Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movie? - Need for Speed

2013.10.02. 08:24 | Sorter | 15 komment

Na, hát ez aztán kellett, mint hóembernek a hősugárzó! Nem igaz, hogy ha nagy-néha észreveszik a videójátékokat, mint potenciális alapanyagot, akkor is pont egy Need for Speed-et kell leakasztani a polcról! Ha már mindenképpen autóverseny, nem lenne sokkal izgalmasabb egy Split/Second, vagy egy Flatout? Ja, hogy azokhoz több pénz kellett volna? Hát, szerintem a Need for Speed-hez is! Meg különben is mit akarnak a Halálos Iram-sorozat és a Rush után???

Oké, azt azért el kell ismerni, hogy az előzetes elég hangulatos, hála a kiváló aláfestő zenének... de valahogy úgy érzem, ebből semmi nem fog visszaköszönni a kész műben. Szerintetek mi lesz ebből?

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr485547108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ricsiken 2013.10.02. 11:02:53

Eddig sztem egy olyan 4,5 - 5,0 a 10-ből

mzac 2013.10.02. 11:03:00

Nekem is ez jutott eszembe, a Fast and Furious franchise után van képük egy ilyennel kijönni?? Ugy érzem felejtős darab lesz! XD

FaKe.beL1eVe 2013.10.03. 13:02:33

Nálam kb ugyanaz a helyzet ennél a filmnél, mint a Robotzsaru-nál: Nem tűnik annyira rossznak, DE MINEK?!

Vagy ha már videójátékok, akkor miért kell feltétlenül egy autós game-hez nyúlni? Miért nem lehet sokkal magasabb minőségi szintű játékból adaptációt készíteni? Nekem is lennének ötleteim, hogy ha én rendező lennék, akkor melyeket vinném mozivászonra.
Csak egy pár példa: Dino Crisis 2, Syphon Filter-ek, FEAR, az Alone in the Dark-ból, Max Payne-ből meg a Doom-ból egy normális filmet, Dead Island, Left4Dead, Dead Space, Halo stb.

A Hülyék Pörölye 2013.10.03. 13:02:38

de benne van Jesse, szóval nézni kötelező! :D

Giorgio Washington 2013.10.03. 13:02:41

Szerintem kellemesen fogunk csalódni, legalábbis én reménykedem. Ha más nem is, de Aaron Paul elviszi majd a hátán a filmet, és ha meg tudják tartani a trailer hangulatát akkor jó kis film elé nézhetünk. Amitől én is félek az a sztori, de attól nagyon.

Wolfi24 2013.10.03. 13:02:47

A trailer legelső szövege "Mindent elvettek tőlem." Mondja miközben egy több millió dolláros sportkocsiban ül.

Azért mégsem mindent. :)

RetroShock · https://www.facebook.com/RetroShockChannel 2013.10.03. 13:02:58

Kövezzetek meg, de amióta a Halálosabb Iramban sorozat mindenről szól, csak a halálos iramról nem, én úgy vélem, nincs azzal probléma ha végre csinálnak egy filmet, ami tényleg a sebességről és a nfs fénykorából (u1-u2, MW) megismert fejetlen üldözésekről szól, egy remek főszereplővel. Aláírom, hogy el lehet rontani nagyon, de nekem a Halálosabb iram mint cím, egy akció cím, és nem egy autós sorozat, így ebben jobban bízok.
/KenytheOne

U.i. Nagyon nagy pirospont a Flatoutos megemlítésért, ha valami, hát az ütne :DD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.10.03. 13:03:03

Ja és még valami. A trailert nézve szinte drámainak tűnik a darab. Nos nekem sok minden eszembe jut a Need for Speedről csak a dárma nem! XDDDD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.10.03. 13:03:18

Nekem is egyből a Fast and Furious jutott az eszembe! Pedig csak az eslő részt láttam meg egy kicsit a másodikat!
Sztem azért csinálják meg ezt mert Hálivúd (igen direkt írtam így) mindig a legkevesebb pénzből a legkevesebb kockázattal
akar sokat keresni. Fognak egy már sikeres filmet, annak mintájára ráhúznak egy híresebb nevü játékot és tádám
már alapból megnézik egy csomóan. Persze ki tudja, lehet, hogy ez lesz minden idők legjobb játék adpatációja! Majd kiderül! :)

Dante Sinistra 2013.10.04. 06:54:29

Aaron Paul miatt érdemes lesz megnézni :3

leviske 2013.10.05. 09:04:35

A Need for Speed film is lehetett volma eszméletlenül jó, csak nem F&F spinoff irányba kellett volna indulni, hanem a Hot Pursuit feelgood stílusa felé. Úgy még egy élvezhető filmet is kaphattunk volna, főképp, ha képesek kellő komolytalansággal, de profizmussla hozzáállni a dologhoz.

Mindenesetre nekem a trailer alapján klisének tűnik és sajnálom Aaron Pault, mert a BB azért nem lesz elég ahhoz, hogy egy ilyen film után jó eséllyel felkérjék komolyabb szerepekre is.

DAud 2013.10.05. 09:04:38

Az NFS-nek köztudottan megvan a saját egységes háttértörténete, látványvilága és hangulata, ami meg fogja különböztetni a film-adaptációt az egyéb drágakocsis autós-üldözéses filmtől... wait wat?
Komolyan, szerintem már volt egy kész film és valaki a stábból rábeszélte a kiadót, hogy jó befektetés lenne megvenni hozzá ezt a logót.

Alerstorm Pirate 2013.10.05. 09:04:39

Ezekkel az autós filmekkel az a gond, hogy teljesen egy kaptafára gyártják őket.
Én a legnagyobb fantáziát a Carmageddonban látom, de az igazat megvallva idáig csak egy hasonló filmet láttam a Death Race 2000-t.

Terror Dzsoni 2013.10.06. 13:27:27

@Alerstorm Pirate: A hasonlóság nem a véletlen műve! Ugyanis az 1975-ben készült Deathrace 2000 c. film ihlette a Carmageddon alkotóit is arra, hogy elkészítsék a játékot.
süti beállítások módosítása