Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Charlie angyalai 1 & 2

2020.11.18. 11:18 | BlackSheep89 | 15 komment

Címkék: after évad

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr5216289868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.Zozo 2020.11.18. 13:43:59

Az első rész számomra bűnös élvezet, a második egyszer nézhető volt. Az újról meg ne is beszéljünk! :D

xx18Rolandxx 2020.11.18. 13:44:12

Azért az tényleg mennyire durva, hogy mennyi nagy illetve viszonylag nagy nevet sikerült meggyőzniük, hogy szerepeljenek a filmekben. Mondjuk a Horrorra Akadva 2-es paródiája a filmnek se semmi és ott is a Smack My Bitch Up a zene ami a jelenet alatt megy. Nagyon meta :D

És igen, várjuk a 2019-es hulladéknak a videóját ;)

Isti 4, 6 2020.11.19. 17:15:39

A Totally Spies-Született kémek című Jetixes rajzfilmsorozatot nem ezek a filmek ihlették véletlenül? Majdnem teljesen ugyanez volt az alapfelállás. Ott is csajtrió volt. Ott is szuper titkosügynökök voltak. Talán még a nevek is megegyeztek (erre már nem nagyon emlékszem) Ott is volt egy infantilis szőke, egy okos kimértebb vörös, és egy szürke egér fekete. A lányok ott is szakértői voltak mindennek is. Ott is eltúlzottan karikatúraszerűek voltak a főgonoszok. Annyi volt a különbség, hogy ott nem felnőttek voltak a csajok, hanem gimnazisták így ilyen limonádé tini love storykat is bele tudtak erőltetni. Meg az is különbség volt még, hogy nem volt Charlie sem. Bosley viszont igen, csak ott Jerrynek hívták. Az ő neve megmaradt.

Ragnois 2020.11.21. 13:40:29

Végignéztem a videót. Nem is emlékszem mikor nevettem ennyit. xD

Ragnois 2020.11.21. 13:40:33

Erőt veszek magamon és megnézem ezt a két "filmet".
Csak ne utálnám ennyire Diazt.

rammsteinfan 2020.11.21. 13:40:42

Ez az a film amit soha nem láttam, de nem is akarom.A videó alatt sokszor fogtam a fejem.A rebootról sokat halottam de még nem vett rás semmi hogy megnézzem.Egyébként a nagy költségvetés a sok 'ismert' színész miatt volt.

Near93 2020.11.21. 13:40:50

A legszomorúbb ebben a filmben, hogy Cameron Diaz jó a verekedős jelenetekben, és tökéletes lett volna Sonya Blade szerepére, amit meg is kapott, csak sajnos az edzések alatt eltört a csuklója, és nem tudott tovább felkészülni, így elesett a szereptől.

Vardar 2020.11.28. 09:33:38

Hát nem tudom, egyszer nézős marhaság mind a kettő, undorító CGI-al, amit tényleg nem értek miért kell erőltetni. Szerintem, felesleges a hibát keresni bennük, bár nem tudom, hogy anno, hogy voltak ezek kezelve. Ha egyszeri popcorn moziként, akkor tök oké, de ha építették köréjük a best action movie ever felhőt, akkor megértem.

A remaket láttam, hihetetlenül mély elvárásaim voltak, kézzel-lábbal kapálóztam, de párom csak megakarta nézni. Nem volt rossz, egy egyszerű akció(-vígjáték) filmecske, nem éreztem, hogy felment volna bennem a pumpa, meg gáznak se éreztem az egészet. Kicsit túl lett tolva benne a feminista vonal, de én még megbírtam emészteni.

Szóval kicsit okafogyottnak érzem a videókat ezekről a filmekről. Ellenben egy Jurassic World 2 rage-et nagyon el tudnék fogadni karácsonyra :D Az az a film, amin majdnem azt éreztem, hogy ott hagyom a vetítőtermet.

Reich 2020.12.01. 12:42:25

Ezek a filmek fosok nah. De lucy Liu fuhhh Fullos volt. Úgy szét cuccoltam volna te, felállni nem bírt volna.

Balintbalint.98 2020.12.06. 09:42:48

Bocsi az offtopicért, az andreee892 email cím még mindig aktív?
Próbáltalak elérni téged/titeket néhány héttel ezelőtt, de nem érkezett válasz :(

Boromir 2020.12.06. 09:42:57

Régen utáltam ezt a filmet. Olyan idiótán van felvéve, vágva, hogy az fárasztó. A lassításokról nem is beszélve. Az egész közelebb áll egy videóklipphez, mint egy normális filmhez.
Egyedül Sam Rockwell-t meg Drew Barrymore-t bírtam.

Flowey 2020.12.06. 09:43:02

A gagyi Végső Állomás filmeket (igazából mindegyik, talán az elsőt kivéve) nem gúnyolod egyszer ki? Azokról lenne mit beszélni (kivéve, ha "vót má"), én azoknál nevetségesebbeket még nem nagyon láttam. Főleg a harmadik rész érne meg egy hosszabb bemutatást, és az a legrosszabb, hogy ez nem paródia, pedig annak amúgy nem volna rossz.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2020.12.06. 09:44:36

@Balintbalint.98: Igen, él, de az utóbbi időben nem sűrűn nézegettem. Megtennéd hogy elküldöd újra a levelet, én meg igyekszem figyelni.

Mangekyo22 2020.12.14. 15:15:57

Remek videó lett! ;)
süti beállítások módosítása