Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Nicolas Cage maraton(1) - Boszorkányvadászat

2015.04.08. 20:33 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: nicolas cage maraton

Ahogy ígértem, íme a születésnapi Nicolas Cage-maraton első része! Egészen jövő hét vasárnapig számíthattok minden este egy újabb videóra! Jó szórakozást... és kitartás! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr407351328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PHeja 2015.04.08. 21:25:39

Rögtön két magyar ott a stáblista elején. :D
A videó meg jó volt, mint mindig, jöhet a folytatás. Úgy érzem ez a maraton nagyon jó videókat fog még teremni. :D

szkristof92 2015.04.08. 21:56:00

Az őrület megkezdődött! :D

Remek indítás lett egy dögunalmas és tré filmről, és elég félelmetes, hogy ennél csak rosszabb filmek következnek!

Polikad 2015.04.08. 21:56:12

Emlékszem én a megjelenés után nem sokkal láttam a filmet. Akkor is csak Cage miatt kezdtem el nézni. Az eleje nekem is tetszett de az utána lévő utazás az olyan dögunalom volt számomra hogy kétszer kellett kimennem kávét főzni azért hogy egyáltalán fenn maradjak a végére. Az utolsó harcnál én először azt hittem hogy csaj valami strigává alakul.

BABOS 2015.04.08. 21:56:17

üdv! Én ezt láttam már régebben és szerinte m1x nézhető és nem annyira gáz vannak ennél sokkal rosszabb filmjei!

ThePretender 2015.04.09. 06:48:38

Ennél csak rosszabb filmjei lesznek? Már ez borzalmasnak tűnik! :D Kíváncsian várom a többi videót is, én Cage karrierjéből eléggé kimaradtam, még a jobb filmjei közül se láttam az összeset.

Szijj Norbert 2015.04.09. 06:48:40

Barátoknak csak blabla, majdnem besírtam a röhögéstől.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.04.09. 06:49:57

@szkristof92: @ThePretender: Nem, ennél lesznek sokkal nézhetőbbek is... de gázabbak is, bőven!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.04.09. 18:41:36

Anno láttam a trailert amikor megjelent, akkor egész jónak tűnt de mégsem néztem meg. HÁLA A JÓ ISTENNEK! XD

Amúgy a Varázsló tanonc tényleg jó volt.
-" A Magyar tükör csapda" :D

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.04.09. 18:41:41

Ja és még valami! Azt hittem bemutatjátok a Wickermant! Basszus a medvés jeleneten besírtam! Cage egy medve jelmezben lebasz egyet egy csajnak! XD

Na és persze a No not the bees! XD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.04.10. 19:22:32

@NeoCsatornaja: LOL :D de a legjobb összeállítás a Nostalgia Critices főleg a Gumimacison sírtam be! XD

Mr. Schreck 2015.04.10. 21:24:15

Menet közben döbbentem rá hogy láttam ezt a filmet régebben, illetve az is hogy nem volt vállalhatatlan, csak olyan szelíden gagyi. Az a durva hogy ha Nicholas Cage-t látom egy filmben, mindig az vonja el a figyelmem 90%át hogy milyen fura feje van ennek az embernek.
Remélem a Túszjátszma is benne lesz a sorozatban, már csak a borító miatt is. :D

Near93 2015.04.25. 20:41:38

Érdekesség, hogy a film egyes jeleneteit nálunk forgatták... egyik ismerősöm szerezte be Cage-nek és Perlman-nek az "anyagot" :D

Shoruba98 2020.01.02. 13:27:32

Lassan már ennek a sorozatnak is 5 éve, máig jó visszanézni újra. Fél évvel a kaptáros maraton után nem volt kis projekt, köszi. Remélem pár hasonló vállalkozás még lesz a nehézségek ellenére a közeljövőben.
süti beállítások módosítása