Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Star Trek: Sötétségben

2013.05.17. 17:10 | BlackSheep89 | 24 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr345304976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2013.05.17. 18:23:49

Én majd csak vasárnap tudom megnézni sajnos, de már eszeveszett módon várom, hogy láthassam végre. Nem kötöszködésképpen, de furcsa azért Benedict Cumberbatch-ot "gyereknek" szólítani, mikor a csávó 37 éves, de sebaj.. :D
Egyébként én nagyon örülök, hogy ő lett a főgonosz, mert már a Sherlock-ban megmutatta, hogy mennyire fantasztikusan jó színész.. Vágom a centit 1000-rel!!

zecske 2013.05.17. 18:24:07

szia

star wars a má rég baszhassa akármilyen oldsztárfaszantikuss lesz,mivel donáld kacsát és miki egeret nézhetünk,hát igy igaz ez nagyon kell.

bosszuállokkal meg felesleges jönni ott is tele volt disney vel pazar,Tony gyereket má le is szokatták piálásrol.

szal disney bekaphatja.

MrRaizy 2013.05.17. 18:24:46

*Benedikt Kámbörbetcs*

Callinicus 2013.05.17. 22:49:10

Miért érzem úgy, hogy te célozgattál rám? :)

Alig 100 e-mailt ha küldtem a témában... és ki kérem magamnak és a régiek is látványosak és egyébként is meg sajtosmókuspörkölt! Szerintem már '95 környékén túlléptek azon, hogy a csata abból áll, hogy a vezérlőteremből mutatják. :) Ez szinte csak a TNG-re volt jellemző, ahol csata se volt nagyon.
Mindegy nem járatom a számat, te legalább megnézted az igazi Star Trek filmeket is, már majdnem mindet, nem úgy mint egyesek. :) (FreddyD, Zoly)

Engem kifejezetten zavar, hogy a Star Trek-ből Star Wars-t csináltak, minek utána az SW szerintem a baljós árnyakkal végleg elbukott az ST-DS9-al szemben.

Feltétlenül meg fogom nézni moziban a Star Trek 12-t és szeretni is fogom valószínűleg, de azzal nem értek egyet, hogy egy mai filmnek feltétlenül ilyen feltupírozottnak kell lennie akcióban. (Egy szó: Hold)

www.youtube.com/watch?v=AKGVGjigIlI
Sajnos akik egy random star trek részbe futnak bele, nem ebbe szoktak belefutni. :) Ezt asszem eredetileg mondjuk mozifilmnek tervezték. (duplarész is lett)

Locutus 2013.05.18. 08:54:10

@zecske:
Az előzményfilmekben nem volt benne a Disney keze, mégis egy rakat szar mindegyik.
Az meg ne zavarjon, hogy az Avengerst Joss Whedon rendezte, aki maximálisan tiszteletben tartotta az eredeti képregények ismerőit, rajongóit. Ez az egy "mikiegeres" film oda-vissza elveri mindhárom "lucasz bácsis" Star Wars előzményfilmet! Szóval rohadtul nem felesleges az Avengerst felhozni példaként.
Ja, hogy még olyan filmekhez is volt közük, mint a Karib Tenger sorozat, vagy a Toy Story széria? Hát valóban ezek is tele voltak "mikiegérrel"!
Nevetségesek a szemellenzős "sztárvárszosok" ezzel a "mikiegerezéssel".

Symat 2013.05.18. 08:54:17

Nyomokban SPOILER is lehet!!!!

Szerintem is remek film volt, DE 2 nagy dolog zavart (igazából 1 a másik még szódával elmegy kell olyan is mondjuk....)

1.
Nekem a végén ez a csöpögés nem annyira adta DE mondom ez annyira nem vészes

2. (Ami zavart!)
Végén ugye megtudjuk hogy Spock legyőzi Khant DE!!!! hozzáteszi az öreg hogy nagy árat fizet érte..... viszont ezt a film elfelejtette vagy nem tudom... Legalábbis mondanám ha a végén nem mindent pont úgy alakítanának hogy bekövetkezzen épcsak nem történik meg -.-
Amire itt célzok az az hogy végén Spock nagyban fightol Khannal és úgytűnik vesztésre áll mikor fent a hajón a SOK férfi közül leküldik a barátnőjét (HÁT KI MÁST?! :D ) ott már vártam hogy lelöki Khan vagy megsebzi halálosan de inkább lófasz se :D
Szóval lehet leszólni ez szerintem nagy baki benne és ez nagyon zavart szóval ezt kb ahoz tudnám hasonlítani hogy kanos vagy és egy jó csaj szétteszi a lábait és te inkább elmész azt kivered :D vagy nem tudom :D a film tökéletesen megteremtette hozzá a dolgot és aztán mégse :D facepalm (hamár star trek :P)
de am veszteség is kimerül Pike bácsiban és pár noname emberrel a legénységből :D
De egyébként végig élveztem :)

zecske 2013.05.18. 16:00:41

@Locutus: mind három rész szar igy igaz ,de disney töl se lesz jobb,számomra.

Callinicus 2013.05.18. 16:00:50

Ha nem hullanak főszereplők azon nem kell meglepődni, egy kezemen meg tudom számolni hány fontos - nem negatív - szereplő halt meg a 10 film alatt, és az egyik még fel is támadt. :)

Amúgy egy vulkáni ötször erősebb mint egy ember, szóval Khán vagy itt is génmanipulált, vagy valami furcsaság van azért itt.

Kápi-András 2013.05.18. 21:08:55

Én nem szerettem se a régi, se az új Star Trek-et, bár a Next-Gen kimaradt az életemből. Valahogy az arányok rosszak nekem. Az eredeti túl unalmas, az új pedig annyira akciódús, hogy jóformán minden percben valami felrobban, a látszólag érdekes univerzumról pedig semmit se tudunk meg.

Callinicus 2013.05.19. 09:43:24

@Kápi-András:
Akkor szerintem feltétlenül tegyél egy próbát vagy a Voyagerrel, vagy a DS9-al! :D Fentebb linkeltem egy szinkronos Voyager részt, az jó példa lehet.

A Voyager-ben egy magányos űrhajó tart haza felé. Ez alatt keveredik kalandokba, próbálja megtartani a Föderációs erkölcsrendszerét a legénység, közben a karakterek közül, ki-ki hogy viseli a hét éves utazást. A legújabb Star Trek sorozat azok közül amik még "eredetinek" számítanak.

A DS9-ban sok politikai ármánykodás, háború, és karakterfejlődés van. Nekem a kedvenc Star Trek-em. A különböző fajok és kultúrák, itt lettek a legjobban kidolgozva, a világot itt ismerjük meg a legjobban, jó a humora, több évados visszautalások is elő ferdülnek, szóval a történet sem egyszerű.
www.youtube.com/watch?v=NlAJdoIfXWI
Ez egy nagyon kedvenc jelenetem, bár nem a kedvenc részem a DS9-ból.

Persze az lehet elriaszt, hogy ezek 7 évados 7*24 részes sorozatok, ami van akinek már hosszú.

Esetleg próbálkozz régebbi mozifilmekkel, hátha azok közül valamelyik megfog. Szerintem a 8 a legjobb, de a 10-el is megpróbálkozhatsz. (A 9 kevésbé volt sikeres.) Ezek 2000 körülii filmek, van bennük lövöldözés, látványtechnikailag is megállják szerintem a helyüket, de azért a történetnek is volt még némi értelme.

A Star Trek Enterprise sorozatot nem ajánlom semmiképp, mert az nagy bukás volt, én sem szeretem.

MovieManiacs 2013.05.19. 09:43:26

@Callinicus:
Szerintem kicsit rám is utalhatott, mert a Khan haragja bemutatómnál eléggé lehúztam a 2009-es részt, mivel szerintem az csak látványfilm lett (ha gondolod nézd meg a videómat). Bár ehhez tartom magamat. Mondjuk mozifilmek terén a Nemesis is eléggé a lett, de abban voltak jó gondolatok, a végén pedig kissé összeszorult a torkom (szerintem sejted miért :)). Mondjuk a '09-est szerintem valamikor újra megnézem.

BlackSheep, nem tudom láttad-e a Nem ismert tartományt, de azt minél előbb pótold, mert abban az űrcsata is klafa, a sztori meg beillik a 24-be is :D Szerintem a 2. legjobb Trek film, és nagyszerű lezárás is lett.

Locutus 2013.05.19. 09:43:28

@zecske:
Nem tudom mi ez a nagy álltalános gyűlölködés a Disney stúdióval szemben.
Hogy majd "jól elbassza a Star Warst". Mit basz el rajta?
Komolyan gondolják egyesek, hogy majd tényleg "mikiegér" lesz a filmben? Tényleg komolyan?
Minden stúdió csinál jó és rossz filmeket egyaránt. A Disney is, és mások is.
Számomra nem jelent sem pozitív, sem negatív prejudikációt a Disney neve. Majd ha készen lesz a film, akkor megnézem és eldöntöm, hogy tetszik-e, vagy sem. Nem egy stúdió név alapján fogok idejekorán előre véleményt alkotni.

Callinicus 2013.05.20. 20:40:19

Na megnéztem a Star Trek 12-t.

Röviden:

Hát, izéé... ööö.... ****** ez egy jó Star Trek film volt. :) Bassza meg miközben néztem, bár 2D-s volt, éreztem, hogy kinyúl a film a vászonról, megölelget és puha kiscsibe tollal cirógatja az államat.
Tényleg, remek élmény volt, a végére már rendesen felmosta velem a padlót. :)

Hosszan:

Pro:

Fan-service:
Egészen apró gesztusokig menőleg igyekezett a film kiszolgálni a rajongókat, de néhány jelentősebb dolog, nekem különösen kedves volt. Meglepődtem, hogy ez a Kán az a Kán, szóval kán-kán. XD Egyébként ahogy megtámadta a flottaparancsnokságot, az nagyon hasonlóan megvolt egy Voyager részben is.
"Orvos vagyok nem..." ez egy viszonylag visszatérő poén, mondjuk úgy ennyire:
www.youtube.com/watch?v=pGMLCxKPMSE
"Tribbli" hát ezt hosszú lenne elmondani, de van róla egy dal:
www.youtube.com/watch?v=oUxeRouCx9c
"31-es szekció" Igen, meg lett említve! :D
www.youtube.com/watch?v=F19kJM8vr9g
A film vége tényleg olyan szinten volt már fan irányultságú, hogy hihetetlen. Bent maradtam a stáblistáig, hogy meghallgassam az eredeti intro zene újrakomponált változatát. Könnyeket csalt a szemembe.
www.youtube.com/watch?v=hdjL8WXjlGI

Remake:
Ez már igazán remake volt, annyi trükkel, hogy egyszerre két filmé, a 2-é és a 6-é. A 2 történetét a 6 elemeivel egészítették ki, és egész jól sikerült. Mondjuk a 6 minőségét el is éri a film, úgyhogy egy erős közepes Star Trek filmnek számít nálam. :) Nem vártam, hogy látok még ilyet, de a páros részek rendszerint jól mennek a Trekeknek, meg a Windowsoknak is. Itt is voltak apró utalások is, például a 6-ban Sulunak már kapitányként van jelen a saját hajóján. Igaz a 6-nak volt egy nagyon erős aktuálpolitikai zöngése, ami a hidegháború végét "ünnepelte".

Téma:
Végre volt egy minimális mondanivaló féleség, arról, hogy mit jelent a felelősség. Rendszerint ezzel indít minden Star Trek film, de lassan kezd ez is felnőni a témához.

Contra:

HÜLYESÉGEK, LOGIKÁTLANSÁGOK

- Enterprise a víz alatt. A film végéig kísértett. És még most is.
- Úgy ugrálnak a Chronos és a Föld között, mintha szomszédos lenne a két bolygó, ez röhejes volt.
- A Chronos a Klingon Birodalom főbolygója, kicsit több klingon hajó kellett volna oda.
- Mikor visszaérnek a Földre, miért nem jött egyetlen mentőhajó sem, ami elkapta volna vonósugárral a zuhanó hajókat? Vagy az űrdokkok vonósugarai? Vagy épületekbe épített vonósugarak, meteorok, űrtörmelékek esetére?

Közelharc
Ez mindig is gyenge volt a trekben és itt is, a klingonokkal folytatott tűzharc nagyon átláthatatlan volt, szerettem volna jól szemügyre venni a klingonok kézifegyvereit és bat-lethjeit, hogy vannak-e olyan stílusosak mint a régiek.

Instant feltámadás
Jó lett volna ha holtan tartják Kirköt, ugyanakkor a végére nem mondhatta volna el a final frontiert és az kár lett volna. :)

Macskafarkú nők
Ha az új Star Wars-ban lesz Cantin jelenet, vagy valami úrnak a háreme, az durvább lesz, mint egy japán pornórajzfilm. Abrams szerintem izgul a felesleges és oda nem illő idegen luvnyákra.

mzac 2013.05.20. 20:40:21

Készüljetek srácok, jön az Asylum studió Pacific Rim-je!! XD

youtu.be/TVpQmZmKNmo

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.05.20. 20:40:35

@Locutus: Abszolút egyetértek veled! Én is tapasztaltam, hogy sok ember okoskodott és kétségbeesett a Disney név hallatán. Igazából a felük nem látott életében 30 filmnél többet, de azért itt osztják az észt. De tényleg nem értem, hogy ezek az emberek miért vannak kiakadva. Ahogy te is említetted, bizonyára nem Mickey egér és Donald kacsa fog egymással fénykardpárbajt vívni. Csak szólok, hogy a Disney stúdió nem csak meséket csinál/csinált, hanem olyan filmek is kikerültek már az ott dolgozók kezei alól, mint a Tron: Örökség, vagy A Karib-tenger kalózai.

Callinicus 2013.05.20. 20:40:44

@MovieManiacs:
Megnéztem a Star Trek kritikáid, egész ehetőek, főleg a Khán haragja, mert nem spoilerezted szét mint az 1-et. :) Vagy legalábbis igen, de legalább szóltál.

moviemaniacs.blog.hu/2013/04/27/movie_maniacs_star_trek_ii_khan_haragja

A "nebula" szó jelentése csillagköd. :) Szóismétlés-szóismétlés.

A tengeralattjáró hangulat abszolút ott volt, azzal egyet értek.

Callinicus 2013.05.20. 20:40:46

@MovieManiacs:
Szegény Blackasheepet hónapok óta bombázom levelekkel, hogy nézzen Star Trek-et, az új Star Trek hülyeség, és a régi a király. :) Rész-eredményeim vannak úgy érzem.
De örülök, hogy nem vagyok egyedül a világegyetemben. ^^

A 6-ot még nem nézte meg, nekem az annyira nem a kedvencem, a legfrissebb információm szerint ezeket látta:
8, 10, 1, 2, 3 4,
és javasoltam neki a következő sorrendet a maradékra:
9, 6, 7, 5
Illetve az 5 megnézését nem javasoltam, de ha az ember megnéz 9 ST filmet az 1 darab szart is megnézheti már. :D

Ami a 09-esben engem felhúzott, nem az hogy a történet full akció, - na jó az is, de ezt még elnézném, elfogyott a penna - nem az, hogy rebootolták, hanem a netto hülyeségek, és a bruttó ST hülyeségek.
- Tejfelesszájú kadétokra nem bízunk űrhajót.
- Nem bízunk űrhajót arra a tejfelesszájú kadétra, aki csak potyautas, és már ki is dobtuk egyszer a hajóról, és a takarító után következik a rangsorban.
- Komolyan nem jutott egy tisztességes főtiszti állomány az Enterprisere? Ott voltak a Földnél, admirálisokkal is feltölthették volna a hidat!
- Kirköt, aki büntetett előéletű a film szerint, meginvitálják a csillagflottába. Erkölcsi bizonyítványt nem kapna a postán, de a Föderáció egyetlen fegyveres szervezetébe felveszik. Mert az apja jó arc volt. Tiszta Trónok Harca.
- A Versus szerűen kinyíló szamurájkard Sulunál. Plusz abban a jelentben van egy olyan, hogy Kirknél ott a fézer, simán lőhetne, de inkább odamegy pofán-rúgni egy romulánt.
- Ha egy szupernova lökéshulláma pusztította el a Romulust, akkor az vagy a büdös életben nem éri el a Romulust, ha egy másik csillagé volt, vagy ha a Romulusé akkor legfeljebb percei voltak Spocknak megmenteni a bolygót.
- A fézerhang sosem volt még ilyen gáz.
- Az Enterpriset űrdokkban gyártották, és nem alkalmas légköri közlekedésre!

Szerintem a 8 a legjobb, abban egyszerűen minden ott van. És Sir Patrick Stuart azért bármikor lejátssza William Shatnert. (Bár amikor a 7-ben együtt lovagolnak a küldetésre, az megindító pillanat.)

Ja és ami miatt én előre meszeltem az ST12-t, az a víz alatti Enterprise jelenet!
ILYEN HÜLYESÉGET ÉN SCI-FI FILMBEN MÉG NEM ÉLTEM!
Komolyan, a Gyilkos Kobol 4 - In Space, másfél perces vákum hatása az óriáskoboldal nem akkora hülyeség, mint egy több száz méteres csillaghajót, tengeralattjáróként használni!
A légkör és a tenger nyomása, és súlya, mindennek az ellenkezője, amire azt tervezték!

zecske 2013.05.20. 20:40:48

@Locutus: Számomra aza baj hogy mindenkit átformálnak például vasember,az hogy sikeres lesz a film és jobb a 2.résztöl nem kérdés,de ez amit csinálnak karakterekkel,itt se pilyálás se vér sem fog fojni soha,és a disney egyre mohobb egyre nagyobb no eza szomoru.

Amugy felöllem star wars 16 is lehet,de akkor se lesz olyan soha mint 4- 5 - 6

gusztustalan amit csinál a disney.

Minden egyszerü és családbarát lesz.

erröl ennyit (elöbb utobb te is rájössz majd erre)

MovieManiacs 2013.05.20. 20:40:49

@Locutus:
Kicsit én sajnálom, hogy a Disney-hez került, bár abban reménykedek, hogy megcsinálják olyanra, mint a klasszikus trilógia, és az egész családot szórakoztatni fogja. Azt jobban sajnálom, hogy J.J. fogja rendezni, aki majd telerakja lámpával az egész filmet. Szerintem minden csillagot minimum 6 másik fog megvilágítani. Az viszont tuti, hogy a SWII borzalmas lett, viszont az I. és III. rész szerintem egész hangulatos. Annyi szent, hogy ez még a jövő zenéje.

Locutus 2013.05.22. 08:04:25

@MovieManiacs:
Biztosíthatlak, hogy nem fogják olyanra csinálni, mint a klasszik trilógia.
Még ha meg is közelítik a színvonalat, a fanatik Disney gyűlölők úgyis prüszkölni fognak, hogy "fúj dizni".
Amit nem értek, hogy mire jó előre hőbörögni, meg anyázni? Nem a kész film alapján kéne véleményt alkotni?
A Disney-nél nem hülyék ülnek az asztalfőn, ezt látni lehet eddigi stratégiájukból. Nagyon jól tudják, hogy mekkora fejőstehén a Star Wars franchise, és jó esélyel nem fogják hagyni, hogy elússzon a bevételi lehetőség azért, mert beleteszik Miki egeret.

Locutus 2013.05.22. 08:04:33

@zecske:
A Vasembernek emlékeim szerint az első két részében sem folyt patakokban a vér... Tony-nak pedig a képregényben is volt piamentes időszaka. Amit te hibaként rósz fel, azt én karakterfejlődésnek látom.
Ez a "családbarátosítás" meg szerintem egyáltalán nem csak a Disney-re jellemző. Sajnos a mai filmek hatalmas hányada egyszerűen élvezhetetlen számomra.
Nem felvágásból írom, de rohadék sok filmet láttam eddigi életemben, és biztosíthatlak, hogy kellőképpen átlátom a filmgyártás mai helyzetét.
Hogy nem fognak az új SW részek felérni a régi 4,5,6-hoz? Ez miért baj? Az 1,2,3 sem ért fel, és valószínűleg akármilyen szuper stúdiónál rendezné akármilyen szuper rendező a új részt, a 4,5,6-hoz akkor sem érhetne fel, azokat ugyanis még pluszban erőssíti a nosztalgia faktor.
Hogy a Disney felvásárol mindent, és egyre nagyobb a hatalma a filmgyártás területén? Lehet, hogy újdonságot mondok, de a világ sajnos már csak így működik! Minden cég, vállalat, stúdió ezt csinálja, és erre törekszik világszerte.
Mikor 2009-ben A Disney felvásárolta a Marvel Entertainmentet, akkor is ment az anyázás, tele volt a net Rozsomák karmos Miki egérrel...
Ehhez képest megnézek egy Vas 3-at, vagy egy Avengerst, és képregényfan kockaként kiválló filmnek tartom őket. Míg látok egy The Amazing Spider-Man-t, ami ugyebár Sony gyártmány, és az abszolút csalódás az egész film. Semmit nem tesz hozzá a karakterhez, semmit nem vállal, és nem is teljesít. Az abszolút középszer amit képvisel, és ez ma már kevés. Baromira kevés.
Szóval amíg jó filmeket szállít nekem a Disney, addig nem érdekel, hogy kit és mit vásárol fel, vagy meddig terjeszkedik. És eddig elégedett vagyok.

Callinicus 2013.05.23. 13:03:27

www.youtube.com/watch?v=mgffCdhEQgQ

Hmm, idén már megtettem egyszer, de ettől most kedvem támadt újranézni mint a 12 filmet.
Meg a 2 rosszat is. (5 és 11)
Mondjuk a legtöbbet még csak magyarul láttam. :)

Callinicus 2013.05.24. 14:55:30

www.startrek.com/article/abrams-unveils-cumberbatch-shower-scene-on-conan

Hmm, valamiért nem sajnálom, hogy ezt a jelenetet végül törölték. :)

Showver of evil!

Locutus 2013.05.25. 13:56:47

@Callinicus:
Azért azok a Star Trek zoknik, amiket még ott reklámoznak, eléggé odabasznak... XD
süti beállítások módosítása