Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Sorter vs. BlackSheep #5 - Elrabolva 2

2017.04.20. 07:40 | BlackSheep89 | 9 komment

Címkék: sorter vs. blacksheep

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr7712438927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.04.20. 10:40:00

Na erre a videóra vártam nagyon. Összességében pedig BlackSheep-el értek egyet, de tudom hogy Sorter miért bírta. Mint egy átlag akció film nem rossz. Sőt, ha egy Szállító filmnek lett volna a folytatása még jónak is lehetne vezetni. Azonban az első rész után a párbeszédek és az akciók valami félelmetesen bénák voltak. Még sem ezek voltak a legnagyobb bajaim a filmmel, hanem a hülyeségek. Az egyiket megemlítettétek amikor Bryan végig számolta az utat de a másik hatalmas baromság, amikor Kim akinek nincsen meg a jogsi úgy vezet mint egy profi már nem vette be a gyomrom. Az adrenalin pedig nem válsz mert amikor én tanultam vezetni és ideges voltam nem tudtam volna úgy vezetni, váltani mint Kim. Azonban ha a 3. rész után nézzük meg a filmet még a pocsék akciók es a rengeteg hülyeség is földhöz ragadtnak érződik. A 6. Filmelemző yoscaron csinált Elbarmolva 3 videómban meg is említettem hogy a 3. Film miatt számít egy tűrhető alkotásnak a második rész ami szerintem egy nagyobb bűn mint az jogy a 2. nem olxan jó mint az első.

Near93 2017.04.20. 18:09:10

Én is inkább BlackSheep-el értek egyet. Nagyjából itt árte el Liam Neeson azt, hogy totál érdektelenné váljon a számomra.

Egy istenverte Gary Stu (így hívják azokat a karaktereket, akik mindig mindenkinél jobbak, mindig kibújnak a bajok elől, mindig gyorsabbak, minsig túlélik a halálos eseteket) lett belőle, és totál feszültségmentessé vált. Olyann mint a Túszjátszma. Nem feszült, nem izgalmas, de foggal körömmel próbál az lenni.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2017.04.20. 18:09:14

Annyira tudtam, hogy majd a harmadik rész megemlítésével ér véget a videó! :DDD

gery666 2017.04.20. 18:30:06

Az első részből meg lehetne gyöngyszem videó, ugy is régen volt már :D

Skate · http://sorozatpiller.wordpress.com/ 2017.04.20. 18:30:14

Mint akciófilm, szórakoztatott és úgy voltam vele, egy ilyen filmnél lehetetlen méltó folytatást készíteni. Egy korrekt, a hibái ellenére mégis újranézős darab lett számomra. Ami azóta se történt meg persze.

Jerryco 2017.04.21. 12:21:38

Az Elrabolva egy és kettő között az a különbség, hogy az elsőt tucatszor megbírtam nézni, míg a kettőből elég volt egy megtekintés.

Millennium környékén 2017.04.22. 12:18:46

Nem tudom mitől rosszabb ez, mint a "Bourne-trilógia"... Ugyanaz a gagyi akciófilm mindkettő (vagy mind a 4...) Igaz én nem rajongok az akciófilmekért, főleg nem a "nem lehet alatta gondolkodni" típusért. Talán 1-2 akciófilm van amit kedvelek, de ott is csak a jó ötletek vagy a szimpatikus szereplők miatt. Ez utóbbi nagy hiány ezeknél a fimeknél, mert én már hányok a baltaarcú "ratatatatatataatatatatta HEN-TES-VA-GYOK-DA-RA-BO-LOK" karakterektől. És végig látszik, hogy be van írva az IDDQD a főhősöknél. Mondjuk az IDDQD dolog MINDENHOL idegesítő, különösen a gyűrűk ura/hobbit filmek zárásában a sasos cheat.

Atanos 2017.04.22. 12:19:17

Csodálkozom, hogy a 3. részből még nem készült videó. :D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2017.04.22. 16:34:08

@Atanos: A tavalyi oscaron csináltam egy videót és azt mondták olyan jó lett hogy ez miatt nem akarnak belőle videót csinálni. Ennél nagyobb dicséretett nem is kaphattam volna! :D
süti beállítások módosítása