Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - AfterDeath Part2

2016.07.31. 15:33 | Sorter | 7 komment

Címkék: 10. évad

A film maradék része. Mondanám, hogy készüljetek fel, de erre nemigen lehet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr888926174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isti 4, 6 2016.07.31. 16:53:24

9:50 Stewie Griffin? :D

Garott 2016.07.31. 19:18:08

Én úgy láttam ezt a filmet, hogy elkaptam belőle a fekete füstös részt, és az alapján nem tűnt rossznak. Sajnos a film finoman mondva is értelmezhetetlen, ami valószínű a szörnyen rosszul megírt forgatókönyv és a rossz színészi játék miatt lehetett.

Amit én vettem ki a filmből: amikor az emberek meghalnak, akkor átkerülnek ebbe a limboba, aminek az értelme az lenne, hogy a jókat és a rosszakat kiválassza. Ilyen purgatórium szerű izé. De a démon és a fekete csaj szövegéből az derül ki, hogy mindenki akinek csak egy kis bűne is van rögön a pokolba jut (porszívó), mert az említett biztosítás arra szolgál, hogy nehogy egy bűnös jusson a mennybe. Mert ha az megtörténik, akkor az egész túlvilág elpusztul (kb mint a Dogmában. Ha van egy isteni kijelentés, és az ellenkezője történik, akkor az isten tévedett, de ő nem tévedhet, ezért ekkor elpusztul minden). Ezért inkább egy jó kerüljön a pokolra, mint egy rossz a mennybe. De ez történik a film végén, amikor a csaj felviszi a másik nőt a mennybe, és elpusztítja az egész túlvilágot. Arra már nem emlékszem, hogy ő miért is kerül a mennybe, de tudom, hogy mondanak róla valamit.

A világítótorony és a szellemerőszak, na azt én sem értem.

Garott 2016.07.31. 20:04:13

Amúgy ha ennél is értelmezhetetlenebb filmet akarsz, akkor ott az Avarice - Átok az űrből Kevin Sorboval. Na annak a filmek láthatóan a szereplői sem értik, hogy mi is történik.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.08.01. 17:39:10

@Isti 4, 6: Nekem is egyből ő ugrott be! :DD

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2016.08.01. 17:39:15

Amikor a buborékról beszélnek csak nekem jutott eszembe a Nostalgia Critictől a "Fucking bubbles" :DD

A fekete füst izé meg: LOST! :D

rammsteinfan 2016.08.03. 07:20:05

19:40-nél. Csak emiatt ildomos volt megnézni a kritikát :D.Daniella Kertesz nem a World War Z ben szerepelt?Ott is láttam a nevét.Most nezem Googliban az Izraeli katonát játszotta.

Mangekyo22 2016.08.07. 21:24:36

Gratulálok, hogy túlélted ezt a szutykot!
süti beállítások módosítása