Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Men in BlackSheep

2008.09.24. 15:18 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Zibi07 készítette ezt az ál-szinkronvideót a 9-es terv a világűrből-videónk hangjából. Szerintem nagyon jól sikerült, és külön öröm, hogy a Men in Black 2-őt választotta, amit eléggé utálok én is.

Köszönjük szépen!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr67679398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamerdog 2008.09.24. 16:48:39

LOL !!!!!!
Ezt az oltást !Nagyon jol össze lett rakva , amúgy amikor a 9-es terv a világürbölös részt néztem nekem is eszembe jutott ez a jelen a MEN IN BLACK II-böl ! XD

Panz3rDivison 2008.09.24. 21:04:46

HALÁL UNALOM PLS ÚJJJABBBB FILMET TÖLETEK....
MÉG A FEDDYD is vag ki is csinált pedig ö havonta csinál max2-öt ..:D

Cthulhu 2008.09.27. 17:36:06

Hehe, a Plan 9 poén volt, de nekem a "Bride of the monster" jobban tetszett:D.
Egyébként szeretnék javasolni egy filmet: Manos: The hands of fate.
Magyarországon nem árulják, de az Amazonról be lehet szerezni. Nekem is onnan van meg...
Egy mestermű a rossz filmek között. A Manos a legalja. A leges legalja.
Itt az imdb-s linkje:
www.imdb.com/title/tt0060666/

Jamie tha killa 2010.07.16. 19:56:53

én szeretem a MIB 2-őt bár nem egy nagyon jó film mert az egyet meg se közelíti de szeretem
süti beállítások módosítása