubcard marketing állásra 4000-en (ismétlem négyezren) jelentkeztünk. Nyilván ebben van mindenféle gazdasági végzettségű emberke (és ez 90%-ban bp és környéki jelentkező szerintem), de ebből is látszik, hogy alig van kezdő állás meghirdetve ezeken a területeken, hiszen ha lenne meghirdetve, nem jelentkeznének ennyien 1 db állásra. De mindenki mindenre beadja, mert találni is baromi nehéz.

Vicces módon olyan helyeken lenne esélyem munkát kapni, aminek köze sincs ahhoz amit tanultam. De könyörgöm, akkor minek az egyetem? Minek tanulsz behatóan 1 területet, aztán mindenáron olyan helyekre akarnak felvenni amihez se érzékem, se affinitásom nincs. Valszeg úgyis belemegyek, mert kell a pénz, kaját sajnos csak abból tudok venni, és máris lehet borítékolni, hogy frusztrált, nyúzott, idegbeteg leszek, mert közöm nincs ahhoz amit csinálnom kell.

Összefoglalva azt mondanám, hogy baromira nem szabad ilyen fekete-fehérben nézni a dolgokat, igen, van olyan is aki csak szimplán nem akar dolgozni, de a környezetemben inkább kínlódó emberek történeteit ismerem, akik rohadtul nem kapnak állást, mert nincs mire jelentkezni, amire van, arra is 5 körös kiválasztás van többezer jelentkezővel, vagy szimplán sok helyre be sem hívják őket. Elkeserítő a helyzet, de ezt mindenki csak akkor látja, amikor már belekerült a munkakeresők köreibe.

dexexe 2012.05.16. 23:14:59

sztem én kérdeztem az egyik legjobbat amiről lehet beszélni (rendszeres kérdés) és én vendéglátásban dolgozok már évek óta (oda nem kell papir) és elötte vagy másfél évig nem találtam munkát...még árufeltöltősnek is próbáltam menni de semmi,a szakmámba se tudtam épitkezésre menni (vizszerelő a szakmám amugy) azért ez elég durva...tényleg nehezen kapni munkahelyet,ha meg kapsz is azt is feketén és jól átbasznak a pénzzel...

A Hülyék Pörölye 2012.05.16. 23:19:59

Grat, nem dőltetek be a számos trükknek (khmm, khmm) de az álomszereposztásos kérdésem elfelejtettem feltenni :(

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.05.17. 07:18:47

@Cs@tLós:
Nem fekete-fehérben látjuk a dolgokat, de így néhány percben ennyit sikerült beszélnünk róla. Órákig tudnánk boncolgatni és részletezni a témát, de ez nem az a fórum, és a kérdezz-felelek-videókban sem elsősorban ilyen dolgokról akarunk beszélni, bármilyen fontosak is.

Igen, sajnos ez a helyzet, amit leírtál, viszont tényleg vannak nagyon sokan olyanok, akik nem hajlandóak ilyen meg olyan munkákat elvállalni, mert nincs kedvük hozzá, vagy nem éppen olyanok, ami nekik a legmegfelelőbb, és inkább el sem vállalják.
Sorter nyilván könnyen beszél, ahogy mondtad, viszont én már benne voltam ebben - ha rövid ideig is, szerencsére -, és azt kell mondjam, az alatt a néhány hónap alatt, amíg munkát kerestem, három helyen is sikerült volna elhelyezkednem, míg egy negyedik lett végül az, ahol azóta is dolgozom, és van még néhány ismerősöm, akik nagyon akartak dolgozni, és ők mindig tudtak is. Nem mindig olyan helyen, ami a szakmájuk, vagy ahol szerettek, de tudtak, és végül mindnek sikerült bejutni egy olyan helyre, amire már lehet jövőt alapozni.

Persze, sokan vannak, akik akarnak dolgozni, csak nem tudnak, és a legrosszabb. Pályakezdőnek lenni pedig egyszerűen pokol! Csak és kizárólag protekcióval lehet normális helyre bekerülni, semmi más lehetőséged nincs.

Cs@tLós 2012.05.17. 13:26:17

@BlackSheep89: Igen, én is a pályakezdő stádiumban vagyok, érdemes sztem a még most tanulóknak körbenézni pár nagy állásportálon, megdöbbentően kevés pályakezdő munkahely van, én sem gondoltam anno. Persze, mivel kellett a pénz, az én ismerőseim közül is sokan elmentek képzettséget nem igénylő munkákra, pedig volt akinek több, jó nevű diplomája is van. Sajnos az ismerősök közül sokan még mindig nem tudtak átnyargalni a szakmájukba, pedig azóta is próbálkoznak.

Én pár hónapja vagyok ebben a keresgélős időszakban, és megdöbbentő volt látni, hogy mennyire nincs kezdő munka. Ha már van 3 évnyi tapasztalatod a szakmában, már sokkal több állásra be tudod adni a pályázatod, de addig nem csak szakmán belül nincs, összességében alig van nyílt pozíció. Mindenki managert meg koordinátort keres...el se tudom képzelni, hogy milyen nehéz lehet mondjuk mindezt még ráadásul Kecskeméten végrehajtani, miközben Bp-n is egy kínszenvedés az egész, ahol elvileg több lehetőség van.
Sajnálom, hogy nem az IT-t választottam, de amikor választani kellett, még nem is tudtam magamról sem, hogy érdekelne, plusz akkor nem raklámozták, hogy mennyire kelendőek az infósok.
Nagy a gáz na, én csak ezt tudom mondani.

lagzilajcsiforever 2012.05.18. 15:34:06

@BlackSheep89: Eltűntek a blog oldaláról a linkek
süti beállítások módosítása