Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Freddy vs. Jason

2013.06.28. 07:15 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: gyöngyszemek

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr155381529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.06.28. 09:51:49

IMÁDOM!!! Hatalmas kedvenc, hiszen a horrortörténelem két legnagyobb alakja van benne. Ezt a filmet utálni? Nem lehet!

Alerstorm Pirate 2013.06.28. 10:57:11

Ezt nevezem én horror filmnek!
Robert Englund filmjeit (még azokban is amikben csak kis szerepet játszik) imádom.

A Halál mesterben is eléggé érdekes figurát alakított, de még a Rém rendes családban is szerepelt mint Lucifer (11. évad 20. rész).

Úgy hogy nem véletlenül lóg a képe mind a mai napig a szobám falán.
images2.fanpop.com/images/photos/4300000/Robert-robert-englund-4387611-440-550.jpg

Cervantes444 2013.06.28. 14:48:29

Én nagyon szeretem a crossover filmeket-képregényeket és ez külön nagy kedvenc.

Mondjuk a crossover filmeknek sose a történeten volt a hangsúly. Az csak egy indok, ami megmagyarázza, hogy a két szereplő eddig miért nem találkozott és most mégis hogy lehetséges, hogy mégis. Szóval itt igazából csak élvezni kell az egyik legkiválóbb kommikus horrorkarakter és az egyik legismertebb trash szörny közös jeleneteit és kész.

Nagyon örülök, hogy a Gyönygszemek kategóriában be lett mutatva ez a film, kiváló alkotás. Szomorú, hogy viszont az AVP nem hozza azt a szinvonalat, holott annak még korábbi táplálkozási lehetőségei is voltak a játékok, könyvek és képregények kapcsán, tehát lehetett volna honnan meríteni. Összességében a bemutató is és a film is nagyon-nagyon igényes!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.06.28. 14:48:46

Én ebben a filmben ismertem meg ezt a két figurát. Nekem tetszett. Nem egy óriási nagy film de kétség kívűl szórakoztató, sőt talán még azt is mondhatjuk, hogy jó! :)

Ajánlom nektek Rossz filmként a Jason X-et. Annyira hentelések nem rosszak benne, na de a sztori az valami hihetetlenűl hihetetlen! XD

FaKe.beL1eVe 2013.06.28. 21:41:40

Ez a film tényleg egy igazi kis gyöngyszem! Már nagyon sokszor láttam, és még mindig meg van benne a magas szórakoztatási faktor.. :)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.06.29. 08:17:37

Ajjaj Blacksheep, gyöngyszem bemutató? Na, erre nem számítottam. Nem kötekedni akarok, meg nem is az ízléseddel van baj, de szerintem akkora kapufa ez a film, hogy már hiányoltam egy Baaad Movies bemutatót. Ezek szerint nem is fogom már megkapni. :)

Near93 2013.06.29. 08:17:52

Hát én anno vártam egy Kayako VS Samara-t de sajnos azt nem kaptam meg. :(

Mellesleg a Macskanő vs Elektra már csak azért sem készülhet el, mert a DC és a Marvel sosem fog összeállni, egy film erejéig sem.

zecske 2013.06.29. 08:18:04

special nekem megis van gyáriba igaz csak dvd, egyik kedvencem,no de rémálom 1 röl is lehetne video késziteni.

Jasonx hát az tényleg gyenge ,de aszt kell mondjam még mindig inkább az mint a 2009 péntek 13 rimék.

Maszk13 2013.07.01. 06:51:52

Nekem is nagy kedvencem a film és szívfájdalmam hogy nem az alternatív vége a rendes. Jobb lett volna úgy a film, de legalábbis más hangulatban hagyott volna minket a megtekintés után.

Callinicus 2013.07.01. 06:51:54

Nem az elejétől, de láttam ezt a filmet, nem volt rossz, bár én nagyon nem rajongok az ilyen filmekért.

Jut eszembe, küldtem 20 kérdést e-mailben, és rútul figyelmen kívül hagytad őket. :/ Pedig ez meg szokott mozgatni.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.07.01. 12:48:51

@Maszk13: Miért mi lett volna az alternatív befejezés?

2013.07.03. 08:40:09

Nagyon vártam már ezt a bemutatót és nem is okoztál csalódást. Mindent elmondtál. Még csak egyszer láttam, de akkor is annyira jól szórakoztam rajta, ahogy soha ezelőtt egy ilyen filmnél. Pedig és a kedvenc jelenetemből meg nem mutattál semmit (nem hiba, sőt!!). Meghoztad a kedvem az újranézésre! :)

Biberach 2013.07.06. 09:08:13

@Rainse:
Eredetileg a film úgy végződött volna, hogy Freddy és Jason pokolra kerülnek, ahol megjelenik Pinhead aki azt mondta volna:
„Mi a probléma uraim?”
De mivel a film készítőinek nem sikerült megszerezniük Pinhead használatához a jogokat így kénytelenek voltak megváltoztatni a film végét.

Clive Tharwen 2013.07.20. 19:50:31

Itt nem Varga Tamás Freddy szinkronhangja... gyá.
süti beállítások módosítása