Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Bosszúállók Part1

2015.05.22. 12:54 | BlackSheep89 | 21 komment

Címkék: 9. évad

Sajnos a film annyira szar, hogy képtelen voltam egy videóban összefoglalni minden hibáját. A következő részre azonban valamivel többet kell majd várnotok, mivel jövő héten nyaraláson leszek, és csak utána tudok nekikezdeni az elkészítésének. Addig Sorter majd tartja a frontot. :)

U.i.: Az ajánlott oldalak listájában találtok egy új oldalt, az Anime Kritika nevű blogot, ami csak most kezdett el működni, szóval eléggé kiforratlan még, de remélem hamarosan kinövi magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr867482094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkristof92 2015.05.22. 13:37:12

Azért az kicsit megnyugtató, hogy ha ma az ember meghallja a Bosszúállók címet, akkor rögvest és szinte kizárólagosan a Marvel mozik jutnak az eszébe és nem ez a hulladék, amit nyugodt szívvel lehet a 90-es évek egyik legkatasztrofálisabb blockbusterének mondani.

davemile 2015.05.22. 13:48:21

Szóval ezért adtak ki a kommentelők , amikor szidtam az Avengert, nem tudtam hogy a Marvel is csinált egyet

Near93 2015.05.22. 15:15:47

Egy Szauna, amibe nők nem léphetnek be?? Hmmm akkor ott biza valami sötét dolgok történhetnek a kabinokban :D

Egyébként a videó jó, bár ez részben a filmnek is köszön hető, mert minél szarabb az alapanyag, annál viccesebb videót lehet belőle összehozni. Én csak jeleneteket láttam belőle még régen, de olyan volt, mint a Rózsaszín párduc. Tudjátok, amikor Hollywood a francia humort akarta átvenni. Itt ugyanez a helyzet, csak az angol humort próbálták. Nem sikerült.

Kunos Gyula Patrik 2015.05.22. 17:04:13

Sean Conery mit szívott??? de most komolyan még a Szövetségbe is elfogadhatóbb volt mint itt és Conery nekem nagy kedvencem. Megetetnék egy írógépet azzal aki ennek a filmnek a forgatókönyvét megírta... Amúgy valamiért megjött a kedvem az Austin Powers filmekre :D

Near93 2015.05.22. 21:05:02

www.imdb.com/title/tt2933474/?ref_=nm_flmg_wr_2
egyébként itt a Halálos iramban paródiafilmje. Na, vajon kik készítik??? :D Nem fogom megnézni, az biztos.

FaKe.beL1eVe 2015.05.22. 23:04:40

Off:
Blacksheep! Lesz majd egy kis Mad Max élménybeszámoló? Nagyon kíváncsi lennék a véleményedre. :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.05.23. 12:37:55

@FaKe.beL1eVe: Nem, élménybeszámoló nem lesz, viszont a filmbarátokban részletesen be fogok számolni róla. Előljáróban annyit, hogy imádtam! :)

tozo 2015.05.23. 12:38:20

Hihetetlen, hogy erről a filmről nem hallottam még. Közel akkora katasztrófának tűnik mint Batman és Robin.

Érdekességek IMDB-ről:
Nicole Kidman, Emma Thompson, Gwyneth Paltrow és Elizabeth Hurley is esélyes volt Emma Peel szerepére. Valószínűleg ezek közül valamennyinek volt esze elutasítani.

Diana Rigg (az eredeti sorozat sztárja) a fogatókönyv elolvasása után nem vállalt szerepet ebben a filmben.

Részben ennek a filmnek köszönhetjük hogy Sean Connery nem játszik a Szövetség óta (nem túl meglepő). Hogy mitől fosztott meg minket azt sajnos sosem tudjuk meg :(((

Maszk13 2015.05.23. 12:39:00

Mondhatom azt, hogy nekem ez volt A bosszúállók a Marveles megjelenés előtt már jóval korábban. Nagyon fiatalon láttam először és nekem azóta is tetszik, de hát ez már egyéni szociális probléma. Viszont Egyetlen dologgal nem értek egyet Blacksheep. Dr. Peel egy férfi klubot "látogat" meg ami az ott tartózkodók szemében felér egy isten káromlással. Így azért érthetőbb a megrökönyödésük, hisz nem a nő látványával van bajuk, hanem azza,l hogy hol látják azt a nőt. (bár valóban nem volt logikus oda hívni, hacsak Steed nem azt hitte hogy egy férfivel lesz dolga...)
Na mindegy is, szerintem ennél azért voltak itt sokkal rosszabb filmek is, ha nem is ebből a soknagyszínész-"blockbuster" kategóriából.

FaKe.beL1eVe 2015.05.23. 16:54:38

@BlackSheep89: Oké, nagyon várom! :)
Egyébként meg egyetértünk! :)

Dante997 · http://books-movies-series.blog.hu/ 2015.05.23. 16:54:42

Hú, basszus, egy pillanatra megállt bennem az ütő, amikor megláttam, hogy Bosszúállók. Aztán emlékeztettem magam arra, hogy van még egy Bosszúállók film.

Meerkat 2015.05.23. 20:58:06

Kivételesen egy komoly negatívumot hozok fel: ajánlásodra felnéztem az Anime Kritika nevű friss oldalra, hátha találok valami érdekeset. Ezzel szemben egy diszgráfiás kölyök minimális lényegi tartalmú firkáit találtam, ami két perc alatt felkúrta az agyamat. Oké, hogy szólásszabadság meg bárki bárhol bármit, de azért egy hangyányi igényességet próbáljon már meg beleerőszakolni a silány kis oldalába az illető. Ahelyett, hogy korrektúrát javasoltál volna BABOS-nak, inkább beajánlottad ide. Hát nem tudom :(

xx18Rolandxx 2015.05.24. 20:14:16

Kíváncsi vagyok, hogy hányan kaptak hirtelen a szívükhöz amikor meglátták a címet ? XD

Nem tudtam mit szívtak azok akik ezt kitalálták de valszeg megkínálták belőle Sean Connery-éket is mert hogy önmaguktól nem mondhattak erre igent az hótziher. Uma Thurman-nak valahogy mindig sikerül olyan filmeket választania amik csak egy újabb szögek lesznek a karrierjének a koporsójában. A Kill Bill óta nem is láttam őt olyan igazán jó filmekben szerepelni. Ralph-tól és Sean-tól meg egyenesen ciki egy ilyen film. A macijelmezes részhez azért bevághattad volna a Gumimaci-dalt , szerintem mindenki szakadt volna a röhögéstől XD Kíváncsian várom, hogy mekkora ökörségek lesznek még ebben a filmben!

@Meerkat:

Csávókám ennyi erővel az AA-ra is irkálhatna ezzel a stílussal. Megnéztem azokat amiket írt és utána egyből a fejemet fogtam tőlük. Gyakorlatilag fogta azokat amiket ő szeret és leírta, hogy szereti őket minden lényegi információ nélkül. A listájától meg majdnem lefejeltem az asztalt. Szerintem az csak azoknak a listája amiket ő eddig látott és ennyi. De még csak kommentálni sem lehet az oldalán.

M.Zozo 2015.05.24. 22:38:04

Képzeljétek el, az Asylum már sorozatot is másol!!!

Z Nation (The Walking Dead kopi)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.05.24. 22:47:20

@Meerkat: @xx18Rolandxx: Nem kell túldimenzionálni a dolgot, az illető megkért hogy említsem a blogját, én pedig megtettem. Korábban is volt már ilyenre példa, a kezdetektől fogva igyekszünk legalább ennyit segíteni a kezdő bloggereknek Persze nem mindegyiküknek jött össze, és én se ájultam el ettől a blogtól, de úgy gondoltam egy kis kezdő löketet azért megérdemel. Ha az oldal nem működik hosszú távon, az úgyse ezen fog múlni, de azért volt már példa rá, hogy rosszul induló blogok idővel javultak.

Meerkat 2015.05.25. 16:21:24

@BlackSheep89: "Mindenki nyugodjon le a p#csába" :D Írtam a gyereknek egy normális hangvételű üzit pár észrevétellel, reméljük, belelendül a dologba. Neked pedig sok napsütést kívánok a nyaraláshoz!

BABOS 2015.05.26. 17:15:05

@xx18Rolandxx: Üdv! Bocs hogy próbálok csinálni egy saját oldalt ... És gondoltam kezdetben azokról írok amiket szeretek és utána írok olyanokról amiket utálok stb ... Nem vagyok diszgráfiás csak egyszerűen elkapkodom a dolgot... Mivel még nem csináltam ilyet... Kritikában is nagyon kezdő vagyok ezért is fogadok el tippeket és tanácsokat hogyan legyek jobb és legyen jobb az oldal.

zecske 2015.05.29. 07:01:55

roszfilmekkel teli lázálmos nyaralást.

Tblog 2015.05.31. 08:47:28

Miért lenne a rózsáknak végük a katicabogarak miatt. Pont az ellenkezője igaz. A katicabogarak a levélTETVEKET eszik meg. Röviden szólva a katicabogarak mentenék meg a rózsákat. Vagy megint a botrányos félrefordított magyar szinkron a hibás?

Jerryco 2015.09.30. 06:36:36

Sosem szerettem ezt a filmet, de csupán azért, mert túl erős benne az angol humor. Gyakorlatilag, a videó felében olyasmiket fikázol, amik a koncepció részeit képezik. :)
Teszem hozzá, az első negyven percet láttam talán egyben. A moziból annak idején kijöttem róla.
süti beállítások módosítása