Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Vége a nyárnak!

2009.09.01. 19:00 | BlackSheep89 | 13 komment

Sajnos ennyi volt a szabadság, a mai naptól vissza kell térni koptatni a padot... még nekem is, és ez egy évi meló után nem könnyű, de hát ez van! :-)

Persze a cikk nem erről a katasztrofális eseményről fog szólni, hanem egy kis összegzésről a nyári (és itt most a "mozis" nyárra gondolok, tehát májust is ide értem) blockbusterekről, hogy melyik mennyire váltotta be az ígéreteket, és hogy számunkra melyek voltak a legélvezhetőbbek.

Az biztos, hogy az idei nyár nem volt olyan ütős, mint a tavalyi. Vasemberhez, Wall-e-hoz, A sötét lovaghoz, Hellboy 2-höz fogható remekművekkel, vagy a Speed Racer-höz, Wanted-hoz és Hancock-hoz hasonló remek ötletekkel nem igazán találkozhattunk, viszont így is volt néhány klassz alkotás, amikre érdemes volt befizetni. Íme a véleményünk a látottakról, szép sorjában:

X-Men kezdetek - Farkas: Jó, de nem felejthetetlen. Hugh Jackman és Liev Shrieber kettőse miatt már megér egy menetet, és a motoros üldözés is nagyon frankó, de ezeken kívül nem sok emlékezetes pillanattal bővíti az emlékeinket.

Star Trek: EZ MÁR VALAMI!!! Fantasztikus hangulat, grandiózus látvány, epikus történet és zseniális jelenetek garmadája! Minden nyári filmnek ILYENNEK kellene lennie! A legszórakoztatóbb sci-fi az Én, a robot mellett!

Angyalok és Démonok: A könyvhöz képest meglepően gyengus film, ami elég meglepő, főleg, hogy pont a könyvben olyan remekül megírt akciók lettek a filmben a legbénábbak. Az egyetlen dolog, ami miatt megéri megnézni, az Ewan McGregor döbbenetesen erős alakítása. Egyébként egy egyszernézős, erős közepes.

Éjszaka a múzeumban 2: Sajnos nem tudtuk megnézni, csupán részleteket láttunk belőle, azok alapján egy nem túl színvonalas, de szórakoztató filmecskének tűnt. Reméljük, ugyanez lesz a véleményünk, ha majd egyben is meg tudjuk nézni.

Terminátor - Megváltás: A rengeteg lehúzó kritika ellenére mi nagyon jól elvoltunk vele. A film fináléja el lett szúrva, de addig kifogástalan minden. Pörgős, hangulatos, izgalmas, és eszméletlenül látványos.

Másnaposok: Hát ez beszarás! Az év legjobb vígjátéka minden kétséget kizáróan! Az elejétől a végéig záporoznak a jobbnál jobb poénok és őrült helyzetek. Percenként a hasunkat fogtuk a röhögéstől, sokszor levegőhöz is alig jutottunk. Ilyet akarunk! Még! Még! MÉÉÉÉÉG!

Transformers - A bukottak bosszúja: Na, itt a nagy kakukktojás. Az egyetlen film, amire  mindenféle habozás és ellenérzés nélkül rá tudom sütni a "rossz" jelzőt. Nem elég, hogy a sztori valami borzadály és a karakterek és színészek minden létező idegesítési határt átlépnek, de hogy mindez két és fél óra tömény unalomban legyen tálalva, az már sok! Az agyondícsért látványról pedig csak annyit, hogy tényleg szép, de nekem eléggé "Na, most nézzétek, milyen látványosat tudunk!" - fílingje volt az egésznek. Az év egyik legnagyobb csalódása számomra!

Jégkorszak 3 - A dínók hajnala: Vicces, aranyos, jópofa és szerethető. Nálam az első rész minden idők legjobb animációs filmje, és természetesen ezt a szintet nem éri el a harmadik rész, de Az olvadás-sal simán egy lapon emlegethető. Másfél óra habkönnyű szórakozás sok nevetéssel, és egy fantasztikus tangó-jelenettel. Vétek kihagyni!

Harry Potter és a Félvér Herceg: Nos, íme a másik nagy csalódás. Noha tényleg erős a hangulata, számomra nagyon unalmas és túlromantikázott lett a Potter-gyerek hatodik kalandja. Apropó Potter-gyerek: Daniel Radcliffe számomra minden egyes részben egyre idegesítőbb lesz, és ez most odáig fajult, hogy szinte végig azon járt az agyam,  hogy milyen szívesen bemosnék egyet neki! Az meg, hogy a végét miért kellett ilyen szinten lecsupaszítani, rejtély a számomra.

G.I. Joe: A Kobra árnyéka: Na vééégre! Egy film, ami nem hazudja magát többnek, mint ami: egy két órás zúzós, odabaszós akció-dömpingnek! Gyerekes, logikátlan és minden izgalomtól mentes, de iszonyat látványos és pokoli szórakoztató! Hamisítatlan nyári popcorn-mozi, az év egyik nagy meglepetése, mindenkinek csak ajánlani tudom!

Becstelen Brigantyk: Amikor már azt gondoltam, hogy a Star Treknél jobb film nem lesz már a nyáron, amikor már beletörődtem, hogy nem láthatok emlékezetes mozit, ki más is menthetett volna meg, mint egy elvetemült, de roppant szimpatikus zsidóvadász, egy nyolctagú, nácikat skalpoló zsoldoscsapat, egy taposnivaló képű háborús hős, egy úrias színésznőcske, egy bosszúszomja zsidó lány és aki mindüket összefogta: Quentin Tarantino! A Becstelen Brigantyk az év egyik legjobb, és legemlékezetesebb filmje, nem részletezem, hogy miért: mindenki számára kötelező darab!

Sajnos a Közellenségeket nem sikerült megnéznünk, így arról a műről nem tudtunk írni semmit, de hát így jártunk.

Szóval nekünk ez a véleményünk a nyári sikerfilmekről, ez persze teljesen szubjektív, nyugodtan lehet vele vitatkozni! Azért így sem kell elkeseredni, lesznek itt még bőven ütősnek ígérkező filmek, ezeket hamarosan egy másik cikkben össze is szedjük, persze előzetesekkel együtt.

Addig is kitartás az iskolához, hipp-hopp és vége is lesz! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr21353577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mudai 2009.09.01. 19:28:49

Amelyik filmeket láttam ezek közül azokkal teljesen egyetértek, kivéve a Becstelen Brigantyk-al... sok ismerősöm oda van érte és mindenhol ezt látom, viszont én valahogy nem tudom értékelni... pedig kimondottan szeretem Tarantino filmjeit...
A félvér herceget senki meg se közelítse! Csak aki szereti a dél amerikai szappanoperákat...

Steve Marcus · http://happiness-squad.blog.hu 2009.09.01. 20:30:47

Star Trek, Angyalok és Démonok, Terminátor 4 - egyetértek.

A Harry Potter furcsamódon tetszett nekem, igaz, hogy nagyon romantikázós az egész, de a könyv is ilyen, és ez tetszett, hogy nem sokban tértek el a könyvtől, habár a végét szokás szerint elsiették... Összességében, úgy ültem be rá, hogy tudtam miket változtattak meg, így nem voltak túl wtf, és a poénok nekem bejöttek. Helyszínen nagyon szórakoztató volt, és utólag sincs sok rossz érzésem vele kapcsolatban (a korábbiaktól eltérően).

Közellenségek: A látvány nagyon jó, korhű az egész, Johnny Depp az Johnny Depp még mindig, és hosszú film, de nem untam el magam. A sok név között meg a sztoriban kicsit elvesztem a film között itt-ott, ez az egyetlen, ami nekem hárány volt. A depi end meg különösen tetszett.

A többi filmet nem láttam.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.09.01. 20:38:58

Nemtom, nekem személyszerint a Transformer 2 sokkal jobban bejött mint a Star Trek. Nekem a Star Trek egyáltalán nem volt emlékezetes. Végig az volt, hogy a fiatal Kirk baromkodik, szegény Spock meg megpróbálja elviselni. Úgy éreztem magam mintha egy Star Wars paródiát láttam volna, abból is egy nagyon gyengét. Mindenki imádja, de szerintem akkor sem jó film. Vagy lehet, hogy én egy másik verzióját láttam a moziban?! Mert mindenki azt mondja, h tele van látványos űrcsatával. Nos, az a verzió, amit én láttam, abban egy űrcsata volt a végén, meg még egy nagyon-nagyon gyenge az elején...

David1Vakles 2009.09.01. 20:40:26

szégyelem de csak az x-ment láttam , azzal egyet értek , sajnos szlovák vagyok szoval moziba sose járok , mert a szlovák szinkron csapnivaloan szar ,angolul meg alig tudok valamit , szoval én mindent DVD-n várok , legjobban a a becstelen brigantyk-ot nézném meg , mert tarantino téleg jo

KongFan 2009.09.01. 21:08:59

tegnap láttam a Becstelen Brigantykat, háát ez odabasz nagyooooon!
Talán az Avatar lesz csak képes letaszítani a trónról mint a Best of Movie 2009 de még ez sem biztos.
Várom nagyon ám az Avatart jöjjön csak jöjjön.

T-rex 2009.09.01. 22:14:15

Hüp itt a suli új hely új osztálytársak legalábbis nekem. :(

Na de kezdjük a legelején. X-men láttam hát a történet nekem túl összecsapottnak tűnt de a látvány és a csaták jók voltak.Egyszer kétszer meglehet nézni. :P

Terminátor 4 megváltás nekem is nagyon tetszett. :) Bevallom rosszabra számítottam de kellemeset csalódtam.

Másnaposok tényleg nagyon jó ezen nagyon jót nevettem remélem sok hasonló vicces film lesz még. XD

Jégkorszak 3 Nagyon jó lett agyonröhögtem rajta magam féltem hogy a dínókkal összerakni őket nagyhiba lesz de tévedtem IMÁDOM!!! :D

Harry potter 6 még mázli hogy a könyvet nemolvastam mert biztos csalódtam volna benne.Mit is írjak jó poénok kedves szerelmi szál. :)

A többit sajna nemláttam.Jó lett az elemzés. :)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.09.02. 06:52:34

én a Transformers 2 látványvilágáról vitatkoznék:
Néhány jelenetben olyan élethűek voltak a robotok, mintha tényleg a valóságban lettek volna. És Michael Bay munkásságaihoz hozzá járulnak a robbantások is, azok is egészen jók voltak (de túl sok volt belőlük)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.02. 08:21:24

@:{) MIKI (}:: Igazad van, nagyon élethű volt, csak nekem egy kicsit olyan volt, mintha minden jelenet azért készült volna, hogy túllihegje az előzőt. De nem akarok nagyon kötekedni, mert tényleg bitang jó robotharcok vannak benne. Nem is a látvány zavart engem abban a filmben, hanem minden más.

h82h 2009.09.02. 15:29:36

Mindenben egyetértek kivéve a transformers 2 és a gi joe közötti különbségben, egész egyszerűen ennyire két kategóriába tenni a kettőt hülyeség, a tf 2 sem mutatta többnek magát mint ami az is egy durrbele popcorn, ennyi erővel a joe ledőlő Eiffel tornya is az ilyet tudunk kategória, mindkettőnek csak az akciók/látvány szempont a pozitívuma.

Rocko72 · http://teddike.freeblog.hu/files/junius/pop_movie_poster.jpg 2009.09.02. 23:02:34

Hello srácok ajánlok nektek egy videót kikapcsolódásként. Ez egy kis segítség a kritikához szükséges szókincs bővítéséhez. Nah jó csak vicceltem nincs gond a szókincsel. De ahogy a videó is mondja használjátok többet ezt a sok értelmű szót.
Aprópó ajánlom nektek a szemtől szembe című filmet a gyöngy szemek közé és a Pinata túlélő szigetet pedig a többi közé.
Sziasztok így tovább.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.02. 23:24:09

@ati8241:
Így van ahogy mondod, mindkét film a látványra épített, csakhogy (én legalábbis) a G.I. Joe-n nagyon jól szórakoztam, míg a TF2-n csak ásítoztam, vagy éppen az alkotók helyett éreztem kínosan magam.

h82h 2009.09.03. 14:36:35

@BlackSheep89: Van ez így :D
Amúgy várható, hogy be is mutatjátok az előbb is említett tf 2-t vagy az kimarad a repertoárból?
süti beállítások módosítása