Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies Remake - Csajozós film & Bazi nagy film

2013.09.19. 18:06 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: remake

A születésnapi Mátrix: Újratöltve remake videó után íme egy új, melyben két nagyon régen bemutatott szörnyszülöttet vettem elő ismét, hogy aztán rájöjjek, hogy ezeken nem javított semmit az eltelt idő.

U.i.: Úgy látom az Indavideo megint szétcseszte a videót, és megint összecsúsznak a képek. Ezért elnézést mindenkitől!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr745523987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzac 2013.09.19. 20:04:33

Blacksheep, az "A Haunted House" című paródiafilmról mi a véleményed?

Cs@tLós 2013.09.19. 20:05:15

Sajnos a paródiákról elmondott véleményed minden betűjével egyet kell, hogy értsek. Kivéve a haláli fegyvert, mert azt én még szeretem, de ott is inkább a vizuális poénok jöttek be, mintsem a szövegesek, de azért a szövegesek között is voltak jók.
De ezek a paródiának nevezett vállalhatatlan mocskok tönkretettek egy nagyon jó kis műfajt, aminek a célja a közönség megnevettetése volt, és emiatt kb maradtak a netes videók és pár kabaré, ha nevetni akarsz. Gáz. Bezzeg az erőszak, a horror, stb az terjed ezerrel. Nem azt mondom, kell az olyan film is, de ez is (mint sokminden), felborult, és igazán kár érte.

Az utóbbi évek legjobb és legszerethetőbb horrorparódiája genndy tartakovsky hotel transilvania-ja volt számomra, akkora karakterek vannak benne, élükön a megfáradt farkasemberrel a szekérderéknyi égetnivalóan rossz kölökkel :D na meg mondjuk a madagaszkár 3-on is valóban sokat lehetett röhögni, de ezek mégsem pótolják számomra az airplane szintű paródiákat, amikből annyi mondat lett szállóige...

"uram, csak annyit tudniuk kell, hogy számítunk magukra!"

Darrell 2013.09.19. 20:27:03

Ez a starving games amit mondtál engem nagyon feldühített. Lehet mert nagyon szeretem azokat a filmeket amiket a szájára vesz a páros (főleg az Avengers-t és a Hunger Games-t). Hogyha épkézláb módon ki tudnák parodizálni őket, akkor egy szavam nem lenne, de amit ez a páros művel, olyat én még életemben nem láttam. Hogyha rendező lennék és ilyen kritikai visszhangja lenne a filmjeimnek én inkább kövek után kutatnék a Szaharában hogy elrejtőzzek alattuk :) Amúgy a régi videóitokat is bírtam, mert ha jól tudom akkor még egy szuszra mondtátok fel a kommentárt, és így azért nyilvánvaló hogy néha nehéz szóhoz jutni. :)

klaci86 2013.09.20. 06:53:02

Parancsolj BlackSheep, egészen friss. De a legszörnyűbb a like-dislike arány... Nem hiszem el esküszöm!! :(
www.youtube.com/watch?v=-8Rk4SY2Hhg

Capowne 2013.09.20. 06:53:51

a paródia egy nehéz műfaj, amihez nagy adag stílusérzék kell a készítők és a színészek részéről, mert az egész műfaj azon áll, vagy bukik hogy mennyire képesek humort csempészni olyan jelenetekbe, amik eredetileg teljesen más érzések ábrázolására lettek beállítva... ezek a mai szemetek, amiket te is megemlítettél a videódban már ott elvesztik a létjogosultságukat, hogy eleve vicces jeleneteket próbálnak lemásolni és felnagyítani valami undorító módon... jó példa tényleg erre az apádra ütökből átvett jelenetek, mert az a film alapból azért volt vicces, mert a poénok amúgyis addig ütötték a vasat, ameddig csak lehetséges.... ez a film pedig jó példa arra mi történik ha még tovább húzzák a húrt: elszakad, és kapsz egy nagy adag giccses szart.
Egyébként én szerettem a horrorra akadva első és második részét, mert volt valami bájosan gagyi hangulatuk, és mondjuk szerencséjük is van annyiban, hogy imádom az ördögűzőt, és a sikoly filmeket... de elismerem hogy van pár jelenet mind a kettő filmben, ami erős túlzás, és nem is nevezném őket minta paródiáknak emiatt, de azért a poénok nagyobb része elég jól működnek
(mellesleg elég szomorú hogy hollywood kifogyott Swarzeneggerekből, és Leslie Nielsenekből egyaránt)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.09.20. 21:37:46

Én ezeket nem is nevezném paródiának! A paródia egy vagy több film jellegzetességeit kellene, hogy kiparodizálja, azt vicces formába öntse. Ráadásúl nem lehet erőltetni a dolgot, nagyon nehéz jó jeleneteket kitalálni és amúgy az ihlet meg jön magától. Nos ezelem látszik, hogy számukra az a paródia, hogy ha szar, hányás, meg random baromságok vannak a filmben ( habár a random baromságok még elmennek mert ha jól csinálják marha vicces tud lenni :D ). Szóval én ezeket sok mindennek nevezém de paródiáknak nem! :)

Bepeti 2013.09.23. 06:59:10

Akkor ez ez kritika amikben önmagadat kritizálod ahogy kritizálsz egy (kettő) filmet....ahhhaaaa :D :D
Ilyet még nem láttam, (Mátrix:Újratöltve kritikán kívül) de tetszett :D

2013.09.23. 13:42:21

Semmi bajom a két említett videóddal, én így is szeretem őket, de hogy ha így látod... Abban az egyben talán igazad van, hogy a rendezőpáros filmjeiből csak úgy lehet bemutatót csinálni, hogy elmondod a "sztorit" és egy "best of" összeállítást csinálsz a "poénokból".
Hogy a két filmről is írjak valamit... A két alkotás közül csak a Bazi nagy filmet láttam. Hát szégyellem magam, hogy ajánlani mertem tesómnak és még ki is van írva DVDre. Szívesen visszamennék a múltba és jól erősen tökönrúgnám magam.
A Csajozós filmet nem volt "szerencsém" látni. Annyit arról, hogy AHnek nagyon-nagyon-nagyon piszokmázlija van, hogy egy ilyen után még szerepelhet egy olyan sikeres sorozatban, mint az Így jártam anyátokkal (bár a részek többségében eléggé idegesített).
Ami mindkettőre vonatkozik, hogy paródiának nem lehet olyasmit nevezni, hogy előpottyan valaki egy másik filmből (akit persze nem ugyanaz játszik, aki eredetileg, csak annyira kikenik a sminkesek) és előadja nagyjából ugyanazt. Ilyenekből áll náluk egy egész másfél órás film. Egyszerűen nem hiszem el, hogy csak ilyen undorító módon lehet filmeket kiparodizálni. Hogy a Bosszúállók paródia milyen lesz? Sztem holtugyanaz, mint a Katasztrófafilmbe, amit szintén megnéztem. Nem leszek rá kíváncsi, de azért halványan egy bemutatóba még reménykedek, hogy azért még megtudjam, miért nem szabad azt a filmet látnia lehetőleg senkinek.
Az a húsleves nagyon guszta. Meg is éheztem. :D És sorry for the long post.

Waking_Waste 2013.09.29. 13:21:19

@mzac: Huh, szerintem az egy tipikusan olyan film, amikor a régiekre próbál hajazni, de a szar viccekkel elrontja

Waking_Waste 2013.09.29. 13:21:28

Szerintem a Superhero Movie még vállalható volt, mert volt cselekménye, igaz a pókembert egy az egybe lekopizta, de voltak nagyon jó jelenetek benne szerintem:D meg hát Lesie Nilsen is benne volt és felhúzta a színvonalat. Igaz abba is voltak gusztustalan és értékelhetetlen jelenetek, de jóval kevesebb mint ezekbe.

The Mid 2014.05.22. 07:08:27

Zseniális, ahogy magadra reagálsz. :D Lefordultam a székről!
süti beállítások módosítása