Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Django elszabadul

2013.01.20. 18:26 | BlackSheep89 | 9 komment

Címkék: élménybeszámoló

Tarantino új filmje végre befutott, és azt hiszem eléggé egyedül vagyok a véleményemmel róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr545029236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.01.21. 07:09:33

Mi a baj a hanggal? Semmit nem értek belőle.

MrRaizy 2013.01.21. 07:09:43

Érdekes véleményen vagy, én személy szerint imádtam. (Bár egy picit lehetett volna rövidebb.

Rendben azt azért hozzá kell tennem, hogy nagyon szeretem Tarantino munkásságát, de nem hinném, hogy túlságosan elfogult lennék. :)

Amúgy az elmélet amit említettél, nálam teljesen megbukik, mert én nem tudnám eldönteni melyik is a jobb. (Becstelen dolog lenne... ) :D

Callinicus 2013.01.21. 07:09:59

Tévedsz! :D

Ez a film zseniális, legalább egy másfél éve nem jött ki ilyen jó film. :) 9/10 (Alapból nyolc de van benne két zene ami megdobja.)

Tarantino levetette számos eszközét, például nincsenek összekeverve a jelenetek, és masszív fő történetszál van. Meg vannak benne lassítások.

A Becstelen Brigantyk meg ez gyakorlatilag ugyanazon a vonalon mozog, a BB-ben Tarantino lemészárolt nagyon sok nácit, azzal az üzenettel, hogy most már le lehetne szállni erről a témáról kedves rendezőtársak, mert mindenki unja, és gagyik vagytok.
Itt ugyanaz megy, egy fekete fickó lemészárol rengeteg fehér embert, és ami már az utolsó éjjelben is meg lett fogalmazva:
"A rabszolgaságot már százharminchét éve eltörölték. TOVÁBB KÉNE LÉPNI!"
www.youtube.com/watch?v=mzr6-68jzvQ

A film két zenéi közül, kettő is kiemelkedő, az egyik az intro, ami ugye az eredeti Django filmé, viszont ha az ember figyel, ennek a filmnek előre elmondja a történetét! Gyanítom vagy a zene ihlette a filmet, vagy direkt ezért lett választva a Django cím:

www.youtube.com/watch?v=4_OiUURbYlQ

www.lyricstime.com/luis-bacalov-django-lyrics.html

A másik - az outro - zene ami nagyon ütött a végén hangzik fel, én harsány röhögésben törtem ki rajta, aztán szemérmetlenül - bár halkan - énekelni is kezdtem, hiszen gyermekkorom meghatározó filmjéből van, és bizony több tucatszor meghallgattam, mert nagyon szeretem a dalt. :) Nálam a nosztalgiamétert ki is akasztotta ezzel.

www.youtube.com/watch?v=K1ADphhMo3Y

www.youtube.com/watch?v=AlZeceNfm5U

Még az olasz akcentust is benne hagyta!

A színészek és a párbeszédek zseniálisak, mondanivaló van, izgalom van és humor van. Az egyik percben még hangosan röhög mindenki valami poénon, aztán a következőben már levegőt sem mer venni szinte senki, annyira feszült a helyzet, ilyen drámaiságot eddig Tarantinótól nem igazán láttam, szerintem direkt azt akarta megmutatni, hogy igen ezt is tudja,és azért nem lettek keverve a jeleneteket, mert az már unalmas.

Remélem legközelebb sci-fire adja a fejét. :)

Ha nem mondtam el most mindent amit akartam, majd kommentelek még. :)

MovieBoy 2013.01.21. 07:10:02

Szinkronnal vagy feliratosan nézted meg?

Lac@ 2013.01.21. 19:50:10

Ez az elmélet nálam bevált, mert nekem bár tetszett a Becstelen Brigantyk, de jobbra számítottam. Ezt viszont imádtam/om és nem is nagyon volt benne olyan ami ne tetszett volna. Talán a közepén kicsit sokáig húzták a "beépülést" , de így elsőre még az is izgalmas volt. Szerintem nem volt sok az a 3 óra.

HDG 2013.01.22. 07:00:35

Lényeg hogy a kurva ló lásson :)

ZsaniCsilla 2013.01.23. 06:59:50

Nekem fizikai fájdalmat okozott anno végignézni a Becstelen Brigantikat... Oké,oké, tudom, tudom: a purgatóriumban fogok sülni az idők végezetéig... de akkor is! Elismerem, hogy jó film, elismerem, hogy Tarantino egy zseni, de soha többé nem nézném meg azt a filmet... max, ha sokat fizetnének érte. Egyszerűen az én gyomromat megfeküdte.
Viszont ez... JUHUHUHÚÚÚÚÚ! Komolyan rég szórakoztam ilyen jól... az első másfél óráig. Aztán én is kicsit eluntam, de esetemben azért nem volt olyan vészes a dolog, mint Nálad! Nálam nem volt magasan a léc. :)
Szóval végül is örülök, hogy beültünk rá, kellemeset "csalódtam" benne!
Ja, gondoltam szerepeljen itt egy olyan véleménye is, akinek Tarantino stílusa nem áll épp közel a szívéhez. ( Amúgy a csóka kameója nagyon király volt! Hatalmas arc embernek tűnik. :) )

hunrikk 2013.01.29. 19:28:29

@Callinicus: Maximális egyetértek veled és örülök, hogy szántál mindarra időt, hogy ezt leírd, mert bizony nagy igazságot mondasz. :) .Ami pedíg az elméletet jeleni, hát arról csak annyit , hogy általában nem találom igaznak az ilyen fajta hiedelmeket, de ez most teli találat. A becstelen brigantik számomra nagy csalódás volt.Egyszer megnéztem de nincs az az isten, hogy még egyszer megnézzem("hozok sört..- akkor van").A django pedíg nagyon ütött , tele jó poénokkal és 1 percig sem unatkoztam. Bár ez csak az én véleményem :))

Edemsz 2013.02.04. 07:18:47

Ma néztem meg moziban, és szívemből szólt a videó. A különbség csak annyi, hogy én szerintem pont Caprio megjelenésétől számítva lett érdekes a film. A becstlen pedig tökéletes alkotás, a legelőször elhangzó mondattól üresjárat nélkül. Vagyis az elmélet igaz.
süti beállítások módosítása