Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Sorter elköszön

2020.07.23. 22:28 | Sorter | 5 komment

Nagyon köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr8616045922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leviske 2020.07.24. 07:04:13

Nem voltam soha a közösség nagyon aktív tagja, de az elmúlt 10 évben azért nekem is sok sz*r napomat dobtátok fel a videóitokkal. Nagyon szépen köszönöm az elmúlt több éves munkád.

A felolvasós videók egyelőre nem a világom, viszont az írói karrieredhez szívből kívánok minden jót.

Kibernetika 2020.07.24. 18:23:39

Bevallom őszintén: Amikor először megláttam ezt a bejegyzést, azt hittem, hogy csak álmodom, vagy rosszul látok...

Ez most komolyan lesokkolt! (aligha nem annyira, mint mikor a KLM-nek megszűntek a Boeing 747-esei... Tudom, nem tartozik ide, de most csak ezt a hasonlatot találtam)

Eredetileg ráadásul úgy volt, hogy terveztek BlackSheep-pel egy közös videót a régi évadnyitó videók mintájára, az évfordulón akartátok volna elkészíteni, csak a vírus miatt kellett elhalasztani. De elvileg a járvány végén el akartátok volna készíteni (márcsak azért is, hogy megünnepeljétek, hogy "végre vége ennek a rémálomnak"). Illetve már tavalyelőtt (2018-ban) mondtad, hogy tervezel egy remake-et a Kis Vukból, amit azóta is szintén vártam, kíváncsi is lettem volna, hogy milyen lesz mostani formában (márcsak azért is, mert nekem az az animációs szörnyszülött jó nagy fájdalmakat okozott, és még a napokban épp meg is szerettem volna kérdezni, hogy mikor lesz már készen). Szívesen megnéztem volna, erre most kiderült, hogy az végül soha nem lesz meg. És nemhogy az soha nem lesz meg, semmi más sem lesz meg egyáltalán (leszámítva persze annak az egy "nyertesnek" a videóját). És most szomorú vagyok (és csalódott is).

Csak megjegyzem, hogy örültem volna, ha úgy mész el, hogy először bejelented, hogy nem ígérsz több videót azoknál, amiket mondtál, (így föl is vagyunk készülve a búcsúzásra) de még utoljára megcsinálod a néhány utoljára megígért bemutatót, és utána köszönsz csak el. Persze ez csak a véleményem, nem kötelezlek rá.

Mindezek ellenére megértem, hogy sok dolgod van, ami nem igazán hagy időt a videózásra. És az utad folytatása is, amiről meséltél, tetszik, márcsak azért is, mert részben én is szoktam írással foglalkozni (persze más dolgokkal is, de ezzel is). Egyben a te egyik videód volt az első baaad movies bemutató, amit valaha láttam.

(bevallom, nemcsak ennek a videónak a nézése, hanem a hozzászólásom írása közben is megkönnyeztem)

Végszóként: Köszönet a sok szórakoztatásért, és még egyszer sok sikert kívánok az írói karrieredhez!

Serrin 2020.08.01. 11:15:20

Köszönjük és részemről örülnék, ha néha jelentkeznél!

Sok sikert az íráshoz!

Amúgy megértem, nekem is volt pár lezárt blogom, köztük viszonylag népszerű (nem a ti szinteteken persze) is és két dolgot egyszerre nem lehet csinálni. Emiatt volt olyan is, hogy az ismertebbet, népszerűbbet abbahagytam egy másikért.

mátrix01 2020.08.01. 11:15:24

Sajnálom, a többiek nevében is köszönöm a sok-sok rossz filmet.

Alex_Burton 2020.08.07. 18:45:09

Nem követem a blogot minden egyes nap, de nagyon meglepett a dolog, de egyúttal meg is értem.
Sok sikert a továbbiakban, Sorter :)
Ha úgy van, várunk vissza ;)
süti beállítások módosítása