Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Warrior of the Lost World

2013.07.18. 13:47 | BlackSheep89 | 14 komment

Címkék: 7. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr935413250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Callinicus 2013.07.18. 18:24:20

Hát ennél még a Star Trek 5-ben is jobb akciójelenetek voltak. :)

Vagy nem?

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.07.18. 18:24:35

Kb két éve néztem meg, amikor a posztapokaliptikus zsánert próbáltam kivesézni, és minden szavaddal egyetértek, a túl hosszú és zavaros főcímtől kezdve a felesleges végső csavarig úgy rossz ez az egész film, ahogy van, de unatkozni azt nem lehet rajta, mert bűnös élvezetként jól funkcionál, később haveroknak is mutogattam részleteket, hadd röhögjenek ők is :)

Mondjuk azt nem értettem a filmben, hogyha apokalipszis után vagyuk, akkor hogy a fenébe lehet minden ien szép zöld :)

FaKe.beL1eVe 2013.07.18. 19:32:29

Remek videó lett! Gratula!
A DJ HeadShot-nál, meg a Maximus Hubertus-nál besírtam! :DD

Callinicus 2013.07.18. 20:36:15

@Santino89: Annyiban hagy védjem meg, hogy az apokalipszis után, várhatóan minden szép ződ lesz, mert a természet visszahódítja tőlünk a mindent, seperc alatt. Sok elhagyott szoci gyártelep példa erre Abszurdisztánban, de ha filmes példa kell, akkor Legenda vagyok. Pedig ott a legkeményebb betondzsungel a színtér.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2013.07.19. 06:47:42

Ismét szuper videó lett! :)

Valamikor fél éve láttam ezt a filmet MST3K kommentárral. Úgy még viszonylag élvezhető volt. A főhős végig motyog a borostája alatt. A gépfegyverek olyan gangot adnak ki, mintha buborékokat lőnének egy videójátékban. A zenéje legalább hellyel-közzel hangulatos.

Robert Ginty és Fred Williamson szintén szerepelt még a White Fire című eléggé elfuserált akciófilmben.

Mustang4244 2013.07.19. 06:47:51

Uram isten,ez de tré!
Ez valahol ott van a Versus nyomában nálam!

De ezt kapjátok ki!
www.imdb.com/find?q=Roller+Blade+Seven&s=all

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.07.19. 06:47:58

@FaKe.beL1eVe: Baszki, esküszöm ezt a két dolgot akartam én is kiemelni. A videó amúgy tényleg ász lett!

Near93 2013.07.19. 11:25:46

Úúúúú de tudtam! Már amikor a címét megláttam éreztem, hogy köze van a The Roller Blade Sevenhez. :DDDD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.07.19. 13:09:14

Nem védeni akarom a filmet de talán a mutánsok lehet, hogy nem bírják a napfényt. Ezért vannak az alagútban és ezért nem mennek ki. Persze ez nem magyarázat arra, hogy miért nem lett mindenki az. Persze attól a film még olyan amlyennek bemutattad! :D

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.07.19. 19:44:15

Egyébként bármennyire is kiemelted Blacksheep a videó rossz tulajdonságait, még így is egy pokolian szórakoztató, agyatlan filmnek tűnik. :)

2013.08.05. 07:12:20

Annyira tudtam, hogy valami RBS-féle hulladék lesz ez! Meg is kaptam. A videóban meg mindent elmondtál, úgyhogy több szavam nincs. Ja, de van. Donald Pleasance hogy vállalhatott be egy ekkora szart egy Halloween után?

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2014.01.14. 17:53:43

Még 1991-ben láttam, mikor apám meghozta az első videómagnónkat. :)

Mivel csak nyolc éves voltam, roppant mód élveztem.

Serrin 2016.01.22. 13:52:28

Megpróbáltam megnézni, de a közepén elaludtam. :)
Amennyit láttam belőle, az alapján egyet kell értenem veletek.
süti beállítások módosítása