Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Wangood - School days bemutató 3. rész

2009.11.10. 22:46 | Sorter | 12 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Wangood bemutató sorozatának harmadik része már fenn van a Filmelemzők blogján, de ide is feltettem. Egyébként sokkal jobb lett ez a videó, mint az előző kettő, de én ezután már olyan szinten eltévedtem a sztoriban, hogy az hihetetlen! Ez nem Wangood hibája, hanem a sok név-é, amik teljesen összekeveredtek a fejemben, úgyhogy majd újra kell frissítenem a dolgot, mire az utolsó, befejező rész felkerül!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr411516799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2009.11.11. 14:18:36

(kül nem védem ezt de MI A RÁKOS SZENT ATYAÚRISTEMÉR TOLOD ERRŐL EDDIG A RIZSÁT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
a Soul eatert meg lestoppolom(talán meghalljátok a hangom)

Dante.s 2009.11.11. 14:19:09

az istenkáromlásért elnézést

Trevlock 2009.11.11. 15:57:37

Hehe Wangood eddig ez a legjobb :) Kíváncsi vagyok a végét hogy intézed el :D Mert minden jó ha jó a vége :D ( Még ennek az animének is az :D )

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.11. 18:02:35

Na az van hogy: Valóban lendülestebb és gyorsabb a kommentálásod! Ez jó! A hangodon viszont még mindig aludni lehetne:) ennek ellenére én azt mondom hogy valóban rossz anime, de nem kell leszólnia senkinek sem Wangood-ot sem engem. Az itt lévő filmeknek egy része az sok embernek tetszett mégis felkerült (gondolok itt a bazi nagy film kommentelőire). Ez az anime viszont azt látom hogy jogosan van itt és megérdemelné az oldalon a "Legrosszabb anime" díjat! Én erre szavaznék az biztos! Viszont nem értek valamit Wangood kérlek válaszolj! Ki ez a srác??? És miér izgul rá minden nő nemű lény? Hát Ryuuzaki jobban nézett ki mint ez

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.11. 19:19:19

Az utolsó videóban lezárom a hányásözönt.
És az ilyen kérdésekre is válaszolni fogok.

2009.11.11. 20:18:34

Wangood, engem nézz hülyének, de nem látom, mi a bajod ezzel az animével...
kicsit beszívott, tipikus anime, de ez nagyon sok anime sorozatról elmondható - na jó, az EL-ről pont nem (bár még nem láttam), de örülök pl. hogy a megcsalásnál utaltak a szexre is... az ilyen általános témájú sorozatokban folyton csak nyalakodnak, szexre sose utalnak (csak pl. a Paradise Kiss-ben, de én azt eleve nem is szerettem)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.11. 21:24:27

@Katamori: Majd az utolsó rész, ott meglátod, mi az igazi gáz.

Trevlock 2009.11.11. 23:40:11

Szerintem az utolsó rész a legjobb. Ott tanul az ember és rájön miért nem jó annyira Makotonak. Mert azért bárhogy nézzük az iskola felén végigment. Én csodáltam :D Nah de semmi spoil majd Wangood elintézi :)

2009.11.12. 13:49:27

@WanGood: Okés, azt se fogom kihagyni! ;)
Amúgy ehhez a videóhoz annyit fűznék, hogy a terhesség először meglepett, de végülis tényleg nem védekeztek egy kib@szott alkalommal se, szóval utána már nem lepett meg! :D

Dante.s 2009.11.14. 06:28:36

a legjobb loveanime a Méz és lóhere(4everrrrr!!!!!!!!!!![kiröhögi az ember rajta a belét];)
azt ajánlom nézd végig(van magyarul)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.21. 11:30:02

@Dante.s: Láttam, és nem fogott meg túlságosan, ha őszinte akarok lenni. Majd esetleg be is mutatom

Gyíkszáj 2009.11.24. 22:01:49

Grupennel meg hasonló elfoglaltságokkal töltik idejüket a japán gimnazisták? Egyátalán gimnazisták ezek?
süti beállítások módosítása