Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Amerika Kapitány: Polgárháború

2016.05.06. 21:00 | BlackSheep89 | 7 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr148692354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.05.06. 22:22:35

Holnap délre megyek, már alig bírom kivárni! :D

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2016.05.07. 09:31:46

Még nem láttam a filmet, viszont a spoileres részt is meghallgattam, mivel pont erre gondoltam, ez lehet a Polgárháborúval kapcsolatos aggály. A képregény se tökéletes, legalább ott ilyesmit nem mertek megcsinálni. Azon csodálkoztam volna, tényleg belerakják azt a dolgot. A hősök önálló füzetei teszik teljessé az egész eseményt különben. Többet adnak hozzá a mellékszálak. A fősodor kissé üres az ismeretük nélkül.

Meerkat 2016.05.07. 09:31:54

Az lenne a kérdésem mindenkitől, hogy érdemes-e úgy beülni erre a mozira, ha az előzményfilmeknek kb. a 40%át láttam? Már a Bosszúállók második részénél is kapkodtam a fejem az elejtett utalások miatt, ez itt is ugyanúgy jelen van?

kastor 2016.05.07. 09:37:39

Remek videó lett.
Valószínűleg ez a film is kimarad mint ahogy az előző Marvel filmek.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.05.07. 16:24:01

@Meerkat:
Nézd meg az előzményeket, az ÖSSZESET, csak utána menj moziba! :)

Meerkat 2016.05.07. 22:12:14

@Tomlion: Köszi! Akkor viszont csak remélni tudom, hogy még NAGYON sokáig lesz műsoron :)

Dante997 · http://books-movies-series.blog.hu/ 2016.05.08. 17:47:49

(Amúgy ez a 13.film)
Most megnyugtattál, hogy Vízió nemcsak szerintem néz ki sz@rul- mikor meg öltönyben volt, majdnem kifolytak a szemeim :D
Én először örültem Pókembernek- aztán alig vártam, hogy eltűnjön. Nem a színész tehet róla, de engem hihetetlenül irritált a kölyök,AKI ráadásul képtelen befogni a száját. Gondolom, poénnak szánták, de engem inkább idegesített. A többi rendben volt, egyedül az elején az a rettenetes kamerarángás zavart, és valahogy OOC-nek éreztem Vasember hirtelen megjelenő lelkifurdalását.
Mindent összevetve, teljesen korrekt film, Daniel Brühl-nek meg nagyon örültem, mikor beültem, el is felejtettem, hogy ő is szerepelni fog, úgyhogy kellően meg is lepett :))
süti beállítások módosítása