Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Take Shelter & Az őslakó

2013.08.21. 12:29 | BlackSheep89 | 29 komment

Címkék: gyöngyszemek

Már zajlik az évadzáró rész készítése, amivel rengeteg meló van, és sajnos nem vagyok biztos benne, hogy még a héten be tudjuk fejezni, valószínűbb a jövő hét eleje. Cserébe viszont egy igazán epic bemutatóra számíthattok, amiben a sorozat egyik legnagyobb hiányossága, egyben talán a legrégebb óta ígért filmje kerül majd terítékre.

Addig pedig, hogy kicsit csillapítsam az éhségeteket, összedobtam ezt a rövid kis gyöngyszem-videót, két kiváló filmről, amiknek réges rég meg kellett volna jelennie itthon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr825469371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darrell 2013.08.21. 14:10:45

Az őslakó az egyik kedvencem. A Take Shelter-t még nem láttam, de azonnal pótolom, a színészválasztás szerintem tökéletes, mert ennek a jessica chastain-nek minden filmjében elhiszem hogy gondterhelt, már a fizimiskája is, michael shannon-nak meg szinte mindent elhiszek :). Köszönöm hogy felhívtad rá a figyelmem!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.08.21. 14:26:34

Epikus bemutató! :)
Take Shelter-nek van magyar felirata, vagy létezik német szinkronnal?

Darrell 2013.08.21. 19:43:15

Én most néztem, volt hozzá magyar felirat. Legalábbis ahhoz a verzióhoz amit néztem.

2013.08.22. 06:57:22

Jó lett a videó és meggyőző. Kell ennél többet mondani?

Callinicus 2013.08.22. 19:00:12

Az évadzáróban csak nem a Bloodrayne (nem tudom hogy írják) lesz? :) Az mintha ígéretben lenne egy pár éve. Esetleg valamelyik gyengébbnek minősített régi kritikát újítod meg, mondjuk az AvP-2-t?

De szerintem a Power Rangers filmekre is érdemes lenne pillantást vetnetek.

Csinálhatnátok egy videót, amiben felsoroltok sok olyan filmet, amiből érdemes lenne bemutatót csinálni, mert elég szar hozzá, de egyszerűen nem tudnátok poénokat kitalálni hozzá. (Szerintem a Holnap Történt is ez a kategória volt.)
Például az egyik legszemetebb film amit az utóbbi években láttam A békés harcos útja volt, de el nem tudnám képzelni, hogy baaadmovies bemutató készüljön belőle, mert ahhoz túl unalmas. Ezen kívül hatásvadász, és unalmas, és hatásvadász és inkább tartalmi, mint megvalósításbeli problémák vannak benne. (Azt leszámítva, hogy unalmas és hatásvadász, és gagyi kamu zsebfilozofálás az egész.)
Már fontolgatta, hogy a falon keresztül menekülök el a film elől, de volt benne egy megmagyarázatlan faszság, amire kíváncsi voltam, hogy mivel magyarázzák meg, de a végén nem magyarázták meg... iszonyatos volt.
Hasonló iszonyat a Salo - Avagy Szodoma 120 napja, (Filmbarátéknál most került elő) amit már nem bírtam végig nézni. A megvalósítása remek, tökéletesen eléri a célját, méghozzá, hogy a néző szenvedjen. Nem úgy, mint a baaadmovies filmeknél, ez a film nem rossz, ez gonosz. Nem tehetségtelenség, vagy pénzéhség szülte, hanem az emberi lélek legsötétebb radioaktív kisugárzása.
A Jelekből talán lehetne baaadmoviest csinálni, de az sem annyira nevetségesen rossz, csak unalmas, hülyeség, és a vizes dolog az egyetlen ami igazán kiveri a biztosítékot, két perc alatt bemutatható lenne a film. (Ja és nagyon rossz.)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.08.22. 19:00:39

Tudom most eléggé kukacoskodó leszek de ezt muszály megkérdeznem. Azt tudjuk, hogy az ősemberek azért nem pont úgy néztek ki mint mi. Szóval nem csak nem öregszik de maga a genetikája is változott. Arról nem is beszélve, hogy 14 000 év alatt semmilyen betegség vagy baleset vagy bármi más nem ártott, történt vele! Amúgy érdekes filmnek tűnik! :)

Callinicus 2013.08.22. 19:00:57

Nem kb. hanem 10 éve él pontosan! :) Azt mondja mindig akkor ugrik tovább, amikor kezdenek gyanakodni a helyiek.

Az Őslakó rossz cím, mert arra utal, hogy John tényleg ősember, pedig ez nem biztos. :) Legalábbis a film végéig nem döntik el.

A The Man From Earth-nél jobb film nincs! :D A szinkron sajna nagyon gyenge, főleg az eredetihez képest.

Az endinget meghallgattad? :)

mzac 2013.08.23. 06:48:04

Callinicus - 10 éve?! Valamit nagyon elnéztél!

IMDb: "...reveals to his colleagues he never ages and has walked the earth for 14,000 years."

A Hülyék Pörölye 2013.08.23. 06:48:33

Ilyenkor azt érzem, csak gyöngyszem videókat kéne csinálnod, mert ez után a két filmválasztás után pedig soha az életben nem fogok kételkedni az ízlésedben BlackSheep!

@Rainse: Senki sem tudja, nem hazudik-e Oldman a filmben :)
és egyébként muszáj :)

Callinicus 2013.08.23. 06:49:12

@Rainse:

Mint John Oldman hivatalos amatőr apostola, válaszolnék. :)

Elmondják a filmben, hogy a Cro Magnon-i ember lényegében ugyanúgy nézett ki mint mi, csak jellemzően kicsit alacsonyabbak voltak átlagosan (egyébként még az 2000 éve élt rómaiak is, ott 160 volt az átlag, egy mai embert már el sem takar rendesen egy hagyományos méretű római légiós pajzs).
Meg gondolom szőrösebbek, de elhangzik, hogy van felhalmozott vagyona bőven, szóval gondolom telik beretvára. :)

Kisebb-nagyobb betegségei, mint sárgaláz, és fekete-pestis voltak, de idővel mindent túlélt, minden sebe begyógyult. Halálos katasztrófa nem érte, nem tudja mi történne, ha valaki mondjuk lelőné.

Én már vagy ötször-hatszor... tízszer láttam ezt a filmet, van olyan rész, amibe majdnem bele tudnék kötni, de igazából az egészet nézve, mindenre van válasz, vagy nagyon könnyű magyarázat. Szóval a film tökéletes. :) 10/10, és ezt egyetlen másik filmre se mondom, mert semmi sem nyújtott még nekem ilyen élményt.

Apróbb fan fact, hogy egy Star Trek író tollából származik. Jerome Bixby találta ki a tükör-univerzumot (középfokú Star Trek ismerettel lehet tudni mi az) ami azért elég király dolog. :D

dexexe 2013.08.23. 06:49:32

Take shelter vége nekem nem ütött,mert egy ehhez hasonló világvégét már lehetett látni az ideglelés rendezőjétől a "higgy a pokolban" cimű filmben...és ott ehhez hasonló eset van ami üt !!! csak ott "tűzesőt" emlegetnek ami egy aszteroida "eső"... és az a film 2007-es,sokan fikázzák de annyira epikusan nem rossz film,1x nézhető

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.08.23. 06:54:00

@dexexe:
Take Shelter SPOILER!!!!!!
Na igen, csak itt az a kérdés, hogy egyáltalán történik-e világvége a Take Shelter végén!
SPOILER OFF!!!!

@Callinicus:
Endinget???
Értem, hogy nem egyértelmű a filmből egészen a legvégéig, hogy most ősember-e John Oldman, de a címnek nem kötelező igazat állítania a cselekménnyel kapcsolatban. A lényeg, hogy jól hangozzon, és utaljon a filmre. Ez mindkettő megvan.

Callinicus 2013.08.23. 13:19:30

@mzac:
Blacksheep azt mondta, hogy kb. 15 évente ugrik tovább - bizonytalan és cáfolhatatlan állítása szerint - és én ezt cáfoltam, mert 10 évente, vagy előbb, ha pletyka tárgya lesz, hogy nem öregszik.

@A Hülyék Pörölye:
Én sosem fogok feltétlenül bízni olyan ember ízlésében, aki szereti a Drive-ot. :) Nem fedjük egymást.
Egyébként Blacksheep filmes ízlése talán Puzsérhoz áll a legközelebb, de azért ott is akad egy-két kivétel.
Blacksheepben azt szeretem, hogy az összes Filmbarátok résztvevő közül, ő az egyetlen akit rá lehet venni néha egy kis Star Trek vagy anime nézésre. :D (Szirmai és Dancsó ilyen irányú műveltségében sem kételkedem mondjuk.)

Callinicus 2013.08.23. 13:20:03

www.youtube.com/watch?v=Y-rAi-2hZ6U

Stáblista zenéje na... riogatsz itt ezzel a sok agresszív kérdőjellel. Ismeretlenül nyálasnak hat a dal, de a film után nagyon jó. :) (Spoiler Alert!)
Egyébként a költségvetés ellenére, nagyon kellemes és találó az a néhány zene amit betettek a filmbe.

Szerintem az eredeti cím sokkal titokzatosabb. :)

Én majdnem annyira haragszom erre a címre, mint arra, hogy a K-Pax címébe bele tették, hogy "a belső bolygó". A kutya nem kérdezte a kedves szinkronstúdió véleményét arról, hogy szerintük idegen volt-e vagy skizofrén.
"Én elismerem, hogy talán őrült vagyok... ha maga elismeri, hogy talán a K-PAX-ról jöttem."

A Hülyék Pörölye 2013.08.23. 19:18:32

@Callinicus: - Szirmait nagyon kedvelem, egyszer élőben is volt hozzá szerencsém és ha csak kb. egy percet beszéltünk csak, nagyon intelligens embernek ismertem meg (persze videói alapján is, nem az 1 perc alatt :D ) Sajnálom, hogy nem ragadt meg a Filmbarátokban, de ez szerintem inkább FreddyD, és Zoly miatt van, egyszerűen nem kedvelték, vagy nem tudom. Sokkal jobbnak tartom mint az utóbbi duót.
- Dancsó nekem néha elég szélsőséges, de nagyon vicces, és abszolút profi, az egyik legjobb magyar videós.
- Puzsér pedig közlésmódja és szenvedélye, és persze elképesztően mély tudása (amit szeret letagadni) valamint műveltsége és intelligenciája miatt a kedvenc kritikusom. Sok mindenben nem értünk egyet, de nála senki sem fogalmaz könnyebben, közérthetőbben, és meggyőzőbben. Sajnálom, hogy a politikában nem vállal szerepet.

Callinicus 2013.08.23. 22:12:22

@A Hülyék Pörölye:
Ezt felvetették neki anno, amikor még politikai rádióműsorokat csinált. Azt mondta, hogy nem hisz benne, hogy őt ne rontaná meg az Egy Gyűrű, ha az ujjára kerülne, nem akarja hordozni. Tehát véletlenül sem akar politikai hatalom birtokába kerülni.

Továbbá utálja a Gyűrűk Urát, de a Gyűrűt mint a Hatalom szimbólumát nagyon szereti, gyakran él vele. :)

puzser.blogspot.hu/
www.ahetmesterlovesze.hu/index.php/archivum
Ez a két legteljesebb Puzsér archívum amiket ismerek, no meg a youtube. Ha a youtubeon rákeresel, hogy "Puzsér Róbert a Kodolányin" "Puzsér Róbert BME" "Puzsér Róbert a Bazaar klubban" zseniális másfél órás egyetemi előadásokat tartott, ez a legfrissebb politikai és világszemléleti véleménye amiről tudok. (És még egy-két mondat erejéig kitér néhány film méltatására is.)
Sokat fejlődött, én régen egy szavával nem tudtam egyet érteni, de mostanra már kezd rendesen kiábrándulni a demokráciából ahogy azt kell. :) Filmek terén viszont a legnagyobb filmes élményeim köszönhetem az ajánlásainak, például a The Man From Earth-ről is tőle hallottam, a Scarface-t, a Keresztapát, a Taxisofőrt, a Dr. Strangelove-t, szóval úgy általában a legnagyobb filmeket sem néztem volna meg, ha nem hallom róluk a kritikáját. Segített átértelmezni a Csillagközi Inváziót, aminek hatására megszerettem azt a filmet. (Márpedig valaki véleményét megváltoztatni, az nem kis teljesítmény! :) )
A "Reklámtörvényszéki ülés" kifejezésre szintén nagyon tartalmas Puzsér hallgatmányok érhetőek el youtubeon. :)

Zoly-val és Freddy-vel az a bajom alapvetően, hogy nem egy film van, amit prekoncepciók alapján ítélnek el. Természetesen a Star Trek-re gondolok első sorban, az animéket is elítélik egy az egy-ben pedig összesen nem láttak szerintem egy tucatot, és amikor anno személyesen említettem Zolynak a Warhammer 40000-et húzta rá a száját, hogy őt az nem fogja meg, aztán most meg dicsérte a legutóbbi filmbarátokban. (Bár netto faszságokat beszélt róla szóval nem tudom milyen W40K tartalommal barátkozott meg. :D )
Azt alapvetően csak rossz ízlésűnek tartom, ha valaki nem szereti a Star Trek-et, (ez az én személyes véleményem) de hogy előítéletek vezérlik, ez alapján meg se nézi, - közben ténylegesen sokat nem tud róla - hát ez már valahol nekem kiesik a "filmbarát" tartományból. A másik kedvencem, mikor panaszkodnak, hogy hú de primitívek ezek a mai látványfilmek, meg nincs történet, meg hülyeség, meg kevés az űrhajós, űrutazós film, de a Star Trek-et csak nem néznék meg. (Az új nem számít, az Into Darkness-el kapcsolatban is hülyeségeket beszéltek a régiről.)
Ami meg az animéket illeti. Ma néztem meg a Hayao Miyazaki féle Szentjánosbogarak Sírját. Nyomasztó, szívszorító, második világháborús dráma, két árva gyerek hátországbeli hányattatásairól. Semmi megalomán jelenet, egyetlen akció sincs benne, netto dráma. De hát anime, szóval hiába ajánlanám nekik. (8.1 talán IMDB-n.)

Bepeti 2013.08.24. 08:57:07

Légyszi valaki a zenét ami a bemutató alatt van le tudná írni ? :)valami eszméletlenül jól hangzott és nagyon passzolt a videó alá :O
Előre is köszönöm .

A Hülyék Pörölye 2013.08.25. 08:49:12

@Callinicus: Youtubeon barátkoztam meg Puzsérral, az említett videókat részben, vagy teljesen látta,m a rádióműsorának archívjait szoktam hallgatni, nagyon felkészült (volt) mindig. De a Gyűrűk Ura számomra a világ legjobb filmtrilógiája, kb. kívülről tudom az egészet. :) Warhammert 40k-t annyira nem ismerem, a Gaunt szellemeinek első 3 részét olvastam el, azok kellemes olvasmányok voltak, ellenben a Felix & Gotrek regények, amik a Warhammer Fantasy univerzumban játszódik, sokkal jobban megfogott, mindent elolvastam onnan :)
FreddyD-ről és Zolyról nekem az jött le, hogy túl gyorsan ítélnek, főleg Zoly, neki nagyon erős a személyisége, azért soha nem változtatna a véleményén, ami azért elég rossz egy kritikustól (szerintem), és ezenkívül nagyon nehezen dolgozzák fel az olyan dolgokat, amik az ő látószögükön kívülről jöttek pl. anime. Tisztára, mint az öregek :)

dexexe 2013.08.25. 12:21:40

engem az őslakóban egy dolog ütött nagyon: SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!! az hogy ő jézus...basszus ez akkorát ütött hogy azóta ezen gondolkozom...amugy a take shelter végén megtörténik a világvége mert a felesége és a gyereke is látja a viharfelhőket,szóval nem képzelgés.ez a film lényege hogy először mikor a bunkerből feljönnek akkor nem az a vihar volt amit ő meglátott már előre ,hanem késöbb jön mikor ők "nyaralnak"...SPOILER VÉGE !!!!!!!!!!!!

Callinicus 2013.08.25. 20:30:50

@A Hülyék Pörölye:
A gauntról vegyesen hallottam, leginkább azt, hogy nem rossz könyv, de mint warhammer nagyon nem állja meg a helyét.
A The Horus Heresy sorozatot merem ajánlani, (most olvasom) illetve az Ian Watson féle Inkvizítort és az Űrgárdistát is. Azok a régi alapjai a világnak. :) Mostanra sok minden változott azokhoz képest, de jó könyvek.
Felix és Gotreket nem olvastam, de kéne, mert sokan ajánlják, és most szerepjátékban pont törpe partyt játszunk. :)
A Gyűrűk Urával kapcsolatban én meg tudtam fogalmazni, hogy az a bajom, hogy főleg a 2. és 3. filmben, összesen 0 darab fordulat van. Sehol, semmi váratlan, vagy kiszámíthatatlan. Ez nekem hiányzik.

Darrell 2013.08.28. 21:01:12

@dexexe Az a fordulat szerintem még annak is üt, aki ateista :)

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.01. 07:53:14

@Rainse: NEM FIGYELTÉL,MONDTA HOGY TÖBBSZÖR VOLT BETEG.

NeoCsatornaja · http://neocsatblog.mblx.hu 2013.09.01. 07:53:35

Az ősembernél a minőség katasztrófa.
Némely jelenetben a szereplők ajka olyan mint ha ki lenne rúzsozva(a férfiaknak is!).
Amúgy Johnnak miért nem volt semmi érzelmi reakciója a végén történt dologra?
Elvégre a fia volt!

Callinicus 2013.09.02. 18:41:02

@NeoCsatornaja:
Azok nevében akik még nem látták a filmet, köszönöm, hogy elspoilerezted a teljes dupla-csavaros finálét.
Volt reakciója, véletlenül nem magyar szinkronnal nézted? Mert akkor értem miért nem jött át a helyzet.
Én sokszor láttam már a The Man From Earth-t és még egyszer nem volt gondom a minőséggel. Nem valami Avatar vagy Hobbit minőségű kamerával vették fel, 200,000 $ volt a költségvetése, ez kevesebb mint az '50-es években készült 12 dühös embernek!

elucidator 2013.09.25. 06:51:18

Szia BlackSheep, én csak szeretném megköszönönni a Take Shelter c. film ajánlódat, engem is teljesen beszippantott a film hangulata és egyből bekerült a kedvenceim közé. : )

mátrix01 2016.03.21. 19:37:13

Hű, szívesen megnézném ezeket a filmeket, főleg utóbbit. Szeretem az ilyen rejtélyes filmeket.
süti beállítások módosítása