Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Na... ennyit a Chuck Norris-viccekről!

2012.01.20. 14:51 | BlackSheep89 | 20 komment

Sajnos úgy néz ki, a közelgő The Expendables 2 című, überzúzdának induló film, amit minden akciórajongó úgy vár, mint a messiást, Pg-13-as besorolást kap, vagy magyarra fordítva 12-es korhatár karikával fogják vetíteni. Ez annyit tesz, hogy nincs vér, nincsenek leszakadó testrészek (a' la "Warning SHOT!"), de még a káromkodás is kizárva. Mindezt egy olyan filmben, aminek a lényege, hogy egy csomó akciólegenda szarrá lövi egymást.

És hogy kinek köszönhetjük ezt a nagyszerű fordulatot? Kapaszkodjatok meg! kedvenc (ex)főistenünknek, Chuck Norrisnak, aki kijelentette, hogy nem hajlandó szerepelni a filmben, amíg ki nem veszik belőle az erőszakos jeleneteket! Mert ugye nem elég az első rész közel 300 milliós bevétele világszerte, és a rajongók elégedett tapsa! NEM! TÖBB KELL! Mindig csak több és több és több! A rajongók meg le vannak ejtve! Komolyan, nem hiszem el, hogy Stallone ezt hagyta megtörténni! Oké, hogy nem ő a rendező, de ez akkor is ugyanúgy az övé, mint az első rész!

Nem arról van szó, hogy ne várnám továbbra is a filmet, mert ettől függetlenül is lehet még jó (ugyebár lesz benne Sly vs Van Damme... ujjujjj!), de így azért megcsappant a lelkesedésem. Chuck Norris-viccen pedig többet nem vagyok hajlandó nevetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr853595487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.01.20. 15:48:43

:O

Percekig ilyen pofát vágtam. Nekem viszont NAGYON visszaesett a lelkesedésem a film iránt. Ennyi erővel ki kellett volna írni a filmből. Chuck Norris mindent megengedhet magának. Nem hiszem el, hogy bele egyeztek ebbe a baromságba.

:O

nish2 2012.01.20. 16:04:21

azért enged meg magának sok mindent mert Ő Chuck Norris, :D

de ettől függetlenűl még lehet hogy jó film lesz SŐT!!! :D

szkristof92 2012.01.20. 16:10:24

Annak ellenére hogy van példa jó PG-13-as akciófilmre (Halálos iram 5, Elrabolva, Die hard 4, Zöld Darázs, amik 16-os karikával mentek nálunk) marha pipa vagyok, főleg azért Stallone engedett a nyomásnak. Viszont van még bennem minimális remény, hogy a negatív hangok hallatán netán mégiscsak egy keményített verziót kapunk, vagy ha mégsem akkor a film jó lesz.

h82h 2012.01.20. 16:12:04

Chuck Norris tud beleket kitépni egy gyerekfilmben :D

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.01.20. 16:31:08

Én nem tudom hol olvastátok a hírt, hogy miatta nem lesz vér a filmben de szerintem nem kell mindent elhinni, szerintem meg amúgy nem igaz, hogy miatta lesz 12 karikás a film.
Én eddig se nevettem a Chuck Norris vicceken, nem is értem miért van ez a nagy felhajtás most körülötte a neten. Nekem mindig is bejöttek a filmjei, igaz a Texasi kopó elég tré sorozat, és van pár gagyi filmje is.

" Jah, Miért van Chuck Norris mobiltelefonjának betörve a képernyője ??? mert azt hitte érintő képernyős "
na ennyit róla xd

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.20. 17:19:17

szerintem ez egy egyértelmű marketingdöntés: ha PG 13-as lesz, akkor sokkal többen mehetnek, Norris meg elvállalta, hogy ő lesz a bűnbak.
Mindenesetre kapják be a pénzéhes kapzsi álszent gecik!
persze így is várom, de akkoris...

Navajonki 2012.01.20. 18:06:28

Na ezért viszont elvárom, hogy Chuckot ezer millió darabra lőjék a filmben :D

freddyD 2012.01.20. 19:18:59

Azért nem kell előre pánikolni. Az elrabolva is 12-es besorolású volt és utólag meg nem mondanád... Illetve DVD-n biztosan lesz később egy bővített kiadás, ahol helyre kerülnek a dolgok.

Illetve úgy őszintén, az első rész sem volt különösebben brutális.

Egyébként srácok, nem akartok egy twitter profilt nyitni? Követnélek benneteket, csak nem vagytok fenn

Mangekyo22 2012.01.20. 19:32:20

Szegasztok!

Hát ez valóban lehervasztó, ráadásul pont az kérte ezt, akinek a filmeinek a többsége színtiszta erőszakra épül...

Ha már rossz hír, hallottatok errő:

animemangapalota.blog.hu/2012/01/20/bezart_a_megaupload

Ugye ez titeket nem érint? Már mint se nem használtátok túl sokszor, se nem töltöttetek fel oda sok dolgot...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.01.20. 19:53:10

@Mangekyo22: Hallottam, és sajnálom, mert sok jó cucc volt fenn, és most nem a vadonatúj filmekre gondolok, hanem a régi darabokra, amiket lassan képtelenség beszerezni.

@Santino89: Nem hiszem, hogy Norris bűnbak lenne, szerintem mindenki jobban jött volna ki, ha egyszerűen a stúdióra hagyták volna. Sokkal szívesebben hőbörögnénk azért, mert a producerek és stúdiófőnökök nem hagyják az erőszakot, mint az egyik legnagyobb akciósztár a filmtörténelemben.

@freddyD: Ja, én is ebben bízom, de ez akkor is lehangoló.
Twittert nem akarunk nyitni, én legalábbis biztosan nem. A legtöbb gondolatomat nem akarom megosztani mindenkivel, amit meg igen, arra elég a Baaad Movies :)

Evangelion 2012.01.20. 21:46:01

Őszintén szólva nem értem ezt a nagy lelkendezést a film körül, jó nem volt rossz az első rész, lehetett rajta szórakozni, de pl. stallonenél maradva a John Rambo klasszisokkal jobb akciófilmje volt. Én eddig se vártam, ezután pláne nem fogom, tipikus hatásvadász mozik egyike lesz, mint az első rész.

mitrejtakep 2012.01.21. 00:32:47

@Evangelion: Jah egyet értek a film nem ér annyit, hogy ilyen nagy felhajtást kellene csinálni ennek a dolognak. A film meg nem hatásvadász hanem nagyon hatásvadász!!!! mi más lenne hisz tele van kiszuperált akcióhősökkel akiért még sokan bemennek a mozikba, és ezt nagyon jól tudják a producerek meg mindenki aki a filmből kaszál.Chuck Norris meg szerintem jó arc, és én nem hinném, hogy miatta lesz majd 12 karikás a film.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.01.21. 00:46:44

@mitrejtakep: Az egész film hatásvadász aki ezt nem látta az vak. Én mikor meghallottam, hogy lesz egy film amiben benne van az összes nagy akcióhős hát eléggé elnevettem magam. Mondom na ez meg mi a f.sz lesz ??? Engem nem hatott meg a film különösebben de 1x meglehet nézni ez tény.
Higgyétek el, hogy a film megnézése után egyáltalán nem fogjátok bánni, hogy van e benne vér vagy nincs mert nem ezen lesz a hangsúly a filmben. Most feltűnik 2 "nagyágyú" a filmben Cuk Norisz meg Vándám xd Szerintem az túlzott egoizmus elfog vinni mindent a filmben értsd úgy, hogy a film rovására fog menni.
Úgy tudom még nem csinált róla senki videókritikát csak én.

www.hozzaszolasok1.eoldal.hu/cikkek/nyitooldal/a-felaldozhatok---kritika.html

nish2 2012.01.21. 17:57:17

más téma :D
ajánlom figyelmetekbe ezt a "filmet" meg érdemelne egy bemutatót
baaad movies
www.youtube.com/watch?v=k8dbH3Gb6qo

szkristof92 2012.01.21. 22:16:28

Na, azóta tisztább lett a a kép, a stúdió kavart be Norris csak szimpla tettestárs:

expendables-2.blogspot.com/2012/01/point-of-no-return-ex-shot-in-pg-13.html#comment-form

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.01.22. 12:23:02

Szerintem ez egy erősen túlreagált eset. A film nézése közben nem is fogtok arra gondolni, hogy innen hú de hiányzott egy szétszakadó ember. A káromkodást pedig nem feltétlenül zárja ki a 12 - es karika, lesznek így is szaftos dumák.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.01.23. 14:51:33

Mostmár csak anti Chuck Norris vicceket fogok mesélni. Chucnk NOrris nem számolt el kétszer a végtelenig. Nem is tud számolni.:)

Viccet félretéve én most csalódtam benne.
süti beállítások módosítása