Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Godzilla

2014.05.17. 09:49 | BlackSheep89 | 12 komment

Címkék: élménybeszámoló

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr36177450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MovieManiacs 2014.05.17. 16:50:54

Én is nagyon vártam a filmet, az előzetese alapján egy igazi nagybetűs moziélményre számítottam. Még az 1954-es eredeti Godzilla-t is megnéztem viszonyítási alapnak, ami egy kifejezetten jó film (ajánlom neked BlackSheep, ha még nem láttad volna). Aztán folyamatosan jöttek a negatív hangvételű vélemények, hogy Godzilla keveset szerepel, alig van akció stb. Ezek után elgondolkodtam, hogy elmenjek-e megnézni. Most, hogy felraktad a videót szerintem nem fogok. Azt hittem lesz egy jó felvezetés, aztán a szörnyek zúznak ezerrel, majd Godzilla lesz a nap hőse, de a szavaidból nem ezt szűrtem le. Nagy kár. Így marad a letöltés.
Üdv: Riki

mzac 2014.05.17. 20:41:02

Eredetileg Del Toro rendezte volna, csak ő ugye el volt foglalva a Pacific Rim-mel... tény hogy a sztorival itt-ott tényleg voltak problémák, na de a színészek "alakítására" nincsenek szavak!!! :(

kastor 2014.05.17. 20:41:16

Én egy cseppet sem vártam, azt gondoltam hogy olyan lesz mint a tűzgyűrű csak godzillával, azt hittem hogy neked majd tetszeni fog nagyon sok helyen dicsérik, és én nem igazán szeretem az ilyen óriás szörnyes filmeket de az 1998-as godzilla tetszett ez volt az első godzilla film amit láttam, én inkább a sárkányokat szeretem ezért is a imádom Dracot de főleg Smaugot imádom a sárkányoknál ő az etalon.
UI: Állítólag Május 16 és Június 6 között érkezik a Hobbit 3 első előzetese.

xx18Rolandxx 2014.05.17. 20:41:27

Jómagam is láttam az eredeti japán filmet igaz nem mostanában és angol felirattal de azt kell mondjam hogy az tényleg egy kifejezetten jó film. Pokoli erős hangulata van és a Stop-Motion Godzilla valami eszméletlen jól néz ki. Nem hiába tartják a japán óriásszörnyes filmek alapjának.Őszintén bevallom a 90-es évekbeli Godzilla egyedül a hüllő miatt volt nézhető számomra és ahogy a videóból kiderült ezt kegyetlenül elrontották holott az ilyen filmekhez szinte nem is kell semmiféle nagy volumenü dolog. Hamár ezt elszúrták akkor már a Micheal Bay féle Tini Nindzsa Teknőcökben sem reménykedem túlságosan pedig azt még ennél is jobban várom!

Masszaraks 2014.05.17. 20:42:05

Hú de nem értek veled egyet :D Szerintem mindenképp megéri megnézni moziban. Érdekes hogy olyan dolgokat említesz meg negatívumként, amik szerintem baromi jót tettek a filmnek pl. a vágások, hogy állandóan takargatják a Godzillát sőt egészen a film végéig alig látjuk stb.

Végre itt egy blockbuster, ami újít és erre így leszólód :(
Hadd idézzek egy kritikust a filmről:
"Gareth Edwards Godzillá-ja ugyanakkor másban is próbál egyedi lenni: valamelyest felrúgja a megszokott hollywoodi blockbuster-dramaturgiát, ami az egyenletes építkezést és végül a csúcspont kidolgozását illeti. Persze itt is van egy, a többinél nagyobb szabású, hatalmas és remekül kivitelezett, tényleg minden nézői igényt kielégítően kidolgozott összecsapás-jelenet, de a film mégis inkább hullámzásszerűen megy előre, sok nagyjelenettel és sok leüléssel."

Én nem mondom hogy a Godzilla egy tökéletes film (sőt bőven vannak hibái, mint pl. a színészek amiről te is beszéltél), de még így is sokkal eredetibb és jobb, mint amit Hollywoody-tól várna az ember. Nagyon nem fair azt mondani erre a filmre hogy rossz, de hát ízlések és pofonok :)
Azért jól látni hogy a többségnek bejött a film, kritikusoknak és átlagnézőknek egyaránt (IMDB,Rotten tomatoes, MetaScore). Én mindenesetre alig várom, hogy itthon is megnézhessem:)

MovieManiacs 2014.05.18. 11:13:09

@xx18Rolandxx:
Kis pontosítás: Godzilla nem stop-motion trükkel volt megoldva, hanem egy fickó beöltözött egy jelmezbe, aztán tört-zúzott a makettek között :) Egy helyen alkalmaztak stop-motion-t, mikor Godzilla a farkával szétüt egy épületet.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.05.18. 11:13:18

@Masszaraks: Többségnek? Eddig mindenki szinte csak lehúzta, de biztos tévedek.

Amúgy meg csak annyit mondanák, hogy Godzilla RÖHEJESEN NÉZ KI. Olyan kis cuki dagika! XDDDDD

Ja és poén amikor egy film CÍMSZEREPLŐJE alig szerepel a filmben! :) Ennyi ez bukta lett.

andrasxp 2014.05.18. 21:10:49

SPOILERVESZÉLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tegnap láttam moziban és nem értem miért Godzilla a címe amikor alig szerepel és folyamatosan csak a mutók zúznak szét mindent.
Meg eleve a japán filmekben godzilla az emberi gonoszság-meg persze az atombombák- eredménye itt meg csak úgy....van....volt.....lesz...semmi köze az atombombákhoz csak a film belemagyaráz valamit a sugárzásfaló őslényekről.Ez az új pufók godzilla dizájn meg....háát....néhol elég gagyi,arról nem is beszélve hogy a dögnek van mimikája és tud pofákat vágni.És mekkora hülyeség már hogy a mutók úgy eszik az atombombát mint a ropit?!A sztori nagyon túlbonyolított és teljesen háttébe szorítja a címszereplő eredettörténetét-amit annyira reklámoztak a trailerben.A cselekmény nagyon lassan indul be-a 98-asban már a 2Oadik percben teljes egészében láthattuk a zillát-,csak a film végén lehet látni teljes egészében godzillát, addig meg meg kell elégednünk a mutókkal,a vízből kiálló tüskékkel,a ködben fel-felbukkanó farkakkal és a pár pillanatra megvilágított testrészekkel.A szíinészi játékról és a karakterekről már ne is beszéljünk....Ken Watanabe játéka abból álll hogy tátott szájjal néz a semmibe és közben megmondja a tutit.Mindenesetre szerintem megéri megnézni ,mert minden hibája ellenére élvezhető,nem rossz film.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.05.18. 21:10:54

@MovieManiacs: Jaja. Amúgy vicces lehetett amikor egy felnőtt férfi egy mutáns óriásgyíknak öltözve gumiruhában rombolta a makettvárost mint valami kisgyerek! XDDDD

Darrell 2014.05.21. 20:20:20

Sajnálatos hogy ennyi embernek csalódást okozott a film, én még nem láttam, de akkor inkább a days of future past-ra fogom "pazarolni" a mozipénzt, és megvárom ennek a digitális kiadását :D Tudom hogy nagyon nem ide tartozik, de terveztek valami véleménynyilvánítást a mostani tv nevesebb sorozatokról? (pl az új 24 évadról majd ha befejeződik, vagy esetleg a Game of Thrones-ról)

KongFan 2014.06.05. 12:33:23

Szerintem is sokkal jobban van ekézve ez a film idehaza, mint amit megérdemel.
süti beállítások módosítása