Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Karácsonyi Különkiadás

2012.12.24. 09:28 | BlackSheep89 | 28 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy másik nagyszerű hír a Karácsony mellett, hogy a facebook-oldalunk túllépte az 500 követőt! Ez azért is lenyűgöző szám, mert tudvalevő, hogy nem mi szerkesztjük az oldalt, hanem thermonukleáris csatacickány nevű nézőnk, akinek ezúton is nagyon köszönjük, hogy ilyen sokat segített nekünk!

Boldog Karácsonyt kívánunk a Baaad Movies minden nézőjének!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr844979720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Clive Tharwen 2012.12.24. 10:42:18

Neked is boldog karácsonyt! De ki üvöltette a nyálas zenét? Sorter?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.12.24. 10:55:11

A Die Hard a legjobb karácsonyi film!!! :D XD

muzsikus94 2012.12.24. 11:55:31

Ténleg! A címeket amiket ilyenkor felsoroltok ki lehetne írni a leírásba a vidó mellé. Így nem kell mégegyszer megnézni, és fanatikusan googlebe beírni hogy hátha kidobja azt a filmet amit keresek.

FaKe.beL1eVe 2012.12.24. 11:55:38

@Tomlion:
Bizony! Most is le fogom pörgetni az összeset.. :)

muzsikus94 2012.12.24. 11:57:01

Én zenész vagyok de karácsonykor hajszálakat tépkedve keresek 1 ÉRTELMES dalt amit el tudok képzelni egy műsorban. És hát igen a filmekkel is így vagyok. Köszi a tippeket szerintem el is kezdem nézegetni őket. Boldog karácsont:)

jackass99 2012.12.24. 11:57:02

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.12.24. 12:25:27

Boldog Karácsonyt! :) Ja és még valami... thermonukleáris csatacickány baszki, na ez már nick név! XDDDD

xx18Rolandxx 2012.12.24. 12:25:39

Tudjátok mit kell karácsonykor nézni? A Karácsonyi Lidércnyomást annál jobb karácsonyi film nincs XD

Szánom -bánom hogy eddig nem foglalkoztunk a Tokió-i Keresztapákkal pedig tényleg egy nagyon jó filmnek néz ki, na majd januárban bepótolom ahogy a Paprikát is.

Boldog Karácsonyt Nektek Is!

Callinicus 2012.12.24. 21:10:41

www.youtube.com/watch?v=WjLL-nubkfs

Karácsonyi dal, karácsonyi magyar fanmade módra.
Kis Terminator meg Matrix bele. Tíz éves klipp.

www.youtube.com/watch?v=rH2AcCJ-jSE

Karácsonyi film, karácsonyi Bruce Willissel. (És nem Die Hard!)
A versusban felhoztátok, hogy "Én is így szeretnék kiszállni a kocsimból." nos ebben a filmben tényleg megtörténik az, hogy így szeretnék kiszállni a kocsimból. Többször visszatekertem azt az epic pillanatot. :)

archive.org/details/2009-12-27_-_ahm/

Tucatnyi karácsonyi film és karácsonyi dal, karácsonyi Puzsérrel, aki szintén utálja a karácsonyi dalokat. :)
Egy remek alkalom arra, hogy az ember megszeresse Puzsért.

Hmm az animéket majd szerintem megnézem, mostanság Magit nézek a 11. rész második felén nagyot néztem, (az első fele semmi extra a 20 perces résznek) egy kisfiúknak szóló, gyerekmesében, hirtelen elkezdik magyarázni a pénz alapú társadalom szörnyűségeit. Hát nem semmi, főleg hogy ez egy most futó anime, és nálunk mivel etetik most a gyerekeket. :(
indavideo.hu/video/Magi_-_The_Labyrinth_of_Magic_11resz
Szerintem amit a beyond the cloudsról elmondtál, az kb minden Hayao Miyazaki filmre igaz. Legalábbis azokra amiket láttam.

A forrást is meg akarom majd nézni, fent van egy nagyon-nagyon hosszú meg kéne nézni listán. Puzsér egyik ajánlásából hallottam róla, ő is elmondta kb amit te, csak kicsit mélyebben. :)

Nekem az "Ember a Holdon" az egyetlen film, amin kicsordult a könnyem, stroboszkóp effektes látványfilmek némelyikén kívül. (Tron Legacy...) De az "Ember a Holdon" aligha nem Jim Carry legnagyobb alakítása a Truman Show mellett. De ha már itt tartunk bepótolom sürgősen az Egy makulátlan elme örök ragyogását. :) Jim Carry zseniális ha hagyják neki. Az Ember a Holdon temetés jelenete meg még egy jégcsap szívét is felolvasztja. (Pedig én aztán...)
online-filmek.cc/film/5340-ember-a-holdon

AuSS 2012.12.24. 21:10:47

"the place promised in our early days"-ben számomra az volt a legérdekesebb, hogy:" B..meg egy animében mozog a háttér" :D

Lac@ 2012.12.25. 09:40:17

Nektek is boldog karácsonyt :)

Ha karácsonyi film akkor Reszkessetek betörők :D

Darrell 2012.12.25. 09:40:21

@FaKe.beL1eVe: Itthon pont most végeztünk vele :D Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Ungdani 2012.12.25. 09:40:23

-Mi lesz a csengőszóból, miután Blacksheep sz*rrálövi?
-???
-Csendes éj...

Callinicus 2012.12.25. 09:40:34

@AuSS:
Ajánlom Hayao Miyazaki animéit, mint például a Nausika vagy a Vadon Hercegnője.
Meg fogsz lepődni. :)

De még az Ultimate Hellsingnek is vannak nagyon szép részei, főleg amikor a dolgok égnek, elég gyakran égnek benne a dolgok.

metroplex 2012.12.25. 09:40:36

JINGEL BELLS MADAFAKAAAAAAAAA!! XD BOLDOG KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK :)

2012.12.25. 14:00:17

@Tomlion: Fenébe, azt a poént én is le akartam lőni! Na mindegy!

Amúgy szép kis lista. Valóban nem gondol ezekre egy TV sem (az animékról meg pláne nem). Talán majd egy legközelebbi karácsonykor ezeket fogom megnézni. Az idénre a 3 Toy Storyt választottam, még az is jobb a kereskedelmi TVk kínálatánál.

Egyébként amíg meg nem mondtad, miről szól a Tokiói keresztapák, addig én abban a hitben éltem, hogy egy nagyon-nagyon véres gengszterfilm. :) Még jó, hogy nem néztem meg a bemutató előtt. :)

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves Baaadmovies-fannak és nektek srácoknak!

OFF1: Blacksheep, célba ért a csomagom?
OFF2: Filmkiller megint nem bír magával még ilyenkor sem. Igaz, hogy "Don't feed the troll", de akkor is.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.12.26. 21:56:08

@Callinicus: Láttam már jópár filmjét a nagymesternek, és én úgy vagyok velük, hogy bár látom az értéküket, és az iszonyatos mennyiségű fantáziát (kimeríthetetlen, na!), de nekem mindig kicsit gyerekesek voltak ahhoz, hogy igazán megérintsenek. Talán a Vadon hercegnője volt az egyetlen kivétel eddig, az tényleg egy mestermű.

A Beyond the Clouds nem hasonlít Miyazaki-ra, egészen más stílus, és sokkal nehezebben értelmezhető. Egy igazi művészfilm, viszont én mindenkinek kötelezővé tenném, a rendező másik filmjével, a Másodpercenként 5 cm-rel egyetemben, amiről szintén lesz egy gyöngyszem-bemutató hamarosan, ott majd még visszatérek kicsit a Beyond the Clouds-ra is.

@Ruff Attila: Nem kaptunk semmi csomagot, úgyhogy asszem nem... :(

@Tomlion: @xx18Rolandxx: Die Hard és Karácsonyi Lidércnyomás??? ALAAAAAAP!!! :)

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.12.28. 10:29:27

Hú, van mit bepótolnom a filmek terén! Kösz a tippet!

Ja, és a Halálos fegyver 1 is remek karácsonyi film, persze csak a Reszkessetek, betörők! után. :D (Csak az éghajlatt miatt ott sem esik a hó, éppúgy, mint a Die Hard-ban.)

DosEvolution 2012.12.31. 16:33:38

A videó megtekintése után kapásból megnéztem két filmet, a "Leggyorsabb Indiánt" és a "A forrást". Mindkettő csodálatos film volt. Lehet a többi filmet megnézem ,bár a Halálos fegyvereket már rongyosra néztem :D

MovieBoy 2012.12.31. 16:33:59

OFF: A Zöld Lámpásról készült videó felkerül még a 2012-es évben?

Geminicorazon 2013.01.02. 20:05:42

Írtam kérdező e-mailt. de nem válaszolsz.
Csak a haveroknak, illetve a kedvenc kommentelőknek sikerül....

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.01.02. 20:13:49

@Geminicorazon:
Áttúrtam az emailjeimet, de nem találtam a leveledet. Mikor küldted?

Egyébként igyekszem minden email-re válaszolni, de előfordul, hogy csak később sikerül, mert én is egy ember vagyok.

Geminicorazon 2013.01.04. 15:42:41

Sorry, hogy ilyen támadó voltam!
Ráadásul az én hibám, mert a piszkozatban volt!
Hahahaha
A kérdés:
Nem tudjátok, hogy a Pókember 4 miért lett törölve?
Tobey Maguire verziósra gondolok.
Úgy tudom volt tervbe véve, de hirtelen lefújták.
Készült egy ismeretlenekkel és az is a kezdetektől, ha jól emlékszem.

dexexe 2013.01.08. 07:05:36

a listából hiányoltam a legnagyobb klasszikust.Szerelmi történet
(Love Story, 1970) azért ezt kihagyni szomorú

Near93 2013.01.20. 10:54:46

Tegnap párommal megnéztük a Forrást. Hát jujj.... nem vagyok az a fajta ember aki elsírja magát egy filmen, de ennél a filmnél meg kellett törölni a szememet, mert gyönyörű film. Sajnos azért gyönyörű mert szomorú.
süti beállítások módosítása