Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Parajelenségek 4

2013.03.06. 07:32 | BlackSheep89 | 20 komment

Címkék: 7. évad medencetisztító videók

Hosszas pihenő után végre elkészült az új epizód, ami eddig az évadban a legtöbb munkát igénylő rész lett. Sajnos hangilag - nekem legalábbis úgy tűnt - még mindig nem gyógyultam fel teljesen, ez néha lehet hogy hallatszik a kommentáron is, de emiatt már nem akartam újra felvenni. Amúgy pedig medencetisztító-fanok előnyben! :)

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr615119086

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.06. 11:39:14

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KongFan 2013.03.06. 08:28:49

A legfontosabb kérdés:
A csaj legalább pucérkodik?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.03.06. 08:33:23

De most komolyan, hogyan lett egyetlen szellemből egy zombi invázió? Mármint, hogyan kapcsolódik össze? Vagy nem tudom max valami olyasmi, hogy a szellem megnyitotta a pokol kapuit vagy nem tudom, de eddig mindig egy családot öltek meg vagy mi és azért, hogy össze gyűjtse őket és csináljon egy saját zombi sereget vagy mi a fene? XD Amúgy jó lett a videó! :)

mzac 2013.03.06. 09:25:11

Készüljetek fel: Paranormal Activity 5 - 2015 október 25 XD

szkristof92 2013.03.06. 11:31:43

Szép munka Blacksheep, pár napja láttam a filmet és legalább annyit röhögtem rajta mint a videón.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.03.06. 12:57:59

Csak nekem jut eszembe a rózsabimbó mint referencia meme?:D
Beraktam volna oda ahol fel kell a csaj és a medence tisztító van:D

zecske 2013.03.06. 12:58:09

személyiségtolvaj is megér majd egy bemutatot kb hanem undoritobb mint boltkoros naploja,köpedelem egy film bár igaz 1 szer nézhetö,de a mondanivaloja hát a kurva annyukat a készitöknek.

Callinicus 2013.03.06. 13:20:24

Pont azért voltál beteg, mert ilyeneket nézel, mikor ott figyelnek a jó filmek a gépeden. :)
De hát mi ezért szeretünk. ^^

Alerstorm Pirate 2013.03.06. 19:10:14

Amikor a kis srác biciklizik, az csak engem emlékeztetett a Ragyogás egyik kultikus jelenetére?
Lehetséges, hogy onnan lopták?
Ha igen az eléggé gáz?

Viszont a medence tisztítót nagyon imádom továbbra is.

Rett Enet 2013.03.06. 19:10:24

Mi a Jóistent lehet Azilumizálni egy Paranormal Activity 4- en? Mi van ezen még elbaszni való? Hmmmm. A forgatókönyv? Nem, az már alapból szar... karakterek? Milyen karakterek, mikor már itt sem léteznek olyanok? Kérlek, aki tud, az homályosítson már fel, hogy mit lehet még ezen jobban elcseszni, hogy Asylum film lehessen? Hmmm remélem, bemutatod! :) Nagyon jó lett a videó, és örülök, hogy viszontláthattam a Medencetisztítót. :)

FaKe.beL1eVe 2013.03.06. 19:10:40

Én is nemrég néztem meg ezt a filmet és valami vérlázítóan gyenge. A bemutató pedig nagyon jó mint mindig.. :)

Korábban már megnéztem ezt az Asylum-os, Paranormal Entity-t és szerintem az egy paraszthajszállal azért nézhetőbb, mint ennek a szériának a 3.-4. része, és még az Asylum filmekhez képest egész vállalható..

Locutus 2013.03.06. 19:10:43

A csaj legalább kimondottan cuki.
Bár a film ennek ellenére egy rakás shit. Kár érte...

dexexe 2013.03.07. 07:09:51

éljen a medencetisztitó :) ne hagyjátok még abba a sztorit...

Edemsz 2013.03.07. 15:07:43

Blacksheep! MIóta nincs Sorter, kijött a skizofréniád?:D:D

2013.03.07. 15:10:24

Végül medencetisztítóék csak Las Vegasba értek! :)

Mit mondjak erről a filmről? Úgy néz ki, mint a szokásos időhúzás negyedjére is. Elég szomorú, hogy még mindig van haszna az ilyeneknek. Még az első rész helyett is simán a [REC]-et választanám, sőt még az Ideglelést is inkább bevállalnám mégegyszer, pedig az annyira nem tetszett, hogy az elképesztő. De ez még a BWP-et is alulmúlja. Már csak a fater kellett volna ide a második részből. Bár a kiscsaj tényleg szép.
A videó hozta a szokásosat, több mint 20 perc vidámság. Reméljük BlackSheep igyekszik egészségesnek lenni, hogy elszórakoztasson bennünket. Csak így tovább!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.03.08. 06:59:49

"Mindegyik rész szar"
Totális igazság.

Az első részt végigszenvedtem, a folytatást abbahagytam, a további felvonásokra kíváncsi sem voltam. Szerintem azok tudják ezeket a filmeket élvezni, akik évente úgy 1 vagy 2 horrort látnak és előtte még bebeszélik nekik (a marketinggel), hogy ezen félni fog, de nagyon.

Agytörzsy Professzor 2013.03.13. 11:07:18

Az első nem rossz nekem tetszett, ott még nem is volt erőltett - a többi viszont keményen az.

De a legnagyobb értelmetlen módon agyonhypeolt found footage az nem más mint az ideg(l)elés. Na az a mélypont. Unalmas, gagyi 3 iskolás rohangászik az erdőben - egyedül a végén van egy minimális akció, de addig kb. "jókamerás" haverral jobbat forgattunk volna... Még ennél is kevesebből. És akkor megy ennek istenítése mindnehol, hogy "de jaz idegelleés" az aztán milyen jó film! Meg hú meg ha meg remekmű!

Hát nem az.

Borosstyán 2013.03.13. 19:30:22

Found footage a baaadmovies aranybányája főleg gondolok a 2008 utáni filmmegjelenésekre. A videón a kínos dolgokon nevettem, a bemutatás módján. Manapság ez is okoz örömteli perceket :) Így tovább, az iparos munka tanuljon a rosszak példájából :)

danivilla 2013.03.20. 10:35:12

a marketing kampányt illetően
amikor én láttam a moziban az előzetesét nem emlékszem mit néztünk de voltunk vagy 35 en az egyik sötétben zajló résznél amikor a csaj sikoltozott összevissza az egyik surmó gyerek hangosan beordítja jááááájjj a villanyszámla úgy elkezdett röhögni mindenki kb ilyen hatást váltott ki nemhogy ijedezést!

KayliOkura 2013.03.22. 21:09:23

Abban teljesen egyetértek,hogy ez a rész 1 fokkal "jobb" mint a harmadik és talán nézhető is lehetett volna...
El nem tudom képzelni hogy ezután a "zombis" vagy nem tudom mi a f*sz volt ez a végén-le is döbbentem-mit akarnak még ebből kihozni??
Nagyon jó lett a videó!!Most sem csalódtam!! ;)

zsoca5230 2013.12.16. 21:40:47

már nem azért de ezek most kajak ellopták a triciklis jelenetet a RAGYOGÁSBÓL????????????
süti beállítások módosítása