Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Filmbarátok #40

2013.11.29. 12:16 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: filmbarátok

A videó mellé egy kis közlemény: ma lesznek feladva a nyeremények az Oscar nyerteseinek. Elnézést mindenkitől a késésért, de összejött egy-két probléma, amik miatt elhúzódott a dolog. Viszont mostanra minden megvan, a filmek és az oklevelek (amiknek az alapját Frog készítette a Smokingbarrels blogról, és baromi jól néznek ki, köszönjük!) egyaránt.

A videót pedig már csak azért is érdemes megnézni, mert egy közelgő videóalanyról is szó van benne!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr895667337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geminicorazon 2013.11.30. 12:17:54

Én szerettem a Baaad mopviest és még mopst is megnézem a részeket, de ezeket végignézi valaki?
Bár tudom, hogy sokaknak mindegy, hogy mit csinál a Baaad movies az csak jó lehet.
2,5 óra szövegelés? (csak belenéztem kétszer akkor az volt.)
Nem tudom, de ez nekem abszolút érdektelen.
Erre megy el a jó kis idő a rossz filmek videozása helyett...
Kár ez az irány. Serintem.
Hangsúlyozom, hogy ez csak az én véleményem.

freddyD 2013.12.02. 06:52:18

@Geminicorazon: Ezeket hallgatni kell,nem nézni. Ezért van mp3 letöltési link csatolva a vdeóhoz. Ezt hívják podcastnek és sokan szeretik.

Azzal, meg hogy mivel töltik a srácok az idejüket, hadd döntsék el ők. Eleve egy ilyen rögzítés nincs arányban egy videó elkészítésével eltöltött idővel

Darrell 2013.12.02. 15:11:05

Ha egyszerre sok, akkor munkába menet, utazás alatt tök jó, csak esetleg furán néznek ha elmosolyodsz valamin közben :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.12.02. 15:17:01

@Geminicorazon: Úgy van, ahogy freddyD is írta, egy ilyen podcast összesen annyi időt vesz el, amennyi a videónál olvashatsz. Egy videót jóval tovább szoktunk készíteni. Új irányról pedig szó sincs, mindössze kevesebb már az időnk a videózásra, mint régen, de azért igyekszünk viszonylag rendszeresen jelentkezni új részekkel.

Geminicorazon 2013.12.03. 06:45:42

@Darrell: Mivel ilyen visszafogottan, kedvesen válaszoltál valamikor egy hosszabb részt meg fogok hallgatni!
Ki tudja? Lehet nagyon tetszeni fog!
(Történt már ilyen.)

Geminicorazon 2013.12.03. 06:46:19

@BlackSheep89: Én megértem, hogy nincs annyi időtök. Szerintem - le sem merem írni - a színvonal is gyengébb. (Bár a Birdemic II. az jó volt.)
Ennek egy ellenszere van: Ne nézd! Igaz?
De azt nem tehetem! Ugyanis szeretem ezt a kikapcsoldódást és mindig nézni fogom, mert, mint minden hullámzó és a mai netes világban az itt történő szórakozás messze kiemelkedik az átlagból.

Geminicorazon 2013.12.03. 06:46:29

@freddyD: "hadd döntsék el"
Nem tudom, hogy miért kell ilyet írni. Én nem adtam alternatívát, tanácsot, utalást, parancsot arra vonatkozóan, hogy mit csináljanak.
Csak azt írtam le, hogy NEKEM(!) ez nem tetszik és nem tudom végighallgatni. Ennyi. Semmi több.

freddyD 2013.12.03. 19:44:35

@Geminicorazon: Én a "hadd döntsék el" alatt azt a kijelentésedet értettem, ahol bírálod a Blacksheepet, hogy podcasttel tölti az idejét videókészítés helyett

Cervantes444 2013.12.04. 19:15:23

Én viszont szeretem ezeket a podcasteket. Annyi, hogy nem egyszerre hallgatom meg az egészet. Ennyi.

2013.12.04. 19:15:53

Bombameglepetés volt az újabb cameóm nem hittem volna, hogy Gergő pont ezt a kérdésemet választja ki (gondolom ő is választhatta most ki). Nem tudok mást mondani, mint hogy köszönöm. (Amúgy szerintem is inkább Indy.)
A Pofa be! filmről való beszélgetéseteket végigröhögtem! Szerintem egy irgalmatlanul vicces film! Sajnálom, hogy @freddyD: nem vevő az ilyen humorra. Amúgy ez az adás is rendkívül színvonalas lett, még több hasonlót szeretnék hallgatni buszozás közben.

Geminicorazon 2013.12.05. 07:45:24

@freddyD: Hát tudod ez az internet és a világ. A bírálat. Ha valami kikerül a nyilvánosság elé és lehetséges, ahhoz hozzá fognak szólni. Olyanok is, akik semmi hasonlót nem csináltak és nem is fognak.(Pl. ÉN)
Másfelől indokolásod nem alapos. Nem úgy adtam elő a VÉLEMÉNYEMET, hogy azt MINDENKI(!) nevében tettem.
Csak VÉLEMÉNYT mondtam és nem tanácsot, nem elszámoltatást stb.
Tehát továbbra sem látom, hogy miért kellet írnod "hadd döntsék már" el.
Semmi több.
De nem akarok itt filozófálni. Ha te így értelmezted akkor sajnálom és bocsánat.
Z.
süti beállítások módosítása