Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Singham

2013.12.21. 13:44 | Sorter | 22 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy 2011-ben készült indiai film, ami páratlanul különleges élményt nyújt. A kicsit gyenge képminőségért elnézést, nem tudtam jobb minőségben elmenteni a videót.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr455703380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2013.12.21. 16:15:23

Azt a rohadt életbe,mikor a hapsi az övével fenyít fél tucat másik hapsit az valami eszméletlen O_O Így kikerekedett a szemem a nézése közben és a vidi végéig úgy is maradt.

Nem sok Bollywood filmet láttam még én sem de azt tudom hogy az ilyen filmeknek a végén szinte mindig van valamilyen táncos-zenés jelenet de azok jók is és nem olyanok mint amik a Katasztrófafilmbe meg az ilyenekben vannak. Több ilyen filmről kéne bemutatót csinálnotok,lenne rá közönség :)

Amúgy ki nyerne: Singham vagy Chuck Norris XD ( bocs ezt nem hagyhattam ki :)

Sorter 2013.12.21. 16:16:53

@xx18Rolandxx:

Singhammal szemben nem csak, hogy Chuck Norrisnak, de senkinek sincs esélye! :)

igor965 2013.12.21. 18:02:02

a képregény adaptációk-nál általában nagyon rosszul szokott kisülni amikor változatának az alapanyagon lásd- tank aranka,deed bíróspirit a sikító város.Érdekes hogy a A sötét lovag trilógia sokkal húb az alapanyaghoz mint a légi filmek.Batman,Gordon,Scarecrow, egy az egyben ugyanolyan,Kétarcon és Ras al ghul csak egy keveset változtatak,Joker ugyanojan mint gyilkos tréfaban, de Joker nem ott volt a legjob hanem Death of the family Benen se változtatak sokatt ugyanis ö kepregényben egy börtönben felnöt terorista vezer aki egyszere nagyon erös es okos is és egyszere pusztitja el az ember testét és lelkét.A marveles kepregények igaz hogy sokal lazábak mint dc de attól még közersem mesék Amerika kapitány mióta kijö a jégböl egy politika trailer, 2012 óta pedig egy nagyon jö sci fi, a Thor 2008 óta nagyszerű fantasy,Hulk és az X-men mindig is jó volt, a Pókembenek mán legóta olyan történeteket iranak amiket soha sehol nem lathatatatok a jö ertelemben, vegül a zöld lápas kepregeny egy csavaros és izgalmas sci fi, tehát minden ami a film nem . elnezest ha valamit rosszul irtam le de rossz a klaviatura

szkristof92 2013.12.21. 18:29:39

Mivel ennyire tetszett neked a film Sorter ezért van egy jó hírem számodra: Idén nyáron jött ki Indiában a második rész! :)

2013.12.21. 19:58:02

Szerintem végigröhögném ezt a filmet. Már láttam GIFen azt az autós részt és nem hittem a szememnek. Muszáj megnéznem! :D Köszönjük szépen a videót engem meggyőzött.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.12.21. 20:57:47

Az Indiai filmek (Bollywood) mindig is érdekesek voltak de sosem szántam rá magam, hogy megnézzem őket. Majd meglátom! :D Am jó volt a videó! :)

zecske 2013.12.21. 22:59:01

videot megköszönöm szépen.

no de csák norriszt nem bántani,vagy szmog pusztasága jön el ide.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.12.21. 22:59:03

Na ne, mit keres itt a Village People?:D

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.12.21. 22:59:26

Ne haragudj, de engem nem tudtál meggyőzni, a harc jelenetnél például eléggé nagy volt a rolling shotter, amiről nem igazán esett szó.
A film amatőrnek tűnik innen.
Ha valamit én gyöngyszemnek tartok, az ez a film:
www.neocsatblog.mblx.hu/ez-mekora-tarsadalom-kritika/
Ha ezt a filmet megnézed, utána egy napig kurvára kattogni fog az agyad és félsz.
Annyira jól elegyíti a valóságot a sci-fivel hogy, napokig a reklám táblákon csak ezeket a szavakat láttam a reklámok helyett:
Egyél, igyál, aludj, engedelmeskedj!
Ha valami, ez megérne egy gyöngyszem bemutatót szerintem.
Ekkorra társadalom kritika példátlan ebben a műfajban.

Kormos Krisztián 2013.12.22. 09:02:46

"Ye gaon mera hai aur main is gaon ka, Jaikant Shikre!"

FaKe.beL1eVe 2013.12.22. 09:02:51

Kollegám egy pár hónappal ezelőtt mondogatta nekem folyamatosan, hogy: Nézzem már meg a Singham-ot, Nézzem már meg a Singhamot...
Aztán valahogy elmaradt, de most, hogy be lett itt mutatva a gyöngyszemeken belül már csak azért is teszek vele egy próbát. :)
Egyébként láttam korábban egy indiai filmet hasonló stílusban, Dhoom címmel, bár abba is csak bele-bele tekergettem, de valszeg újranézem majd, az se tűnt rossznak igazából. Ha jól tudom annak is idén dobták ki a 3. részét..

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.12.22. 11:31:42

Lehet, hogy csak nekem tűnik így de néha egyes szögekből nézve a főszereplő tisztára úgy néz ki mint egy Indiai Charlie Sheen bajusszal! XD

Alerstorm Pirate 2013.12.22. 20:08:43

Nem semmi filmnek tűnik. Ha lesz majd egy kis időm biztosan megnézem. Amúgy az indiai (és arab) filmeknek akár jók, akár nem van egy nagyon hihetetlen atmoszférájuk amihez társul egy kedves báj is.

Darrell 2013.12.23. 17:23:58

Néhány napja láttam ebből a filmből egy pofont, szerintem nem kell mondanom melyiket, és mondtam hogy ezt érdemes lehet megnézni, végül ez a videó rá is vett, és nem csalódtam egyáltalán! Jó hogy csináljátok ezeket a gyöngyszem videókat, így akadtam rá az Elit halálosztókra is(amit pl a magyar címe miatt akár el is kerülne az ember). Nincs akkora hype-ja a keleti, vagy pl dél amerikai filmeknek, pedig van néhány megkerülhetetlen darab köztük. Tehát köszönöm megint a figyelmeztetést, megérte ezt is megnézni! :)

Callinicus 2013.12.24. 12:32:39

@NeoCsatornaja:
Az Elpusztíthatatlanok valóban nagyon jó film, sok jó poénnal és trash akcióval, - az a verekedés jelenet XD - némi társadalmi éllel, de ha attól "rettegtél" egész éjszaka, akkor azért nem árt megnézetned magad egy orvossal. :)
Ha nem két pankrátor játszotta volna el a főszerepeket, és a vége tragikus, valóban az a film lehetett volna belőle, amiről beszélsz.
Az viszont tény, hogy gyöngyszem. :)
Ja és legközelebb úgy linkelj, hogy ne kelljen elindítani a filmet, hogy kiderüljön miről beszélsz.

A Singham milyen nyelveken van? Angolul kijött? Nem vagyok biztos benne, hogy kibírok két és fél órát Hindiből.

FaKe.beL1eVe 2013.12.24. 12:33:22

Megnéztem! Tényleg nem semmi film! :D
Mondjuk mesterműnek nem nagyon nevezném inkább remekműnek.. (9/10)

Callinicus 2013.12.26. 20:48:09

@FaKe.beL1eVe:
A mestermű vagy a remekmű a magasabb? :D

Callinicus 2013.12.27. 13:52:57

@FaKe.beL1eVe:
Passz, én számszerűen osztályzom a filmeket, vagy hosszan kifejtve, de mások számozását nem tudom figyelembe venni, mert a legtöbbeknél, csak 1-es, 9-es és 10-es van, a tartomány többi része pedig teljesen kihasználatlan, ennél fogva, valójában csak 1-es 2-es és 3-as filmek vannak.

Ha a Singham jó, akkor egy olyan 7-es filmnek tűnik a bemutató alapján. (Csak az arányok: Batman Begins 5, Dark Knight 7, Dark Knight Rising 6)

FaKe.beL1eVe 2013.12.27. 15:52:47

@Callinicus:
Nálam valahogy ilyen a felállás:
Ami mestermű, vagy ami pusztán a kedvenced az nyilván 10/10, amiben már kicsit több baki van, az remekmű vagy nagyon jó film (9/10). Az egész jó vagy kifejezetten jó film az 8/10, nem rossz vagy még a jó tartományban lévő filmek 7/10...
De ez persze szubjektív dolog, hogy ki mit tart mesterműnek, remekműnek, stb.

u.i.: Egyébként amin legutoljára kiakadtam, az a Man of Steel DVD borítóján volt: "Epikus mestermű!". Én azt elfogadom, ha valakinek nagyon tetszett, de akárhogy nézem ez közel sem egy mestermű, nálam 7/10 speciel..

Kálovics Tibor 2013.12.28. 09:11:03

Az egyik legjobb videód.
süti beállítások módosítása