Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Death Note

2010.03.24. 17:52 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: gyöngyszemek

A népszerű manga és sorozat filmadaptációja, mely igazán méltó az elődeihez.

Jó szórakozást a videóhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr191865688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DURDEFEKT 2010.03.24. 20:39:44

Láttam a sorozatot meg az elsőt és a másodikból kb. a felét, de az én véleményem szerint 1 kalap fos volt az első nézhető volt, de a másodikat nem bírtam végig nézni, de mondom ez az én véleményem!

Dubradigdo 2010.03.24. 20:39:48

hali hááát nemtom... filmként külön nem lenne rossz, DE mivel ismerem az animét és a mangát is olvastam kb annyi köze van a 2-nek egymáshoz (film és a rajzolt változat) mint az epernek a málnához... kinézetre hasonló az íze más :P animációk tetszettek benne de azonkívül dolgozhattak volna még a storyn. Az odáig rendben van, hogy rövidítették a filmet hogy beleférjen a sablon 90 perc-be de 3 film is van belőle, tehát ennyi idő alatt rövidebben, de meg tudták volna csinálni normálisan. Bár izlések és pofonok senkit nem szólok le azért, mert szereti a filmet ez csak egy vélemény... (most gondolom majd jönnek a kommentek, hogy mennyire nincs igazam meg hasonlók) nos... tömören sztem a film alsóközéposztálybeli, bár mindenképpen jobb mint a legendás versus :P. Még 1 pozitívumot fel tudok hozni a szempontomból és ez a szinkron, ami ugyan az mint az animében:) am kössz hogy bemutattátok

Dubradigdo 2010.03.24. 20:41:22

hülye vagyok -.- nem sablon 90 perc sry xD

zsomoka1998 2010.03.25. 13:55:59

Nekem nagyon tettszett a film is meg az anime is nagyon ott van
zseniális megoldások csak én már az elején tudtam mi fog történni a végen

MR. D 2010.03.25. 18:34:09

Én ennek még annak idején utána néztem...
...ezt afilmet a JAPÁN WB csinálta.
Ott még ennyire le vannak maradva az animációval :(

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2010.03.25. 19:31:05

Üdv!

Ha csak pont olyan rossz lenne, mint az anime, már akkor is nézhetetlen lenne, de ez a film még az animénél is mérföldekkel sokkal rosszabb.

[És egyáltalán nem zseniális az anime sem...képtelen vagyok zseniálisnak gondolni valamit, aminek a történetér kitalálja előre egy 15 éves is...]

Mangekyo22 2010.03.26. 10:12:15

@Wolfgang Shärfke: Az a baj, hogy lassan, de már minden úgy mond "híres" anime/manga ilyen (Naruto, Bleach), tehát a Death Note még messze nem annyira kiszámítható.

A videó jó lett! Felteszem a blogra - mert ugye azért mégis csak egy animének az adaptációja!

Na, szombaton lesz a 2-ik évforduló! Már alig várom! :)

Mangekyo22 2010.03.26. 10:18:55

Na, már felisraktam az Anime Manga Palota blogjára!
Holnap felrakom a Death Note manga kritikáját, s valamikor később - ha tudom - az animét is bemutatom majd.

Ben Reaper 2010.05.19. 20:43:27

hát jó-jó, csak 1 rohadt nagy logikai hiba van a végén... Ha kicserélték a földbe elásott listát, akkor misa hogy nyerte vissza az emlékeit?? FAIL :)

kollak 2010.06.12. 18:46:02

láttam a sorozatot , a mangát olvastam és a filmet is láttam
mind a hármat imádom

Dryenful 2010.06.27. 12:12:54

Én a filmnek csak az első részét láttam de már gondolkozok és keresgélek a többi után.Jut eszembe:Nem tud valamelyikőtök egy linket ahol az animét megnézhetném(mert hát vége az animax-nak és egyébként is későn volt számomra)?

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.11.04. 17:23:13

A Death Note anime a kedvenc sorozatom kb. holt versenyben a Losttal. Viszont a film annyira nem tetszett.

Zomb!eboy 2011.08.09. 11:21:23

Tegnap este volt szerencsém látni a filmet, nem rossz, bár én nem ismerem a sorozatot, csak hallásból, a filmre visszatérve, meg lepett a vége felé az első rész, a másodikat meg ma fogja leadni a TV, már fel is írtam magamnak, nehogy elfelejtsem.

jptknight 2012.03.16. 16:03:27

Nekem nem gyere be ez a film, habár régen láttam, nem is emlékszem Mogi halálára, viszont azt mondtad, hogy a halála ugyanaz, mint a sorozatban, viszont a sorozatban nem hal meg. :)

zsoca5230 2013.12.31. 09:44:58

@Commissar Morak:
Itt valaki nagyon el van tájolva... SPOILER!!! biztos azonnal rájöttél h L konkrétan kinyírta magát h elkaphassa Kirát vagy arra h Kira kinyírja a barátnőjét h elterelje magáról a gyanút vagy hogy elássa a listát (és tovább nem taglalom aki látta az érti) igen ez elég kiszámítható -.-"

Mr. Schreck 2016.01.07. 20:58:34

A shinigamik tényleg nagyon kilógtak az animációikkal, viszont ha maskarás embereket tesznek be a helyükre, valószínűleg még kiábrándítóbb lett volna a látvány. Úgy érzem ez volt a kisebb rossz. Mindenesetre jobb élőszereplős adaptációnak tűnik mint a Dragon Ball.
süti beállítások módosítása