Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 20 - Kedvenc filmjeim

2016.01.10. 19:42 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: top 10

Igen, igen, igen! És még egyszer igen! Végre valahára tényleg kész lett a lista!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr288258312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hakos05 2016.01.10. 20:49:12

A kedvenc film, meg a legjobb film nálam is külön kategória, megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül ezzel :D Nálam a top 3-ban egy az első helyezettedhez (nem akarom lelőni, más is nézze végig a videót) nagyon hasonló film áll, a Hivatali patkányok. Alapvetően a munkahelyi bosszúságokra koncentrál, de ugyanúgy ki lehet rajta engedni a fáradt gőzt, mert annyira rólunk szól. Eleve a melóba indulás, mikor beragad a sávod, te átsorolsz és végül a régi sávod indul meg, áh! :D Eszméletlen jó szatíra, tehát nem az a hangosan nevetős, inkább végig vigyorgós, de gyakorlatilag ugyanazt mondja el, mint az első helyezetted, csak sokkal fogyaszthatóbb. Nem tudom, ismered-e.

2016.01.10. 20:49:32

Akkor mégse káprázik a szemem. Bár Sorter is látta már a Perzsia hercegét, úgyhogy ez után már engem nehezen tudtok meglepni. :) A toplistás videóitokat bírom a legjobban talán azért, mert ott tudtok a legjobban engem meggyőzni. Ezt a listát is nagyon élveztem végignézni. Erősen érződik benne, hogy majdnem 4 éven át készült. :) Megérte dolgoznod rajta.
Amúgy ebből a 20asból csak 5 darabot nem láttam, de természetesen azt is mindet fogom pótolni.

És ha ezek után lehet hülye kérdéseket feltenni: Sorter nem akarja remakelni az ő listáját? :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.01.10. 22:38:14

Érdekes, hogy nem volt benne a Crank! :O
Nálam viszont a kedvenc filmjeim között a Taken egyértelműen a Top 5-ben lenne benne. Ennyire zseniális és érzelem dús akciófilmet már nagyon régen láttam és azóta sem láttam még ennél jobbat!

Szijj Norbert 2016.01.10. 22:38:35

Amikor láttam a bosszúállókat már tudtam hogy a holló nem lesz bent de az hogy lehet hogy régebben még a kérdez felelek videókban a remény rabjait mondtad első helyre?
Nálam a top 10
10. Simpson család a film
9. Nekem 8
8. Carter edző
7. Pénzvonat
6. V mint vérbosszú
5. Gyűrűk ura trilógia
4. A profi
3. A holló (ezt a filmet miattad láttam BlackSheep azóta is köszönöm)
2. Harcosok klubja
1. A remény rabjai

Alerstorm Pirate 2016.01.10. 22:38:40

Az összes filmet láttam!
ez alapján: "I Completed The Challenge"

Mondjuk szerintem a legjobb magyar film Az ötödik pecsét, de sokkal nyomasztóbb is mint a Macskafogó.

A videóra pedig 10 Zippyt adok a 10-ből.

Kargath 2016.01.11. 07:34:55

Szia Blacksheep!

A 12 dühös embernél elrontottad a nevet.Az nem Peter Fonda hanem az apja, Henry Fonda!:)

Amúgy érdekes összeállítás,legtöbbel egyet is értek úgyhogy örömmel konstatálom hogy jó ízlésem van(és neked is):D.

Michael Dante 2016.01.11. 07:35:05

Nos a sebesség amivel a videó kijött hogy is mondjam.. Not quite my tempo. Nem volt nagyon meglepo a lista, bar én első helyre a Die Hardot tippeltem. Az én top10em:
10. James Bond (a Daniel Craig era összes filmje)
9. Ponyvaregény
8. Step up: All In
7. Az Év csatája
6. Közönséges Bűnözők
5. Ocean's Trilógia
4. Breaking Bad
3. Gyuruk ura Trilogia
2. Harry Potter
1. Szökés

Azert az új James Bond Filmek mert én ezeken keresztül ismerkedtem meg a Bond karakterrel, es a legendás MI6 ügynök jelenti nekem a bennem levo (határozottan jol elbújt) eleganciat es lazasagot.

A Ponyvaregény, mert ezen keresztül ismerkedtem meg Tarantinoval, es azok a párbeszédek es tortenetvezetesek ihlettek az én kisregenyeimet is.

Step Up: All In, mert megmutatja hogy milyen nehez is tancosbol valakive válni, es milyen életmódot uznek az igazi táncosok.

Az Ev csatája, mert egy táncosnak ez az igazi motivációs film, benne egy legendának számító tancossal, Jesse 'Casper' Brownnal.

Egy zseniális forgatokoyv, egy meg zsenialisabb karakterpalettaval, zseniális szereposztással. De ha a vegen az a kegyetlenül odab*szos csavar nincs, akkor nem eg bele az agyamba az a film Ennyire..

Az Oceans Filmek nekem egy az egybe azt hozzak amiert a Gta V-ot is korberajongom: A rablások intelligens kivitelezése, es a "kozben nem csöpögős erkolcsdramaba atmenes" miatt. Arrol szol amirol kell: Egy (tobb) rablasrol, ami közben nem kezdenek el pityeregni hogy "jaj ezt mégse kene", es Emellett minden karakter, színész egyszeruen maga a nagybetűs ELMENY. Sajnos ezt sose leszek képes elmagyarázni soha senkinek hogy valójában mennyire is imádom ezeket a filmeket, de szerintem lejött ebből a kis novellabol

Mr. Schreck 2016.01.11. 14:04:24

Elképzelhető hogy spoileres komment
Régóta kíváncsi voltam mit mondtok részletesebben az Összeomlásról. A film nagy része alatt szinte hősnek láthatjuk William Fostert, viszont legkésőbb a végére kiderül hogy egy elég önző és erőszakos figura. Erre ment rá a házassága, majd az élete is.
Az új bejegyzés címe kiváltott belőlem egy "Holy fucking shit :D"-mosolyt, a végeredmény se okozott csalódást.

Michael Dante 2016.01.11. 14:04:30

Off: Nem mellesleg golden globeot nyert a Saul

ThePretender 2016.01.12. 07:20:07

Úgy gondolom, hogy felesleges, képzavaros dolog külön választani kedvenc filmjeinket, egy "a legjobb filmek szerintem" és a "kedvenc filmjeim" listára. Egy film, zene, bármi attól lesz jobb és jobb a befogadó számára, hogy mennyit tud hozzáadni, átadni, adni neki, milyen hatással van rá, milyen jelentőséggel bír számára. Ezért van az, hogy mondjuk számomra, meg sokak számára a komolyabb, mélyebb alkotások, vannak előtérbe helyezve, de pont ez az érdekes az egészben, hogy vannak akiknél viszont meg egy Nekem 8 típusú (ez alatt értem azt, hogy vígjátékon belül sem a szatíra, hanem ez a fetrengve röhögős, ordenárébb, alpáribb fajta) vígjáték átütően hatásos és jelentős. Ez alapján jól lehet következtetni pld. a személyiségére a listakészítőnek. Neked pld. lelkileg egy akkora feltöltődést jelent egy Nekem 8, az annak a rád gyakorolt humor alapú hatása alapján, hogy megkerülhetetlen lesz. Számorma összehasonlíthatatlan mondjuk egy Taxisofőrrel, The Wall-al, mert hiába a maga módján én is egy humoros vígjátéknak tartom, akkora hatással messze nincs, egyszerűen egy teljesen más szintre, egy eufórikus vagy letaglózó állapotba más filmek, zenék tudnak hozni, a Nekem 8-at ha ráakadok megnézem, végigmosolygom, leköt, jól érzem magam, aztán semmit nem ad hozzám, így elfelejtem, nem gyakorol rám hosszan tartó hatást. A lakatlan szigetes hasonlaton kicsit fogtam a fejem, egyrészt nagyon közhelyes, másrészt, én nem értek vele egyet, mert ez egy olyan élethelyzet, amibe egy ésszerű döntést kell hoznod, alapból inkább olyan filmeket viszel, amik hosszúak, másrészt inkább vígjátékokat, mert rengeteg gondtalan, unalmas perced lesz (a valóságba lehet nem, de ezt kommunikálja a hasonlat), így valamivel el kell ütnöd az időt, nem a hatása alá akarsz kerülni valaminek, minden nap, végére már azt teljesen elcsépelve, hanem könnyed limonádét szeretnél, ami sokszor újrapörgethető és ami elszórakoztat. Ez természetes, hogy egy könnyedebb alkotás, ami jó, az többször lecsúszik, mint egy mély, ami még akár jobb is (és mondjuk nem is hosszabb). A "legjobb filmek szerintem" alatt gondolom arra gondolsz, hogy elkezded inkább objektív megközelítésből vizsgálni, hogy milyen a történet, karakterábrázolás, operatőri munka, filmtörténeti jelentőség stb., de szerintem ez felesleges, egyéni véleményeknek, meglátásoknak van értéke és értelme, mond el, hogy miért nincs ott a Keresztapa, pedig objektíven tényleg kijelenthető, hogy jobb... remélem, senki nem kíváncsi már az ilyen Rolling Stones-féle sablon listákra, nincs értelme a kultikus filmeket, zenéket kis variációs lehetőségek mellett ezerféleképpen egymás után rakni. A listád amúgy is tök korrekt, egy Nekem 8, Die Hard 3, Bosszúállók (mondjuk ez számomra felfoghatatlan), képviselik igazából a kevésbé jónak tartott, könnyed filmeket, talán több nem is volt így fejből, viszont rengeteg az olyan amik teljes joggal pályázhatnak "a próbálkozzunk objektív módon megközelíteni, egy lehetőleg jó ízléssel, hogy mik a legjobb filmek" listán, akár az első helyre, mert ugye ez magától értetődő, hogy sorrendbe rendezhetetlenek a filmek ilyen formába, legfeljebb nagy vonalakba látható, jó ízlés segítségével, hogy mi a jobb és rosszabb film. A lényeg, hogy egyéni benyomásokra, meglátásokra van szükség, beszélni kell a filmekről, eszme, véleménycseréket tartani, ész érvekkel vitázni, ami persze lehet személyes, annak érdekébe, hogy az impulzusainkat megosszuk és így, az empátia és a megértés által cserélgessük egymással. Erre pedig tökéletesen jó volt a lista és a bejegyzés, a filmek meg egyébként a Bosszúállóktól eltekintve egy egyenletesen magas színvonalat képviselnek.

finomzoli 2016.01.12. 07:20:12

Jó lista, tetszett a videó. Örömmel töltött el hogy a Gattaca a 4. helyre került Nálad, már azt hittem hogy ez egy elfeledett alkotás amiért csak én rajongok egyedül :D

hakos05 2016.01.14. 17:23:35

@ThePretender: Közben magad válaszoltad meg, miért szedte ketté a kedvencet a legjobbtól: a szigetre is olyat visz magával az ember, amit szívesen néz, holott vannak mélyebb és nyilván jobb alkotások is, de hát a kedvencét jobban újrázza az ember, mint egy ilyet.

Mangekyo22 2016.01.16. 12:59:12

Jó kis lista!

Nekem is vannak filmjeim, amik a kedvenceim, de nem feltétlenül jó filmek.

dexexe 2016.03.03. 14:09:30

Perfect Blue-t most fejeztem be,bennem nem hagyott mély nyomott....kicsit untam...végétől rémálmod volt??mitől??semmi olyan nem volt benne amitől annak kéne lennie,belenézett a tükörbe és azt mondta hogy ő az igazi...ettől rémálmaid voltak??kicsit zavaros ez a film de a lélek nem vinne rá hogy mégegyszer megnézzem,egyszer elég volt,pedig én imádom az ilyen filmeket amin agyalni kell hogy mit láttál (pl: Sötét Zúg,2001 Űrodüsszeia)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2016.03.19. 22:02:26

@dexexe: A "végén" nem a legvégét értettem, hanem az üldözős jelenetet az utcán arra a túlvilági zenére.
Elsőre nekem se állt össze a film, viszont pár napon belül újranéztem, és akkor már egy kicsit többet értettem meg belőle, és aztán ez fokozódott minden újranézésnél. Abszolút meg tudom érteni ha valakinek ez nem gyerebe, viszont én pont ezért imádom (többek között), mert fokozatosan hántottam le róla a rétegeket.
süti beállítások módosítása