Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - A titkok könyvtára: A szent lándzsa-küldetés

2014.08.04. 11:44 | BlackSheep89 | 30 komment

Címkék: 8. évad

Messze nem a legrosszabb film, amivel eddig foglalkoztunk, de a röhej-faktor annyira magas, hogy nem tudtam bemutató nélkül elmenni mellette.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr616572361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KongFan 2014.08.04. 13:34:05

Förtelmes film, nézhetetlen! A folytatások dettó.
"Nem mintha a Dűne, olyan jó film lenne." Végre valaki.

Hypto 2014.08.04. 15:11:15

Nekem ez a rész tetszett, a második harmadik, viszont pocsék

Csillag Balázs 2014.08.04. 15:11:44

Legjobb tudomásom szerint Alföldi Róbert volt Noah Wyle szinkronhangja a Vészhelyzet c. kórházsorozatban is, ami 15 évaddal tovább tartott, mint kellett volna neki. Nekem ezért az ő hangja ehhez az archoz megszokott volt. Bár hallottam már Széles Tamás hangján is megszólalni. Nem tudom, hogy a sorozat hangulata miatt-e, vagy csak azért, mert már régen hallottam a karaktert megszólalni, de ott mintha több méltósága lett volna. Persze a látottak után örömmel várom, hogy akárki meghazudtolja az emlékeimet. Mindenesetre Wyle csak a Carter rezidens vonalat hozta újra, csak nem volt sok értelme és gyerekesre sikerült, de egyébként őt nem tartom pocsék sorozatszínésznek. A forgatókönyvet, a rendezést, meg úgy alapon a filmet magát rosszabbnak tartom, hogy a színészt lehúzzam. És itt a Szinkron is csak azt követte, amit Wyletől is elvártak, mondjuk Alföldi kicsit rájátszott még szerintem.

Atanos 2014.08.04. 15:11:57

BlackSheep akkor ne nézd meg sose szinkronnal a vészhelyzetet. Ott is Noah Wiley hangja Alföldi Róbert sőt a Számító emberek című filmben is ami egyébként szerintem egy egész jó film, még ott is Alföldi a hangja a színésznek. Szóval szerintem nem véletlen osztották neki a szinkront. Egyébként a film maga tényleg gagyi.

2014.08.04. 15:12:26

ÁÁÁÁÁÁ a Pénznyelős bevágás mekkora! :D

Hát Carter doki amikor nem volt Vészhelyzet (ott is Alföldi volt a hangja, gondolom inkább ezért kapta) ilyenekkel kacérkodott. Sokszor nyomta a TV, de csakazért sem néztem meg, mert tudtam, hogy egy gagyi Indy klón lesz. És természetesen NW messze nem olyan jó, mint Carter dokiként. Előbb hiszem el a csávóról, hogy orvos, mint kalandor. KM neve meg leginkább a Twin Peaks-szel olvadt össze, bár azt a sorozatot én se láttam, csak... Tudom és kész.
A videó pedig szokás szerint vicces, szórakoztató, nagyon jól mulattam rajta. Várom a többi rész bemutatóját is. :)

The Mid 2014.08.04. 17:01:50

Valószínűleg a másik pali nem tudhatta, hogy az okostojás 8 óra alatt fejtette meg a nyelvet, ezért tartotta meg őt. A többivel kapcsolatban jogos a kritika, tényleg elég gagyi. :)

AgentHunt 2014.08.04. 17:01:56

Alföldi (ha másban nem is) szinkronban nagyon jó! www.youtube.com/watch?v=2CGpcDbuxGk Ezzel a munkájával belopta magát a szívembe :D

Atanos 2014.08.04. 17:02:07

Most így a videó végére érve valóban itt mint ha sokkal gagyibb lenne az Alföldi szinkron mint a Vészhelyzetben. Ott legalább is szerintem jó volt. :)

allievo 2014.08.04. 20:30:57

BlackSheep, melyik az a film, amelyet jobbnak tartasz az Indiana Jones-nál a kalandfilm műfajában?

Rocil · www.magyaranimaciok.blog.hu 2014.08.04. 20:36:02

Amúgy a tv-s szinkronban nem Alföldi volt a szinkronja és sokkal jobb volt. Én azt a verziót láttam először. A DVD változatba rakták Alföldit nem tudom minek. Nem a hangjával van bajom de ide a másik szinkron jobb lett volna. Amúgy még nem néztem meg a videót nem is biztos, hogy megfogom, de én nekem ez a film tetszett. Elismerem, kicsit gagyi de ez nem is akart egy új mérföldkő lenni a kalandfilmek történelmében. Kisebb költségvetésű, kicsit gagyi de néhol egész ötletes kis film és nekem bejött. A második már kevésbé főleg a szellemek megjelenésekor amik elég gagyin lettek meganimálva. A harmadik talán már egy fokkal jobb volt, még a vámpírok is jobban néztek ki mint a második szellemei! :D Na szóval most ezt a videót lehet kihagyom, habár ki tudja egy unalmas napon vagy csak kíváncsiságból lehet, hogy megnézem! :)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.08.04. 20:36:16

A bemutató nagyon jó. Csak így random eszembe jutott, amit ebben a filmben is tapasztaltam: nagyon sok filmben a helikopterekben normál hangmagasságban beszélnek (néha kicsit kiabálósabbra veszik a figurát) de ehhez nem kell nekik mikrofon, simán túlkiabálják a gép rotorját. :D

ASdasdASd 2014.08.04. 20:36:35

BlackSheep, ez a másik szinkron változat. Amit a tv-ben adtak le ott Széles Tamás a szinkronhangja. Ezt a verziót nem tudom honnan kukáztad.
Másrészt, a csapdás jelenetnél ott lehet, hogy kivágták a magyarázatot abból a verzióból. A rendesben elmondja, hogy hova kell ugrani ahol a tükör van (hogy az ottani papok át tudjanak kellni), mert ahol a fal betolja őket ott nincs tükör és beleesnek.

Navajonkee 2014.08.05. 07:25:08

És akkor most utólagos véleménynyilvánítás:

Na azt szögezzük le, hogy ez a szinkron valami gyalázat. Ritkán mondok ilyet, de ezt a filmet TV-ben tessék inkább nézni :D

És nem csak arról van szó, hogy Alföldi valami degenerált szintjén kölcsönzi a hangját, de még a fordítás is vérgagyi a TV-s verzióhoz képest. Mert itt bizony 99%-ban teljesen mást mondanak a két szinkronváltozatban.

Voltak dolgok, amikbe belekötöttél, de nem kellett volna, mint pl a "tükör" dolog a csapdánál - nincs a teljes szakadék befedve üveggel, csupán egy kis rész, amit a papok ismertek, és át tudtak ezért kelni rajta. Szóval maga a csapda halálos, és szerintem ötletes is, hogy az átkeléshez a szakadék közepébe kell ugranod (leap of faith?)

Mindenesetre tetszett a videó, mint mindig, de nem sikerült eltántorítanod a filmtől, továbbra is szívesen megnézem, ha épp adják a TV-ben (és szigorúan ott!) :D

Navajonkee 2014.08.05. 07:25:15

Mielőtt a videót megnézném be kell jelentenem: Én szeretem ezt a filmtrilógiát.. Igen, ezt be kellett vallanom :D

Na lássuk, fogok-e szitkozódni a videó után :D

Tblog 2014.08.05. 07:25:24

Szerintem nem az Indiana Jones-t nyúlja, hanem az Indiana Jones-t nyúló "Az elveszett ereklyék fosztogatói"-t. :D

Rocil · www.magyaranimaciok.blog.hu 2014.08.05. 20:46:25

@Tblog: Az is mekkora sorozat volt! Gyerekként imádtam és még ma is szívesen nézem meg újra egy egy részét! :D Kábé mintha az Indiana Jonest kevernénk Lara Crofttal! XD

Tblog 2014.08.06. 12:29:46

@Rocil: Én is nagyon bírtam azt a sorozatot. :)

Hoffman 2014.08.06. 12:30:33

Ahogy látom a film kicsit ellopta Sherlock Holmes megfigyelését deduktív gondolkodását is abban az állásinterjús jelentben. Ha ilyen kimagasló megfigyelő és következtető a főszereplő, akkor ezt miért nem kamatoztatja a film többi részében?

tumi 2014.08.06. 12:30:37

Noah Wyle állandó magyar hangja a Vészhelyzet óta Alföldi Róbert. Az Éghasadás című soorzatban is ő szinkronizálja.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2014.08.07. 09:29:58

@allievo: Például a Véres gyémánt, vagy a Múmia első része nekem jobban tetszettek.

érthetetlen chris 2014.08.07. 14:13:16

@BlackSheep89: A véres gyémántot én nagyon nem kalandfilmnek mondanám, de ja szerintem is jobb bármelyik Indinél, de az Indi 4-nél a maga komolytalan módján még ez is jobb.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2014.08.07. 14:13:25

Na erről a filmről majd beszèlgetünk, mert èn rajongtam èrte.
Vannak hibái tèny, de a rossz film jelző talán egy kicsit tűlzás.
Egy kèrdő jelet azèrt raknèk a cím után

Darrell 2014.08.07. 19:00:24

Ennek a filmnek amúgy szerintem az antitézise az amazonas kincse, amiről bemutatót is csináltatok (annak útján találtam rá, köszi utólag :D) Igaz, az jóval nagyobb költségvetésű, de az is hasonló célokat akar elérni, csak éppen működik is neki :)

Terrordrone 2014.08.08. 19:04:11

A csapdás résznél azt is tegyük hozzá, hogy még ha egy részét is fedi csak, akkor is már rég be kellett volna koszolódnia. Amúgymeg lehet csak nekem tűnt úgy, de a falnak, ami mozgott előre, volt egy jó széles pereme, amire akár rá is lehetett volna kapaszkodni, vagy állni.

MrMultiFrodo 2014.08.08. 23:15:45

Ezt a videót nem akarom megnézni. Annyira szeretem ezt a filmet, hogy ha most megnézném, lehet, hogy teljesen lerombolná a gyerekkori emlékeimet. Csonthülyénél is így cselekedtem, nem akartam magamnak elrontani a filmet. :) Ne vegyétek sértésnek!

Diós Tészta 2014.08.09. 07:29:31

Ma megnéztem ezt a csodát, mert megtaláltam a régi DVD-k között. Hát... szerintem baromi szórakoztató volt! Tény, hogy rossz film, rossz szinkron, de végig elvoltam. Szerintem 6 pontot simán megérdemel, mert minden hülyesége ellenére leköti az embert. A videó is nagyon jó volt, bár csapdás részt tényleg elrontottad egy kicsit.

Callinicus 2014.08.10. 12:15:03

@BlackSheep89: Az Indiana Jones szerintem nem egy kategóriában indul a Véres Gyémánttal. Utóbbiban van társadalmi, politikai és történelmi alap, igen kemény témákhoz nyúl hozzá és amíg az Indiana Jones egy könnyed kalandfilm, addig a Véres Gyémánt, egy tragikus dráma. (Ezen kívül, persze, hogy jobb film, mint az Indiana Jones.)
A Múmia vs Indiana Jones már tényleg egy jogos felvetés.

A Kincses bolygó? Tintin kalandjai?

zecske 2014.08.14. 06:26:31

2 - 3 is megnézném,,,,ha lesz video rola,no nem semmi vitákat váltott az első rész.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2014.08.14. 20:34:41

@xhalapex: Hogy a villám csapjon beléd, te mindenhova követsz?
süti beállítások módosítása