Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Győztek a méretek!

2011.04.09. 12:07 | Sorter | 25 komment

Ezennel lezárult a közös filmnézéssel kapcsolatos szavazás! Összesen 607 szavazat érkezett (WHOAA!), és ebből 226-tal, azaz 37 %-ával győzedelmeskedett a Nagymellű zombik című japán marhaság!

Van rá esély, hogy a mai nap folyamán megnézzük a filmet, de ez még nem biztos. Mindenesetre a közeljövőben számíthattok a maratoni elmerülésünkre a véres zombik és sztriptíztáncosok tengerében!

Íme a film előzetese:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr202811715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2011.04.09. 12:28:59

Úristen...Ezt elnézve mégsem olyan nagy baj, hogy nem a Sherlock nyert. Ez eszméletlenül gagyinak tűnik. Azok az effektek, az a műsikítás,a zombik feje...xD

gorre126 2011.04.09. 12:29:53

Az a baj, hogy ezt szerintem szándékosan csinálták rosszra...

slindagor 2011.04.09. 13:13:52

ez akárhonnan nézzük szar lesz, sztem bármelyik másik szórakoztatóbb ennél (van amelyik még szerethető is, pl a mosquito a troll v a leprichaun), de úgy tűnik a közönségetek azt szeretné látni, ahogy szenvedtek, én nem, én másra szavaztam :)
ez 10p-es bemutatónál nem ér többet...

h direkt rosszra csinálták, valószínűleg, de ezzel csak azt érték el, h rosszabb lett, mint amilyenre ténylegesen akarták, pár csöcs, mégha kínai is, nem pótolhatja a dramaturgiát, a színészi játékot, reméljük 5-en ki tudjátok tölteni annyi poénnal a 73p-et, h ne lőjjék ki a nézők félúton a videót ;)

bízom b ennetek, hajrá :)

atis840 2011.04.09. 14:54:25

Hát ennek a filmnek a végignézéséhez kell kitartás az biztos!
Még a trailert is alig bírtam végig nézni!
Nem irigylem egyikőtöket sem, hogy ilyennel kell eltöltenetek másfél-2 órát....

Dante.s 2011.04.09. 15:42:37

hát fiúk,sok sikert ehhez az izéhez:D
de nem megnyomni azt a piros X-et a jobb felső sarokban!

zecske 2011.04.09. 15:58:12

na ez engem,tutira nem érdekell semmilyen formában.ilyen cimmel,egyböl kiemelkedett a többi közül.versus az 1000 jobb és igenis szorakoztatobb.,de szivesen végig néztem volna bármi mást-

SwansonWhaoWhao 2011.04.09. 16:28:35

Nemtudom ki és miért erre szavazott, de ennél talán semmi nemlett volna rosszabb.
Borzalmas szenvedés lesz, betehettetek volna a filmkeből 1-2 kis előzetest szerintem. Lehet teljesen más lett volna az eredmény.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.04.09. 16:35:22

@Earl Megget: A videóban meg említettem, hogy Machine girl feelingű a trailere. Szóval nem mondhatjátok, hogy nem figyelmeztettünk titeket :D

AzIgaziVazulNeni 2011.04.09. 16:51:56

Szerintem el se kezdjétek me olyan szar, nekem nem lenne türelmem ezt végig nézni...

ZalyBarzini 2011.04.09. 18:22:31

Nem értem hogy hol itt a probléma,emberek...
Elég egyértelmű,hogy nem azért ül össze a banda,hogy Oscar színvonalú filmeket nézzenek!
Minél fosabb a celluloidhulladék minősége,annál jobbat lehet rajta röhögni.Akkor lenne igazi szenvedés,ha unalmas lenne,de így a trailert elnézve,nekem nagyon úgy néz ki,hogyan egyik kínos jelenet követi a másikat.
Szóval a lényeg csak annyi lenne,hogy jó filmből nem lesz vicces bemutató,és ne azért sírjatok hogy milyen szar a film,inkább örüljetek,hogy a videó milyen jó lesz!

SwansonWhaoWhao 2011.04.09. 19:15:47

@ZalyBarzini: Én nem azért panaszkodtam, mert a film sz*r, ha nem mert a videóhoz nem jó alany, szerintem. De ne nekem legyen igazam.

zecske 2011.04.09. 22:22:42

má e- lesz bemutatva,csak pont ez nem érdekel sehogysem.

persze aki akarja nézze,jo szorakozást szamuráj trilogia is élvezetesebb,azon van mit röhögni,mármint ahogy bemutatásra került.

slindagor 2011.04.10. 00:01:40

én nem voltam rest és a youtube-on mindnek megnéztem a trailerét (igen, mindnek fenn van, annak is amire azt mondtátok, h nem lehet róla semmit találni!), s egyértelműen ez a legrosszabb

ehhez képes a machne girl tömör gyönyör, v az a vacak asylum scifi, amit hasonlóképp néztetek végig, maga a folyamatos magömlés netovábbja ;)

részvétem ;) (én nem erre szavaztam, nem akartalak kínozni vele titeket, a troll 1-et viszotn tuti élvezni fogjátok, ha egyszer emgnézitek ;)

slindagor 2011.04.10. 00:03:12

nem tudom tervezitek-e, h a blockbusterek közül bemutatjátok majd a green hornet-et, ajánlom figyelmetekbe, a nagy költségvetésű baadmovies kategüria!
(én mondjuk az expandables-t is simán oda raknám)

lasver199375 2011.04.10. 07:54:26

az Expendables a tavalyi év egyik legjobban sikerült akciófilmje. Mit akarnál Te azon bemutatni?

Mangekyo22 2011.04.10. 11:44:59

Én már alig várom!

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.04.10. 12:03:45

@Mangekyo22: Mi nm annyira :D Ez szerintem borzasztó lesz :)

Dryenful 2011.04.10. 16:32:07

Hát sok boldog szenvedést ehhez a "filmhez" ;).

slindagor 2011.04.22. 20:22:42

@lasver199375:
ez megítélés kérdése, ezek szerint nem láttad az a-team-et

hibák az expendablesben:
1. stallone, 2. stallone, 3. stallone :)
vhogy a járókeretes nagypapák hátraszaltó oda issza kettő csak a songokuban mutatnak jól
unalmas akciók, értelmetlen történet, rossz színészi játék, pocsék forgatókönyv, csapnivaló rendezés, de ez mind el ment volna, ha nem akart volna annyira nagy lenni, de örülök h a 10en éves korosztálynak bejön, ők valszeg nem látták stallonet fénykorában, amikor még jó is volt

Locutus 2011.04.26. 09:55:04

@slindagor:
Már bocs, de pont a tizenévesek azok, akik marhára lesz*rják már Sly-t, és a többi B-ligás nagyöreget.
Nekik már dárknájt kell, meg börn, meg realisztikusság, ami véleményem szerint piszkosul megöli az akciófilmeket manapság.
Stallone ezzel a filmel a 80-as éveket idézte meg, akkor meg hol voltak a mai tizenévesek, he?
Ez a film a húszas éveik végén, harmincas elején járóknak okozhat főképpen kellemes perceket, és nosztalgiát a valódi, nagybetűs akciófilmek iránt.
Említed az A-Team-et. Ennyi erővel minden valódi akció-popkorn mozi ide kerülhetne. Főleg a Stallone korabeli (80-as évek) filmek. Mindíg rámjön a röhögőgörcs, mikor valaki a realisztikusságot kéri számon egy akció-zúzdától. A helyükön kéne kezelni a műfajokat.
Én pl. az agyonnyalt börn filmeken téptem fel a fotel karfáját a dögunalom, akcióhiány, az ordító logikátlanságok és röhejes baromságok miatt.
Megjegyzem iszonyú sok filmet néztem régen, és nézek mostanában is, bár manapság már rohadt nehéz az óriási salakhalomból előbányászni valami értékeset.

Jamie tha killa 2011.04.27. 20:07:33

@Locutus: Aha azé vannak a filmjei a kedvenceim közt mi?Leragadtál a skatulyáknál sajna.

Locutus 2011.04.27. 23:20:36

@Jamie tha killa:
Az, hogy a kedvenc filmjeid között vannak, még nem számít semmit, bocsi. Nem ismerlek, de nem hiszem, hogy a te ízlésed jelentene valamiféle filmes zsinórmértéket.
Amúgy nem skatulyáknál ragadtam volna le, hanem sablonoknál, már ha arra akartál célozni, amire gondolok. A skatulya kifejezést másra szokták alkalmazni, és nem a filmes (vagy bármilyen) ízlésre.
De mivel te sem ismersz engem, így erőssen kétlem, hogy ítéletet mondhatsz az ízlésvilágom felett.

Locutus 2011.04.27. 23:43:13

Ha meg a skatulyázást a tizenévesekre értetted, abba a skatulyába nem én tettem őket, hanem maguktól másztak bele, és még a tetőt is magukra húzták. Kivételek persze itt is akadnak, ahogyan mindenhol, de ők nem a nagy átlagot fogják képviselni.

Jamie tha killa 2011.04.28. 16:27:11

@Locutus: Nem foglak tudni meggyőzni.
süti beállítások módosítása